Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, între Hercai şi Imperiul Leilor. Cât de urmărit a fost iUmor?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV
Audienţe. La ce s-au uitat românii în seara de miercuri? Imperiul Leilor a fost preferat de tineri, iar serialul Hercai a câştigat pe naţional şi urban. Cum a performat iUmor?
Publicitate
 
Detalii, în continuare:
 

- Pe intervalul Imperiul Leilor, Pro TV a fost lider doar pe segmenetul comercial, în timp ce în ţară era pe trei, cu 1.100.000 de telespectatori, iar la oraşe se clasa pe doi.
 
- iUmor a fost pe locul doi pe toate segmentele de public, pe propriul interval. Show-ul cu Bendeac, Delia şi Chello în juriu a durat cu 40 de minute mai mult decât Imperiul Leilor de pe Pro TV.
 
- Câştigătorii serii a fost Hercai de pe Kanal D. Serialul turcesc a câştigat pe naţional şi urban, dar pe comercial era doar pe trei.
 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. „Leii” au prins doar la tineri

Naţional. La fel ca săptămână trecută, emisiunea Imperiul Leilor nu prinde aşa de bine în ţară. Producţia de pe Pro TV era doar pe trei, cu 1.100.000 de telespectatori.
 
În topul preferinţelor românilor era serialul Hercai de pe Kanal D. Pe postul Dogan erau 1.524.000 de privitori. Pe locul secund erau Antena 1 şi iUmor - 1.198.000 de urmăritori.
 
Urban. „Leii” şi iUmor au fost, practic, la egalitate la oraşe. Pro TV a avut un mic avantaj şi s-a clasat pe doi cu 593.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea 591.000 de privitori.
 
Şi pe acest segment de public a câştigat serialul turcesc Hercai. 641.000 de telespectatori urmăreau Kanal D.
 
Comercial. Tinerii au alte preferinţe. „Leii” de pe Pro TV au câştigat cu 329.000 de telespectatori.
 
Emisiunea iUmor de pe Antena 1 era pe locul secund cu 253.000 de privitori, iar podiumul l-au completat Hercai şi Kanal D - 173.000 de urmăritori.
 

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 1.524.000 8.6 18.5
2 Antena 1 1.198.000 6.8 14.5
3 Pro TV 1.100.000 6.2 13.3
4 National TV 446.000 2.5 5.4
5 Romania TV 446.000 2.5 5.4
6 Antena 3 345.000 2.0 4.2
7 DigiSport 1 324.000 1.8 3.9
8 Happy Channel 297.000 1.7 3.6
9 TVR 1 142.000 0.8 1.7
10 Prima TV 126.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Kanal D 641.000 6.7 15.4
2 Pro TV 593.000 6.2 14.3
3 Antena 1 591.000 6.2 14.3
4 Romania TV 255.000 2.7 6.1
5 Antena 3 205.000 2.1 4.9
6 DigiSport 1 196.000 2.0 4.7
7 National TV 173.000 1.8 4.2
8 Happy Channel 158.000 1.7 3.8
9 Realitatea Plus 79.000 0.8 1.9
10 TVR 1 64.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 329.000 7.8 24.4
2 Antena 1 253.000 6.0 18.8
3 Kanal D 173.000 4.1 12.9
4 DigiSport 1 74.000 1.8 5.5
5 Romania TV 38.000 0.9 2.8
6 National TV 34.000 0.8 2.5
7 Happy Channel 32.000 0.8 2.4
8 Antena 3 25.000 0.6 1.9
9 Diva 17.000 0.4 1.3
10 Pro Cinema 16.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

2. iUmor, dar n-ai primul loc

Naţional. iUmor a durat cu 40 de minute mai mult decât Imperiul Leilor, dar producţia prezentată de Dan Badea şi Şerban Copoţ a fost tot pe locul secund, cu 1.189.000 de telespectatori.
 
Pe primul loc s-a clasat Kanal D - 1.521.000 de privitori. Pe trei era Pro TV - 993.000 de urmăritori.
 
Urban. iUmor a stat ceva mai bine pe propriul interval la oraşe. Emisiunea Antena 1 a depăşit Pro TV şi s-a clasat pe doi, cu 569.000 de telespectatori.
 
639.000 de români se uitau pe Kanal D, iar Pro TV completa podiumul serii - 536.000 de privitori.
 
Comercial. Pro TV a rămas cea mai urmărită staţie TV şi pe intervalul iUmor. 306.000 de români se uitau la Imperiul Leilor şi la începutul filmului „Dublura”.
 
iUmor mergea pe acelaşi „trend” - locul doi. 254.000 de telespectatori se uitau pe Antena 1. Pe trei era Kanal D - 174.000 de privitori.
 

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-23:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Rtg% Share Rtg(000)
1 Kanal D 1.521.000 8.6 19.1
2 Antena 1 1.189.000 6.7 15.0
3 Pro TV 993.000 5.6 12.5
4 Romania TV 429.000 2.4 5.4
5 National TV 381.000 2.2 4.8
6 Antena 3 338.000 1.9 4.3
7 DigiSport 1 331.000 1.9 4.2
8 Happy Channel 254.000 1.4 3.2
9 Prima TV 144.000 0.8 1.8
10 TVR 1 116.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-23:10), în mediul URBAN:

  URBAN Rtg% Share Rtg(000)
1 Kanal D 639.000 6.7 15.9
2 Antena 1 569.000 5.9 14.1
3 Pro TV 536.000 5.6 13.3
4 Romania TV 246.000 2.6 6.1
5 DigiSport 1 219.000 2.3 5.4
6 Antena 3 206.000 2.2 5.1
7 National TV 152.000 1.6 3.8
8 Happy Channel 139.000 1.5 3.4
9 Prima TV 77.000 0.8 1.9
10 Realitatea Plus 76.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 28 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-23:10), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 306.000 7.2 22.7
2 Antena 1 254.000 6.0 18.8
3 Kanal D 174.000 4.1 12.9
4 DigiSport 1 91.000 2.2 6.8
5 Romania TV 38.000 0.9 2.8
6 National TV 37.000 0.9 2.7
7 Happy Channel 30.000 0.7 2.2
8 Antena 3 23.000 0.6 1.7
9 Diva 19.000 0.4 1.4
10 Pro Cinema 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Si de Umor Sec nu zici nimic postacule ? Nu ne zici nimic de pensionarii tai ?

    Si slab si Bucatarii tai cu 9 rating. Talentele au 11-12 rating. Dezastru pe postac.
  • Mile Mile
    Slab chefii 9 rating afaceriști mic rating
  • Iuli Iuli
    Deci noua emisiune de la TVR 1, aia ce seamănă cu Survivor, a prins doar locul 10 pe Național, în rest sub top10.
    Câți bani au investit in emisiune? Mai ales că este filmată în Maldive, din ce știu eu drumul până acolo trece de 500€
  • livia pilă livia pilă
    Iarăși la coada clasamentului TVR 1. Chiar dacă Iar s-au dat in stamba si s-au facut de risul lumii Cristache. Sacul si petecul. Rusinea TVR si mândria Doinei Gradea.

Trimite un comentariu

sus