Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii de Rusalii? Filmele au fost în top. Ce au făcut iUmor şi Stand-up Revolution? Audienţele, emisiune cu emisiune

 
Audienţele în duminica seară de Rusalii, 12 iunie 2022. Surse foto: capturi YouTube, Facebook
Audienţele în duminica seară de Rusalii, 12 iunie 2022. Surse foto: capturi YouTube, Facebook

Filme de acţiune, emisiuni de umor ori game-show? Ce au preferat românii care au rămas acasă în duminca de Rusalii?

Publicitate

Dintre cei care au petrecut seara de Rusalii în faţa televizorului, cei mai mulţi au fost pe Pro TV.

Aproape un milion de români s-au uitat la filmul de acţiune Vânătoarea din adâncuri (Hunter Killer), cu Gary Oldman şi Gerard Butler, din 2018.

În acelaşi timp, emisiunile de umor de la Antena 1 s-au clasat pe locul trei în ţară şi la oraşe şi pe doi pe publicul comercial.

Iar emisiunea concurs Roata norocului de la Kanal D a fost depăşită de filmul de la Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai vizionate programe TV în duminica de Rusalii,12 iunie 2022:

1. Filmul Vânătoarea din adâncuri (Pro TV, 20.00 - 22.15) - Cei rămaşi acasă în duminca de Rusalii au preferat să filmele de acţiune de la Pro TV. Iar cel cu Gerald Butler a fost cel mai vizionat, strângând aproape un milion de telespectatori din ţară, din care aproape jumătate au fost de la oraşe (440.000, mai exact).

De asemenea, pe publicul comercial Pro TV a avut o audienţă de 226.000 de persoane, clasându-se astfel pe primul loc pe toate cele trei targeturi: naţional, urban şi comercial.

2. Filmul Întuneric total (Pro TV, 22.15-24.30) Chiar dacă a mai pierdut din public, Pro TV a rămas pe primul loc (în ţară şi pe publicul comercial) şi cu filmul din partea a doua a serii - Pitch Black, din 2000, cu Vin Diesel în rolul principal.

Aproximativ 675.000 de români din întreaga ţară au fost pe Pro TV, din care 277.000 au fost de la oraşe. Pe segmentul urban, filmul horror s-a clasat pe locul doi, după Kanal D.

De asemenea, Pro TV a câştigat primul loc şi pe publicul comercial, având 185.000 de telespectatori.

2. Emisiunea iUmor, ediţie specială (Antena 1, 20.00-21.00) - Aproximativ 577.000 de români din întreaga ţară s-au uitat la ediţia iUmor de duminică. Cu aceste cifre, Antena 1 a fost pe locul trei, după Pro TV şi Kanal D.

Tot pe trei s-a clasat şi la oraşe, cu o audienţă de 303.000 de persoane, la fel după Pro TV şi Kanal D.

Pe segmentul comercial însă Antena 1 a urcat o poziţie, ajungând pe locul doi, cu 142.000 de privitori, după Pro TV.

3. Emisiunea Stand-up Revolution (Antena 1, 21.00-23.16) - Antena 1 a avut aceleaşi poziţii în clasament şi în partea a doua a serii: locul trei în ţară şi la oraşe şi locul doi pe publicul comercial.

Noua emisiune de stand-up a fost urmărită de 568.000 de români din întreaga ţară, din care 339.000 au fost de la oraşe. Abia pe publicul comercial Antena 1 a avut cifre mai bune şi a ocupat poziţie secundă, cu 178.000 de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

4. Emisiunea Roata Norocului (Kanal D, 20.00 - 22.35) - Postul turcesc nu a avut noroc de locul întâi pe niciun segment de audienţă, însă pe două segmente din trei a avut cifre mai bune decât Antena 1, care a difuzat iUmor şi Stand-up Revolution.

Astfel, game show-ul prezentat de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi a fost pe locul doi, fiind urmărit de 957.000 de telespectatori din ţară, la mică distanţă de Pro TV care a fost lider de audienţă cu cele două filme de acţiune.

Pe targetul urban, Kanal D a ocupat tot locul doi, cu 406.000 de telespectatori, la fel, la mică distanţă de lider.

