Skip to main content

AUDIENŢE iUmor. Şi-au dat chiloţii jos şi tot degeaba! Antena 1 a fost pe doi. Cifrele debutului sezonului 11

 
AUDIENŢE iUmor. Şi-au dat chiloţii jos şi tot degeaba! Antena 1 a fost pe doi. Cifrele debutului sezonului 11

AUDIENŢE. SuperStar versus iUmor sau vocea bate fundu'. Palme peste fund şi bărbaţi dezbrăcaţi. iUmor şi-a scos „artileria grea” pentru debutul sezonului 11. Nu a mers. Sezonul 11 a debutat pe locul doi, aseară. Care au fost cifrele?

Publicitate

- iUmor a debutat pe locul doi pe toate segmentele de public. Peste 900.000 de români au urmărit momentele de aseară ale emisiunii, pe Antena 1. Ce fel de momente? „Pline de umor”! Alice Bonita şi Alexandra Leonte au venit cu un moment în care şi-au dat palme la fund cu diferite alimente, în timp ce italienii Fabio Biggi şi Lorenzo Nardi au venit pe scenă şi s-au dezbrăcat complet.

Emisiunea a fost la peste 200.000 de telespectatori în urma Pro TV.

- Tot în prima ediţie a apărut şi Gigel Frone, fost concurent la Românii au talent. Pe scena iUmor a venit şi Selly (Andrei Şelaru), care a susţinut un moment de roast despre juraţii Bendeac, Delia şi Cheloo.

- Sezonul 11 iUmor a avut cifre mai slabe decât în primăvară, dar Antena 1 a stat mai bine în clasament. În februarie, iUmor avea peste 1,1 milioane de telespectatori, dar era pe trei în ţară, la oraşe şi pe segmentul tinerilor. Detalii, AICI

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. iUmor, dar ai pe trei. A luat bătaie tot de la Denzel Washington, ca şi anul trecut. Cum au stat Survivor şi Pro TV?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul debutului sezonului 11 iUmor (20:00-22:45):

Naţional. Sezonul 11 iUmor a început pe locul secund în ţară. Peste 900.000 de români au urmărit ediţia de aseară pe Antena 1.

Cel mai urmărit program al serii a fost Superstar de Pro TV. Show-ul muzical avea o audienţă de 1.130.000 de telespectatori.

A treia staţie TV din clasament a fost Kanal D, 698.000 de privitori.

Urban. iUmor n-a performat nici la oraşe. Emisiunea cu Delia, Bendeac şi Cheloo în juriu a pus Antena 1 pe locul doi în topul televiziunilor, cu 404.000 de telespectatori.

Cel mai urmărit program al serii a fost Superstar de pe Pro TV, cu 635.000 de privitori.

Luptă strânsă între România TV şi Kanal D pentru locul trei. Postul de ştiri a depăşit Kanal D, aseară, în ziua în care Florin Câţu ş câştigat şefia PNL în faţa lui Ludovic Orban.

Comercial (18-49 Urban). Un nou segment de public, un nou loc doi pentru Antena 1. iUmor a înregistat o audienţă de 180.000 de telespectatori tineri, în seara de sâmbătă.

Şi pe comercial a câştigat Superstar, emisiunea Pro TV-ului - 218.000 de privitori.

Podiumul serii era completat de Kanal D, cu 118.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.130.000 6,4 15,9
2 Antena 1 911.000 5,2 12,8
3 Kanal D 698.000 4,0 9,8
4 Romania TV 533.000 3,0 7,5
5 DigiSport 1 359.000 2,0 5,1
6 Antena 3 333.000 1,9 4,7
7 Realitatea Plus 224.000 1,3 3,2
8 TVR 1 186.000 1,1 2,6
9 Digi 24 156.000 0,9 2,2
10 National TV 153.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 635.000 6,6 17,8
2 Antena 1 404.000 4,2 11,3
3 Romania TV 279.000 2,9 7,8
4 Kanal D 274.000 2,9 7,7
5 DigiSport 1 193.000 2,0 5,4
6 Antena 3 183.000 1,9 5,1
7 Digi 24 120.000 1,3 3,4
8 Realitatea Plus 106.000 1,1 3,0
9 National TV 79.000 0,8 2,2
10 TVR 1 73.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 25 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20:00-22:45), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 218.000 5,2 19,2
2 Antena 1 180.000 4,3 15,8
3 Kanal D 118.000 2,8 10,3
4 DigiSport 1 75.000 1,8 6,6
5 Digi 24 47.000 1,1 4,1
6 National TV 39.000 0,9 3,5
7 Romania TV 32.000 0,8 2,9
8 Comedy Central 25.000 0,6 2,2
9 TNT 22.000 0,5 1,9
10 AXN 19.000 0,5 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • CNA ar trebui sa amendeze drastic acest show, dar din pacate vor da iar o amenda ridicol de mica.Claudiu oprea, producatorul Iumor, oare se poate uita in oglinda stiind ca produce unul dintre cele mai murdare show uri de pe ppiata? Iumor se anunta un show de umor, dar este doar un Romanii au talent pentru clasele de jos ale societatii.
  • Audientele sunt modeste, Antena 1 ar fi trebuit sa faca un sezon nou din Te cunosc de undeva,sigur erau lideri de piata sâmbata cum au fost si toamna trecuta, chiar au avut audiente foarte mari toamna trecuta.
  • numarul asta a fost inspirat de la greci care cintau la pian cu penisurile Umor manelist ! hai sa ne ridem !
  • Dacă eram eu director la Antena 1, nu permiteam să se facă o emisiune COPIE la iUmor, care să ia numerele bune de la ei! S-a simțit aseară LIPSA numerelor pe care noua emisiune le-a furat! Au rămas doar numerele de umplutură și cele ale invitaților speciali...
    Audiența e una MIRACULOASĂ, ținând cont de concurență, chiar și în ciuda atitudinii PĂRTINITOARE a autorului (care și-a făcut-o cunoscută în calitate de invitat special la ei)
    Dar va avea mult de pătimit după decizia celor de la Antena 1 de a distruge iUmor!
    #PROSTIA SE VA PLĂTI SCUMP
  • Ce se intampla de nu se mai poate comenta ? cel putin da-ti un anunt ca nu se poate comenta pe site
  • Foarte slabe audientele toamna aceasta pentru toate programele, vremea nu-i de vina.
  • Aoleu frate, câte mizerii fac ăștia de la antene în goana lor disperată după audiențe! Nu-i de mirare că emisiunea lor etalon e accesul direct la prostelile televizate. Bravo Pro TV cu producția Superstar care, chiar dacă nu se ridică la nivelul Românii au talent, încă aduce oameni cu adevărat talentați și nu doar pe unii care vor să se vadă pe sticlă cu scălâmbăieli pretinzând că au umor.

Trimite un comentariu

sus