Skip to main content

Românii n-au vrut porno. iUmor cu vedeta filmelor pentru adulţi Rocco Siffredi, bătut de filmele de acţiune

 
Românii n-au vrut porno. iUmor cu vedeta filmelor pentru adulţi Rocco Siffredi, bătut de filmele de acţiune

AUDIENŢE. Un star porno în platou şi roasturi pe măsură, contra două filme de acţiune. Duminică seara, românii s-au dus către filme. iUmor, de pe Antena 1, cu vedeta porno Rocco Siffredi jurat special, a fost pe locul al doilea, după filmele de pe Pro TV.

Publicitate

Pe toate segmentele de public, glumele "cu tentă" de la iUmor au fost pe poziţia a doua în clasamentele de audienţă. La iUmor, vedeta porno - prezentată de una dintre invitate, Lorelai, ca un adevărat model, a fost luată la roast. Cu glume "de profil" între care, printre altele, s-a propus şi folosit, ca să intre pe post fără bipuri, folosirea cuvântului "pulpă", în locul unei variante vulgare, uşor de ghicit.

Înainte de cifre, ce au avut celelalte posturi:

  • Pro TV: filmele Rampage - Scăpaţi de sub control (până la 20.00), apoi Asassin's Creed - Codul asasinului
  • Kanal D: Tu urmezi, cu Dan Negru (până la 22.00), apoi 40 de întrebări cu Denise Rifai
  • DigiSport 1: meci Petrolul - FCSB
  • Prima TV: Schimb de mame (până la 22.00), apoi Pup'o, mă!

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, iUmor a ţinut 825.000 de români pe post. Antenta 1 a fost pe poziţia a doua, la 350.000 de telespectatori în urma Pro TV. Locul trei pentru Kanal D.

Poziţie bună pentru DigiSport (cu meci FCSB) şi pentru Prima TV (cu Schimb de mame şi Pup-o, mă!).

URBAN. S-au uitat la emisiunea cu vedeta porno 445.000 de telespectatori, faţă de 560.000 la Pro TV. Topul urban e completat de Kanal D, România TV, DigiSport şi Antena 3.

COMERCIAL 21-54 Urban. Acelaşi top 3 şi pe publicul comercial, cu Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

De notat pe acest target poziţiile mai bune ocupate de DigiSport - locul patru şi Prima TV - locul cinci.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.179.000 6.7 17.6
2 Antena 1 824.000 4.6 12.3
3 Kanal D 704.000 4 10.5
4 Romania TV 475.000 2.7 7.1
5 DigiSport 1 364.000 2.1 5.4
6 Prima TV 305.000 1.7 4.5
7 Happy Channel 268.000 1.5 4
8 Antena 3 CNN 235.000 1.3 3.5
9 Antena Stars 187.000 1.1 2.8
10 TVR 1 186.000 1 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 562.000 5.9 15.8
2 Antena 1 445.000 4.7 12.5
3 Kanal D 344.000 3.6 9.7
4 Romania TV 266.000 2.8 7.5
5 DigiSport 1 234.000 2.5 6.6
6 Antena 3 CNN 161.000 1.7 4.5
7 Happy Channel 132.000 1.4 3.7
8 Prima TV 117.000 1.2 3.3
9 TVR 1 88.000 0.9 2.5
10 Realitatea Plus 72.000 0.8 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 348.000 7.4 22.3
2 Antena 1 270.000 5.7 17.3
3 Kanal D 133.000 2.8 8.5
4 DigiSport 1 116.000 2.4 7.4
5 Prima TV 64.000 1.4 4.1
6 Romania TV 45.000 0.9 2.9
7 Antena 3 CNN 45.000 0.9 2.9
8 Cartoon Network 30.000 0.6 1.9
9 Happy Channel 28.000 0.6 1.8
10 Digi 24 25.000 0.5 1.6

Citeşte şi: AUDIENŢE. Vocea României, prima, ca de obicei. Câţi români s-au uitat?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus