Skip to main content

AUDIENŢE. Cifre bune pentru Antena 1 şi Asia Express, într-o seară cu finala Spania-Franţa pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Cifre bune pentru Antena 1 şi Asia Express, într-o seară cu finala Spania-Franţa pe Pro TV

AUDIENŢE. Românii s-au împărţit între marile televiziuni duminică. La ce s-au uitat, într-o seară cu Asia Express, Roata Norocului şi finala Spania-Franţa?  

Publicitate

Asia Express a ţinut publicul cu ochii pe micul ecran, deşi Antena 1 şi Kanal D şi-au disputat telespectatorii din ţară. 

Pe de altă parte, finala Nations League a scos cifre modeste. Meciul câştigat de Franţa contra Spaniei a pus Pro TV pe doi şi trei, cu o medie de sub 800.000 de telespectatori pe minut. 

Prin comparaţie, cifrele Pro TV au fost mult mai mari înainte de meci, când a fost difuzat filmul Mila 22. Pelicula a pus postul din Pache pe doi la nivel naţional şi pe primul loc la oraşe şi la tineri. 

În schimb, finala a adus cifre bune pentru DigiSport 1. În afară de Pro TV şi Digi, partida a fost şi pe LookSport+. 

Prezentăm, în continuare, cifrele detaliate pentru emisiunea Asia Express şi Spania-Franţa (1-2). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:30):

Naţional. Asia Express a scos cifre bune, aseară, însă nu a fost suficient pentru ca Antena 1 să câştige poziţia de lider la nivel naţional (după media totală). Aproximativ 1,1 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul prezentat de Irina Fodor. 

Kanal D a fost pe primul loc raportat la publicul din ţară, pe intervalul Asia Express. Postul Dogan a numărat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. 

Pro TV a ocupat locul trei, cu puţin peste un milion de telespectatori pe minut, pe intervalul Asia. 

Urban. Clasamentul s-a schimbat la oraşe, unde Antena 1 a trecut pe primul loc. Postul Intact a numărat o medie de peste 700.000 de privitori pe minut. 

Şi Pro TV a urcat o poziţie în clasament. A înregistrat aproape 550.000 de oameni în medie, pe interval. 

Kanal D a coborât pe trei, la oraşe, unde a obţinut un rating mediu de aproape jumătate de milion de persoane. 

Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la Asia Express, aseară. Antena 1 a ocupat primul loc, cu o medie de aproape 350.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în fiecare minut. 

Peste 250.000 de tineri s-au uitat şi la Pro TV, postul de pe locul doi. Treapta a treia a podiumului a fost ocupată de Kanal D, post care a strâns puţin peste 100.000 de tineri pe minut. 

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.248.000 7.1 16.2
2 Antena 1 1.158.000 6.6 15.1
3 Pro TV 1.050.000 6.0 13.6
4 Romania TV 570.000 3.2 7.4
5 Antena 3 361.000 2.0 4.7
6 Prima TV 236.000 1.3 3.1
7 DigiSport 1 230.000 1.3 3.0
8 Realitatea Plus 222.000 1.3 2.9
9 TVR 2 213.000 1.2 2.8
10 TVR 1 207.000 1.2 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 722.000 7.5 17.4
2 Pro TV 548.000 5.7 13.2
3 Kanal D 477.000 5.0 11.5
4 Romania TV 348.000 3.6 8.4
5 Antena 3 219.000 2.3 5.3
6 DigiSport 1 173.000 1.8 4.2
7 Realitatea Plus 125.000 1.3 3.0
8 Prima TV 120.000 1.3 2.9
9 TVR 2 90.000 0.9 2.2
10 TVR 1 84.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 343.000 8.2 23.8
2 Pro TV 253.000 6.1 17.5
3 Kanal D 113.000 2.7 7.8
4 DigiSport 1 81.000 1.9 5.6
5 Prima TV 49.000 1.2 3.4
6 Romania TV 38.000 0.9 2.6
7 Antena 3 36.000 0.9 2.5
8 Digi 24 33.000 0.8 2.3
9 AXN 31.000 0.8 2.2
10 National TV 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Franţa a bătut Spania. Cum s-a văzut finala Nations League?


Naţional. Liga Naţiunilor şi-a disputat finala, iar Franţa a ieşit câştigătoare în duelul cu Spania. Partida a adus cifre modeste pentru Pro TV, post care s-a clasat pe locul trei la nivel naţional. 

Victoria Franţei a scos o medie de aproape 770.000 de telespectatori pe minut. În acelaşi timp, primul loc era ocupat Antena 1, cu 1,1 milioane de telespectatori. 

Locul secund era adjudecat de Kanal D, cu aproape un milion de privitori în medie. 

