Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV începe toamna pe primul loc. Luptă pentru locurile doi şi trei între Kanal D şi Antena 1

 
Secvenţă din serialul Doctorul minune de pe Kanal D
Secvenţă din serialul Doctorul minune de pe Kanal D

AUDIENŢE. Toamna a început cu Pro TV pe primul loc în audienţe. Kanal D şi Antena 1, în schimb, s-au luptat pentru locul doi în top.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în prima seară din septembrie. Postul din Pache Protpopescu a obţinut audienţe foarte bune cu o reluare din Las Fierbinţi. Serialul de comedie a dat cifrele serii: 1.979.000 de telespectatori la nivel naţional.

Apoi, Pro TV a difuzat filmul „Mumia: Mormântul Împăratului Dragon” şi era pe primul loc la nivel naţional şi pe comercial, în timp ce pe urban s-a clasat pe doi.

În ceea ce priveşte lupta pentru locul doi, Kanal D a stat mai bine pe intervalul serialului Doctorul minune, unde a depăşit Antena 1 pe naţional şi urban.

Postul Dogan a pierdut, însă, a doua poziţie în mediul urban pe intervalul unei reluări din Chefi la cuţite, emisiune ce s-a întins după miezul nopţii.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Doctorul minune (20:00-22.50):

Naţional. Cea mai urmărită televiziune pe intervalul serialului turcesc era Pro TV. Postul din Pache Protopopescu avea 1.520.000 de telespectatori la nivel naţional.

Peste 1 milion de privitori a strâns şi Kanal D, care era a doua televiziune din top. Pe trei se clasa Antena 1, cu 783.000 de urmăritori.

Urban. La oraşe a fost acelaşi lider. Programele de Pro TV au fost cele mai urmărite, în prima seară de toamnă: 682.000 de telespectatori.

Cifre bune şi pentru Kanal D cu serialul Doctorul minune: 522.000 de privitori. A treia staţie TV din clasament: Antena 1 - 437.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales programele de pe Pro TV. Aproximativ 319.000 de telespectatori s-au uitat la Las Fierbinţi şi filmul „Mumia: Mormântul Împăratului Dragon”.

Distanţa era mare faţă de locurile doi şi trei. Antena 1 a câştigat bătălia cu Kanal D pe acest segment de public. Pe postul Intact erau 188.000 de privitori, iar pe postul Dogan aproximativ 138.000.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.520.000 8,6 21,2
2 Kanal D 1.067.000 6,1 14,9
3 Antena 1 783.000 4,4 10,9
4 Romania TV 475.000 2,7 6,6
5 Antena 3 424.000 2,4 5,9
6 Prima TV 221.000 1,3 3,1
7 Happy Channel 218.000 1,2 3,0
8 DigiSport 1 137.000 0,8 1,9
9 Realitatea Plus 133.000 0,8 1,9
10 Antena Stars 131.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 682.000 7,1 17,9
2 Kanal D 522.000 5,5 13,7
3 Antena 1 437.000 4,6 11,5
4 Antena 3 279.000 2,9 7,3
5 Romania TV 267.000 2,8 7,0
6 Happy Channel 138.000 1,4 3,6
7 Prima TV 98.000 1,0 2,6
8 DigiSport 1 78.000 0,8 2,1
9 Digi 24 73.000 0,8 1,9
10 Realitatea Plus 67.000 0,7 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 319.000 7,6 25,6
2 Antena 1 188.000 4,5 15,1
3 Kanal D 138.000 3,3 11,1
4 DigiSport 1 39.000 0,9 3,1
5 Digi 24 38.000 0,9 3,1
6 Antena 3 32.000 0,8 2,6
7 Prima TV 26.000 0,6 2,1
8 Romania TV 24.000 0,6 1,9
9 Happy Channel 21.000 0,5 1,7
10 Comedy Central 20.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Abia astept sa vad ce audiente va avea Pretul cel bun si X Factor luni la premiera
  • Audiente bune pentru o reluare din Chefi, ce audiente au noile sezoane de Mireasa si Neatza cu Razvan si Dani

Trimite un comentariu

sus