Skip to main content

AUDIENŢE. „Leii” şi iUmor, lideri pe intervalul lor pe comercial. Kanal D a avut ţara şi oraşele, în seara de miercuri

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV
Audienţe. Miercuri, o seară împărţită între Kanal D, Antena 1 şi Pro TV. Imperiul Leilor şi iUmor, producţiile de pe Pro TV şi Antena 1, au fost pe primul loc la tineri pe intervalul lor, în timp ce Kanal D câştiga pe naţional şi urban cu serialul Hercai.
Publicitate
 
Detalii, în continuare:

 
„Leii” au prins doar la tineri, acolo unde Pro TV a bifat singurul succes al serii. Imperiul Leilor era pe trei în ţară şi la oraşe, pe propriul interval. Peste 1,1 milioane de telespectatori se uitau la emisiunea de pe Pro.
 
Alt interval, alt lider pe comercial.iUmor, producţia Antenei 1 a durat cu 15 minute mai mult decât Imperiul Leilor şi a câştigat pe publicul tânăr. Pe celelalte două segmente de public era pe doi.
 
Kanal D se afla pe primul loc în ţară şi la oraşe cu serialul Hercai atât pe intervalul Imperiul Leilor, cât şi pe iUmor.
 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. „Leii”, lideri doar la tineri

Naţional. „Leii” nu au prins aşa de bine în ţară. Aproximativ 1.175.000 de români s-au uitat la Imperiul Leilor, iar Pro TV era pe locul trei la nivel naţional, aseară.
 
Liderul serii de miercuri - Kanal D. Serialul Hercai era urmărit de peste 1,6 milioane de români, în medie. Pe doi se clasau Antena 1 şi iUmor - 1.212.000 de privitori.
 
Urban. „Leii” au fost pe trei şi la oraşe. Au pierdut la limită poziţia secundă în favoarea Antenei 1. Aproximativ 598.000 de români se uitau la Imperiul Leilor, iar 600.000 la iUmor.
 
Şi la oraşe a prins cel mai bine serialul Hercai de pe Kanal D - 700.000 de privitori.
 
Comercial. Tinerii au răsturnat clasamentul. „Leii” au câştigat bătălia cifrelor pe acest segment de public, cu 302.000 de telespectatori.
 
Tot pe locul secund era iUmor. La producţia Antenei 1 se uitau 289.000 de privitori, iar pe Kanal D erau 217.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.617.000 9,2 18,2
2 Antena 1 1.212.000 6,9 13,7
3 Pro TV 1.175.000 6,7 13,3
4 Antena 3 496.000 2,8 5,6
5 Romania TV 473.000 2,7 5,3
6 National TV 341.000 1,9 3,8
7 Happy Channel 329.000 1,9 3,7
8 Pro Cinema 303.000 1,7 3,4
9 DigiSport 1 193.000 1,1 2,2
10 Prima TV 166.000 0,9 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 700.000 7,3 15,6
2 Antena 1 600.000 6,3 13,4
3 Pro TV 598.000 6,2 13,3
4 Antena 3 290.000 3,0 6,5
5 Romania TV 250.000 2,6 5,6
6 Happy Channel 188.000 2,0 4,2
7 National TV 142.000 1,5 3,2
8 DigiSport 1 142.000 1,5 3,2
9 Prima TV 85.000 0,9 1,9
10 Digi 24 77.000 0,8 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 302.000 7,2 20,3
2 Antena 1 289.000 6,9 19,5
3 Kanal D 217.000 5,2 14,6
4 DigiSport 1 65.000 1,6 4,4
5 National TV 37.000 0,9 2,5
6 Antena 3 37.000 0,9 2,5
7 Pro Cinema 34.000 0,8 2,3
8 Digi 24 28.000 0,7 1,9
9 Romania TV 27.000 0,6 1,8
10 Prima TV 24.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. iUmor la tineri, nu şi în ţară şi la oraşe

Naţional. Pe intervalul iUmor cifrele sunt asemănătoare. Producţia de pe Antena 1 cu Cheloo, Bendeac şi Delia în juriu era urmărită de 1.231.000 de telespectaori, iar postul Intact încheia seara pe doi.
 
Kanal D se afla pe prima poziţie - 1.595.000 de privitori. Podiumul era completat de „leii” de pe Pro TV - 1.110.000 de urmăritori.
 
Urban. Dacă pe intervalul Imperiul Leilor Antena 1 şi Pro TV erau, practic, la egalitate, lucrurile se schimbă pe intervalul iUmor. Cifrele au fost următoarele: Antena 1 - 607.000 de urmăritori, iar Pro TV - 563.000.
 
Pe prima poziţia se afla tot Kanal D - 690.000 de telespectatori.
 
Comercial. iUmor mai mult la tineri. Antena 1 câştiga pe segmentul comercial - 293.000 de telespectatori.
 