Pe segmentul comercial însă postul turcesc a fost devansat de Antena 1. Roata Norocului a prins locul trei, cu 124.000 de privitori.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Numai postacii sunt vara în casa

    Postacule cap de guma, ai luat teapa. Parca ziceai ca avem ce vedea vara asta la TV. Unde ? Antenuta Zero batuta de filme antice ? Cum vine asta postacule ? Cum e posibil ?
    Ha ha ha !
  • Numai postacii sunt vara în casa

    Te referi la Antenuta Zero. Nu postacule ? Ca doar tu ziceai ca avem ce vedea la TV vara asta. Unde postacule ?
    Deci Antenuta Zero e Zero Barat ! Ha ha ha !
  • B.A.M, am inteles perfect ce vrei sa spui. Reciteste si ce am scris eu: "nu Pagina de Media face audientele, ci Kantar". Televiziunile platesc si Kantar executa, dar nu pe ochi frumosi, ci pe bani, in general, la cererea uneia sau a mai multor televiziuni. Rusaliile, oricat ar vrea unii sa spuna ca e o sarbatoare foarte mare, n-o sa se compare niciodata cu Pastele sau Craciunul. Nu o sa vezi nici la televiziuni programe speciale de Rusalii si atunci nici nu va exista interes pentru audiente. Ca a vrut Pagina de Media sa faca totusi un articol cu un top 3 televiziuni ca sa ne "certam" pe aici, e altceva. Repet, nu PAGINA DE MEDIA se ocupa de audiente, ci KANTAR. 70-80% din ce vezi aici sunt comunicate ale televiziunilor. Ti-am mai zis, ma invart in domeniul asta si stiu ce spun.
  • Dragoș, eu mă refeream la ABORDARE!!!
    Una e să vi cu top 30 de emisiuni, top care poate cuprinde mai multe televiziuni, și alta e să te limitezi la doar 3 televiziuni, cu 4 emisiuni!!!!
    Credeam că vei intui la ce mă refer!!!
    Topul de acel fel cuprindea și audiențe din day-time (unde pagina de media are carențe mari), matinale, știri (că ne convine sau nu, asta vor românii), etc
    NU se limitau DOAR la prime-time!
    Și mai ales NU DOAR la cei 3 lideri...
    Chiar ai uitat cum arăta un astfel de top de Crăciun, Revelion, Paște, etc?!?!?!?!?!
    P.S.
    Recitește textul, înainte de a acuza!!!
    Asigură-te că înțelegi ce a vrut autorul să spună! ;))
  • B.A.M, doar pentru ca cifrele nu apar intr-un tabel, nu inseamna ca e ceva gresit. Cumva ti-e lene sa citesti un articol sau tu intelegi doar cand ti se pune un tabel in fata? In alta ordine de idei, nu Pagina de Media face audientele, ci Kantar, iar daca acestia au ales sa nu publice altfel audientele (ca doar sarbatoare a fost si la ei), care e problema? De bine, de rau, Pagina de Media chiar a publicat audientele (chiar si-n felul asta) fata de altii (cel putin, eu nu le-am gasit publicate in alta parte).
  • Care e LEGĂTURA cu ce am scris eu, @Consumul excesiv de TV în 2022???
    P.S.
    PROST nickname ți-ai mai ales! Ți-o spun cu tot respectul disponibil...
  • @B.A.M., vezi că și-a deschis Soby blog, poți începe prin a-ți face propriile articole acolo despre Prelipceanu și pierderea identității Antena 1.
  • Sunt de acord cu @Ha! Ținând cont că Rusaliile sunt sărbători legale precum Crăciunul, Revelionul, Paștele, etc, era MAI CORECT CU TABELE!!! Dacă faceți într-un fel în cadrul unor sărbători (cu tabele de Crăciun, Paște, etc), faceți LA FEL ȘI PENTRU RESTUL sărbătorilor legale, precum Rusaliile!!!
    P.S.
    De ce ați ales să greșiți ÎN MOD INTENȚIONAT?!?!?!?!?!?!?!?
  • Interesant acest nou format de afișare a audiențelor în zile ca cea de ieri
  • Credeam că faceți tabele cu cele mai urmărite programe... A mai fost și meciul de pe Pro Arena, eram curios ce cifre a făcut
  • Antena 1 devine, pe zi ce trece, un post de 600.000 de privitori, in prime time... management de 2 bani...
  • Adăugați toate datele despre care emisiuni și filme sunt în top

Trimite un comentariu

sus