Skip to main content

FCSB-Dinamo, văzut de peste un milion de oameni. Când Dinamo pierdea derby-ul la scor, fostul dinamovist Pulhac câştiga Splash

 
Foto - Hepta
Foto - Hepta

AUDIENŢE. În seara în care Dinamo pierdea categoric în faţa rivalei FCSB, fostul dinamovist Cristi Pulhac câştiga show-ul Splash! Vedete la apă de pe Antena 1. 

Publicitate

Audienţele au fost împărţite aseară. Mulţi oameni s-au uitat la derby-ul FCSB-Dinamo (6-0), aproximativ la fel de mulţi au urmărit finala show-ului de pe Antena 1, iar cei mai mulţi tineri s-au uitat la filmele de pe Pro TV: Furios şi iute 4 şi Thor

Detalii mai jos. 

Spectaculosul meci dintre FCSB şi Dinamo, încheiat cu un categoric 6-0 pentru echipa lui Edi Iordănescu, a atras mulţi telespectatori. Cei mai mulţi, peste 820.000 aveau televizoarele deschise pe DigiSport 1. Aproximativ 180.000 s-au uitat pe LookSport Plus, iar aproape 70.000 pe Telekom. 

Cumulat, peste un milion telespectatori din toată ţara au văzut partida pe cele trei posturi. 

Un scurt rezumat:

- DigiSport 1 a stat foarte bine în clasament, cu FCSB - Dinamo: locul doi la oraşe şi locul trei în ţară şi pe segmentul comercial (atât 18-49, cât şi 21-54). 

- Splash! Vedete la apă şi-a consumat finala. Câştigător a ieşit fostul dinamovist Cristi Pulhac, care a plecat acasă cu premiul de 10.000 de euro. Emisiunea s-a întins pe parcursul a cinci ore, iar media de audienţă a ajuns la un milion de telespectatori din toată ţara în fiecare minut. 

- Antena 1 a condus, cu Splash, pe toate cele trei targeturi: naţional, urban, comercial al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Nu şi-a adjudecat, însă, şi noul comercial al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a dominat acolo toată seara, cu o medie de jumătate de milion de persoane. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55):

Naţional. Derby-ul FCSB-Dinamo a pus DigiSport 1 pe locul trei în topul celor mai urmărite televiziuni aseară. Partida a adunat, doar pe Digi, peste 820.000 de persoane în faţa televizoarelor. Tot la meci, dar pe Look Sport şi Telekom se uitau 180.000, respectiv 67.000 de persoane pe minut. 

Lider pe interval era Antena 1, cu o medie de 1,2 milioane de persoane. La final, show-ul a fost câştigat de fostul jucător de la Dinamo, Cristi Pulhac.

Pro TV era postul de pe locul doi, cu 980.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Urban. DigiSport 1 a stat şi mai bine la oraşe. A fost chiar peste Pro TV. Meciul a fost văzut pe DigiSport 1 de peste jumătate de milion de oameni. Pe LookSport Plus erau 100.000, iar pe Telekom aproximativ 50.000 de persoane. 

Pe primul loc era tot Antena 1, cu o audienţă medie de aproape 700.000 de telespectatori pe interval. În acelaşi timp, Pro TV ocupa locul trei şi atrăgea o medie de 483.000 de persoane. 

Comercial 18-49. Partida câştigată de elevii lui Iordănescu punea DigiSport 1 pe trei, pe segmentul de public comercial al celor cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Postul RCS atrăgea 200.000 de persoane, Look înregistra 38.000, iar Telekom 21.000. 

Pe acest segment, lider era tot Antena 1, cu o medie de 280.000 de persoane. 

Pro TV era pe doi, cu 250.000 de oameni pe interval. 

Comercial 21-54. Meciul s-a văzut bine şi pe segmentul comercial al celor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani. DigiSport 1 a bifat locul trei, cu o medie de 320.000 de telespectatori. Pe Look meciul era urmărit de 77.000 de persoane, iar pe Telekom de 30.000 de persoane. 

Locul întâi pe acest segment a fost adjudecat de Pro TV, cu o medie de peste jumătate de milion de oameni, iar locul doi a fost al Antenei 1 cu 497.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.231.000 7.0 16.6
2 Pro TV 980.000 5.6 13.2
3 DigiSport 1 822.000 4.7 11.1
4 Kanal D 771.000 4.4 10.4
5 Romania TV 498.000 2.8 6.7
6 TVR 1 401.000 2.3 5.4
7 Antena 3 283.000 1.6 3.8
8 Prima TV 187.000 1.1 2.5
9 Look Sport+ 180.000 1.0 2.4
10 Realitatea Plus 132.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 692.000 7.2 17.0
2 DigiSport 1 520.000 5.4 12.8
3 Pro TV 483.000 5.0 11.9
4 Kanal D 394.000 4.1 9.7
5 Romania TV 284.000 3.0 7.0
6 TVR 1 200.000 2.1 4.9
7 Antena 3 171.000 1.8 4.2
8 Look Sport+ 99.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 69.000 0.7 1.7
10 Prima TV 54.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 279.000 6.7 20.0
2 Pro TV 249.000 6.0 17.8
3 DigiSport 1 199.000 4.8 14.2
4 Kanal D 85.000 2.0 6.1
5 TVR 1 57.000 1.4 4.1
6 Look Sport+ 38.000 0.9 2.7
7 Antena 3 25.000 0.6 1.8
8 National TV 25.000 0.6 1.8
9 Prima TV 25.000 0.6 1.8
10 Romania TV 24.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul  meciului FCSB - Dinamo (21:00-22:55), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 523.000 7.5 20.3
2 Antena 1 497.000 7.2 19.3
3 DigiSport 1 322.000 4.6 12.5
4 Kanal D 159.000 2.3 6.2
5 Romania TV 91.000 1.3 3.5
6 TVR 1 81.000 1.2 3.1
7 Look Sport+ 77.000 1.1 3.0
8 Prima TV 53.000 0.8 2.1
9 Antena 3 37.000 0.5 1.4
10 AXN 34.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Kanal d pe 4 ce a scăzut în acest sezon

    La fel ca Antenuta Zero. A scazut acest sezon cu Factorati si Adelinara...
  • Nu mai dispareti postaci , de dimineata pana seara , dar mulți postaci aduc rating mic ,ca la ministar ha ha ha

    Ca si tine postacule. Cand era lidera Antenuta cu Splasati si Adelinara (peste filme antice), erai pe aici de dimineata pana seara. Cand saptamana trecuta Antenuta locul 2 6 zile din 7, unde erai ? In barlog ?
    Si SuperStar peste Factorati, Adelinara. Nu zici asta postac ? Chiar si peste Splasati sambata.
  • Va plătește protv-ul, nu-i așa??

    Cum te plătește pe tine si pe Mile Antenuta Zero. Dar te faci ca nu vezi, nu-i așa??
  • Vai ce supărați e postacii fără nume ha

    Si pe tine te supara adevarul ha. Cum era cu pensionarii ? Ai dovezi acolo ca pensionarii sunt la Antenuta. Pro cu tineretul.
    Apropo, toata finala a avut 5,3 rating comercial, sub SuperStar. Plangi !
  • Nu mai dispareti postaci , de dimineata pana seara , dar mulți postaci aduc rating mic ,ca la ministar ha ha ha
  • Tinerii la antena , bătrânii la pro TV

    Ce aberzi pe aici postacule ? Intra pe a1 sa vezi pensionarii de la Antenuta. Pro cu tineretul:
    Vedete la apă s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu un rating mediu de 6.1 puncte şi 18.1% cota de piaţă, Pro Tv clasându-se şi de această dată pe locul al doilea, cu o medie de 4.4 puncte de rating și 13.2% cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu o audiență medie de 5.7 puncte de rating și 17.5% cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 4.7 puncte de rating și 14.3% cota de piață. În minutul de aur, 20:51, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări urmăreau cel mai răcoritor show al verii, la Antena 1.

    Deci Antenuta 5,3 comercial, 6,1 urban si 5,7 national; pensionarii PSD. Pro 5,2 comercial, 4,4 urban si 4,7 comercial. Tineretul.
    Deci, ce visezi postacule ?
  • De ce nu ati dat audientele Slaplasitlor ? Sa se faca Antenuta si Mile de ras ? Marea si scumpa emisiune la egal cu filme antice... De pe site-ul a1:
    "Finala Splash! Vedete la apă, difuzată în intervalul 19.57-01:14, a condus topul audienţelor la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani cu o medie de 5.3 puncte de rating şi 20% cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 5.2 puncte de rating și 19.6 % cotă de piață."

    Deci finala Vedetelor ude, doar 0,1 rating diferenta ? Dezastru...
  • bravo rating peste prostia de cantaciosi

    Si cantaciosii peste prostia de Adelinara si Factorati. Hi hi hi.
  • Tinerii la antena , bătrânii la pro TV, cum sa ii umiliti în asemenea hal , fug la antena toți ha ha ha

    Ce visezi bolovane ? Antenuta mai bine pe national si urban decat comercial. Pro TV mai bine pe comercial decat natioanl si urban. Nu vezi bine chiorule ?
  • Tinerii la antena , bătrânii la pro TV, cum sa ii umiliti în asemenea hal , fug la antena toți ha ha ha

    Si Adelinara ce a facut postacule ? Factoratii ce au facut ? Unde ai fost luni marti miercuri joi vineri si sambata ? Cand Antenuta umilita zi de zi de Pro TV ?
    Si Splasatii umiliti sambata. Acolo nu comentezi ?
  • Postacii mai de la tara , votanți psd domina , bravo rating peste prostia de cantaciosi , 5 ore sa tina emisiunea

    Ce visezi postacule ? Antenuta Pensionara 7 national, 7,2 urban si 6,7 comercial. Pro TV 5,6 national, 5,4 urban si 6 comercial. Deci mai bine la tineri.
    Deci Antenuta Pensionara. Nu postac ?
  • Aleph Business si Smart TV nu intra pe nicaieri? Nici macar la Vodafone?

Trimite un comentariu

sus