La mică distanţă s-a aflat Pro TV pe doi, cu 287.000 de privitori, în timp ce pe trei era Kanal D - 213.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.595.000 9,0 18,2
2 Antena 1 1.231.000 7,0 14,1
3 Pro TV 1.110.000 6,3 12,7
4 Antena 3 497.000 2,8 5,7
5 Romania TV 470.000 2,7 5,4
6 National TV 336.000 1,9 3,8
7 Happy Channel 310.000 1,8 3,5
8 Pro Cinema 287.000 1,6 3,3
9 DigiSport 1 214.000 1,2 2,4
10 Prima TV 179.000 1,0 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 690.000 7,2 15,6
2 Antena 1 607.000 6,3 13,7
3 Pro TV 563.000 5,9 12,7
4 Antena 3 294.000 3,1 6,6
5 Romania TV 249.000 2,6 5,6
6 Happy Channel 177.000 1,9 4,0
7 DigiSport 1 154.000 1,6 3,5
8 National TV 137.000 1,4 3,1
9 Prima TV 92.000 1,0 2,1
10 Digi 24 74.000 0,8 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 7 aprilie, pe intervalul iUmor (20:30-22:45), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 293.000 7,0 19,8
2 Pro TV 287.000 6,9 19,4
3 Kanal D 213.000 5,1 14,4
4 DigiSport 1 71.000 1,7 4,8
5 Antena 3 38.000 0,9 2,6
6 National TV 37.000 0,9 2,5
7 Pro Cinema 32.000 0,8 2,2
8 Digi 24 28.000 0,7 1,9
9 Romania TV 26.000 0,6 1,8
10 Prima TV 25.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Specialistu Specialistu
    @iuli , intervalul lor prime time este 19:00 -24:00 daca ai citit cu atentie , au fost pe primul loc în acest interval , în intervalul 19-23 Pro tv e pe primul loc
  • Iuli Iuli
    Kanal D anunță că în perioada Ianuarie-Martie 2021 s-au situat pe primul loc în Prime-Time pe Național și Urban

    Este adevărat ?

    https://www.kanald.ro/kanal-d-pe-primul-loc-in-prime-time-in-primele-trei-luni-ale-lui-2021-cu-o-cota-de-piata-de-20-pe-targetul-national-crestere-semnificativa-fata-de-anul-precedent-33-share-20140860?utm_source=insta-post&utm_medium=survivor-insta&utm_campaign=https://kanald.ro/kanal-d-pe-primul-loc-in-prime-time-in-primele-trei-luni-ale-lui-2021-cu-o-cota-de-piata-de-20-pe-targetul-national-crestere-semnificativa-fata-de-anul-precedent-33-share-20140860
  • Specialistu Specialistu
    De ce nu prezentati si pe noul public comercial national 21-54 ESOMAR ABCD? Pe site-ul Pro tv scriu si ce audienta au facut pe publicul 21-54 ESOMAR ABCD, de exemplu Imperiul leilor aseara a fost lider pe acest segment cu 9 puncte de rating si 20,6 cota de piata , televiziunea de pe locul doi,Antena 1 avea 7,3 puncte de rating si 16,8 cota de piata.
  • Specialistu Specialistu
    "Kanal D - se afla pe prima pozitie, 1.213.000 de privitori, cirectați , în tabel are 1.598.000 de privitori
  • Specialistu Specialistu
    Paginademedia va multumim ca ati schimbat, apreciem ca tineți cont de parerile noastre,ale cititorilor fideli
  • Popescu Popescu
    Paginademedia, vedeti ca intra noi concurente la Survivor. Nu faceti si voi o stire ?
    Deja pe internet pe diferite site-uri apar numele concurentelor. Voi, o stire, cand ?
  • Specialistu Specialistu
    Reveniti la cum era înainte, la vechiul tabel cu cifre exacte nu asa cum e acum, e oribil,tineti cont de cerintele noastre,va rugam!
  • Allex Allex
    De asemenea datele din tabel nu sunt centrate! Trebuie remediat, altfel e jenant ca un articol la asemenea nivel să nu aibă textul centrat!
  • Iuli Iuli
    Noul tabel este oribil.
    Ați lăsat prea mult spațiu pentru chenarul top (1-2-3-10) iar la Share și Rating este mai mic chenarul.. de pe mobil trebuie să dau în stânga și dreapta ca să văd share-ul sau poziția televiziunii.
  • Livia Pila Livia Pila
    Nu mai e voie sa se spună nimic rău despre Tvr, Cristache, Gradea și oamenii ei. Bravo, Obama!
  • Specialistu Specialistu
    Nu îmi place cum puneti audientele în tabel,era mai bine înainte
  • Livia Pila Livia Pila
    La TVR jale, tacere, audienta aproape de zero. La Cristache nu se mai uita nimeni. Dar băiatul își încasează pe mai departe onorariul tot la fel cum Gradea, Dirvariu, Tompea, Amza, Lita încasează aceleași lefuri babane. Degeaba.

Trimite un comentariu

sus