În afară de Pro TV, meciul a fost dat şi pe DigiSport 1 şi LookSport+. Cele două au scos 366.000 de persoane, respectiv 23.000. 

Urban. La oraşe, Pro TV a urcat pe doi. În medie, aproximativ 400.000 de oameni se uitau la meciul de fotbal. 

Cifrele erau aproape la jumătate faţă de cele Antenei 1, care era pe primul loc. Postul Intact aduna la oraşe, pe intervalul meciului, peste 700.000 de persoane. 

Kanal D ocupa locul trei, aproape la egalitate cu Pro TV. 

Peste 270.000 de oameni din mediul urban au urmărit finala Nations League pe DigiSport, în timp ce 19.000 se uitau pe Look. 

Comercial. Pro TV s-a clasat pe locul doi, când vorbim de segmentul comercial (18-49). Aduna o medie de aproximativ 176.000 de telespectatori pe minut. 

Lider era Antena 1, care a scos o medie de peste 360.000 de urmăritori pe intervalul meciului. 

DigiSport 1 ocupa locul trei, cu 123.000 de persoane. Kanal D a coborât pe patru, pe intervalul meciului: cu 90.000 de tineri. 

Tot cu meciul de fotbal LookSport+ nu a prins loc în primele zece, având o medie de 4.000 de tineri pe minut. 

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul finalei Spania-Franţa (21:45-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.130.000 6.4 16.7
2 Kanal D 985.000 5.6 14.6
3 Pro TV 767.000 4.3 11.3
4 Romania TV 476.000 2.7 7.0
5 DigiSport 1 366.000 2.1 5.4
6 Antena 3 306.000 1.7 4.5
7 Realitatea Plus 226.000 1.3 3.3
8 TVR 1 200.000 1.1 3.0
9 Prima TV 186.000 1.1 2.7
10 TVR 2 164.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul finalei Spania-Franţa (21:45-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 709.000 7.4 18.7
2 Pro TV 399.000 4.2 10.6
3 Kanal D 398.000 4.2 10.5
4 Romania TV 296.000 3.1 7.8
5 DigiSport 1 277.000 2.9 7.3
6 Antena 3 203.000 2.1 5.4
7 Realitatea Plus 126.000 1.3 3.3
8 Prima TV 100.000 1.0 2.6
9 AXN 70.000 0.7 1.9
10 TVR 1 70.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul finalei Spania-Franţa (21:45-23:40), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 368.000 8.8 26.9
2 Pro TV 176.000 4.2 12.9
3 DigiSport 1 123.000 2.9 9.0
4 Kanal D 90.000 2.2 6.6
5 Antena 3 41.000 1.0 3.0
6 AXN 40.000 1.0 2.9
7 Prima TV 39.000 0.9 2.9
8 Digi 24 36.000 0.9 2.6
9 Romania TV 35.000 0.8 2.6
10 Discovery 22.000 0.5 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vlad Vlad
    O stire buna: nu se uita nimeni la Gadea si Badea.
  • Marius Marius
    Chiar a fost Roata Norocului la Kanal D (in mare parte din interval) si s-au uitat aprox 1 mil de romani ?? Oau!
  • geo geo
    Cei din conducerea Pro TV ar trebui sa inteleaga ca singurele meciuri care aduc audiente bune si f bune sunt cele ale naționale și cele ale FCSB. Ce au cumpărat ei in toamna asta ptr Pro X - Europa League si Europa Conference League - si oricum nu dau nu decat cateva meciuri pe etapa - nu are audienta si nu le aduce profit ! F putina lumea este interesata de CFR Cluj si, mai ales, de Galatasaray !
  • Flag Flag
    Apetitul romanilor pentru fotbal e in continua scădere și tot o sa scadă și asta pentru ca România nu are echipe puternice fie de club, fie naționala! Cine își permite sa cumpere drepturi in campionate și ligi europene doar companiile de cablu și atât
  • Folbal Folbal
    Era si normal. Finala Nations League a fost si pe Pro TV dar si pe DigiSport 1.
  • Marian Marian
    Pro tv a gresit nu trebuia dat meciul ,stiind ca il da si digi mai bine baga un film bun si scotea mai mult , ieri Romania te iubesc a fost lider pe toate categoriile pe comercial 18-49 a avut 5,1 rating si 22,2 la suta share locul doi avea 2,6 rating si 11,3 share , ,stiriile pro au fost lider incontestabil comercial a avut 9,8 rating si 33,5 share ,locul doi 4,2 si 14,4 share , filmul Mila 22 comercial 8,0 rating si 23share locul 2 6,9 rating si 19,7 share . ,si uite asa au pierdut pe mana lor

Trimite un comentariu

sus