Skip to main content

AUDIENŢE. România are Roast, „luată la rost“ de Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor

 
Micutzu prezintă show-ul România are Roast, la Antena 1. Sursa foto: Facebook/România are Roast
Micutzu prezintă show-ul România are Roast, la Antena 1. Sursa foto: Facebook/România are Roast

Seara s-a împărţit între doi lideri: Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor. Românii au ales miercuri seară să se uite la serialul de comedie de la Pro TV şi apoi la emisiunea de cultură generală de la Kanal D.

Publicitate

Aproape 1,3 milioane de români s-au uitat aseară la Las Fierbinţi, serialul fiind lider de audienţă pe toate targeturile.

Lider a fost şi Dan Negru, în partea a doua serii, însă pe două segment din trei. Emisiunea lui, Jocul cuvintelor, a fost pe primul loc în ţară şi la oraşe, dar pe trei pe publicul comercial.

În acelaşi timp, România are Roast nu a prins nicio poziţie întâi în clasament, emisiunea de umor de la Antena 1 fiind pe locul trei în ţară şi la oraşe, şi pe doi pe publicul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi şi Jocul Cuvintelor:

Naţional. Las Fierbinţi continuă să fie lider de audienţă, chiar dacă are cifre în scădere, aşa cum se întâmplă când vremea se încălzeşte şi oamenii preferă să iasă din case, nu să stea în faţa televizorului.

Aproape 1,3 milioane de români s-au uitat la serialul de comedie de la Pro TV.

Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care a difuzat pe acest interval un nou episod cu serialul turcesc cu Zuleyha. Postul s-a situat la distanţă de 140.000 de telespectatori faţă de lider.

Cu cifre de trei - patru ori mai mici faţă de Pro TV, emisiunea de umor de la Antena 1 s-a clasat pe locul trei. România are Roast a fost urmărită de 369.000 de români.

Antena 3 a ocupat locul patru, fiind cel mai urmărit post de ştiri din ţară, cu audienţe de 265.000 de persoane.

Urban.  Las Fierbinţi a condus clasamentul audienţelor şi la oraşe, fiind urmărit de 661.000 de români.

Kanal D s-a ţinut aproape, la distanţă de aproximativ 100.000 de privitori. Zuleyha a fost urmărită de 554.000 de orăşeni, ocupând poziţia secundă în top.

Pe trei a fost România are Roast, cu cifre la jumate. Astfel, pe Antena 1 au fost 226.000 de orăşeni, pe intervalul Las Fierbinţi.

Iar Antena 3 şi-a menţinut poziţia a patra în top, cu o audienţă de 175.000 de persoane.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost primul şi pe publicul comercial, Las Fierbinţi fiind urmărit de 327.000 de tineri de la oraşe.

Kanal D şi-a păstrat poziţia secundă, chiar dacă a avut cifre de două, trei ori mai mici - 130.000 de persoane s-au uitat la Zuleyha.

Antena 1 s-a mulţumit tot cu locul trei, România are Roast având pe acest segment 118.000 de orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.297.000 7.4 22.5
2 Kanal D 1.157.000 6.6 20.1
3 Antena 1 369.000 2.1 6.4
4 Antena 3 265.000 1.5 4.6
5 Happy Channel 254.000 1.4 4.4
6 Romania TV 232.000 1.3 4.0
7 Antena Stars 228.000 1.3 4.0
8 National TV 155.000 0.9 2.7
9 TVR 1 135.000 0.8 2.3
10 Digi 24 98.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 661.000 6.9 20.5
2 Kanal D 554.000 5.8 17.2
3 Antena 1 226.000 2.4 7.0
4 Antena 3 175.000 1.8 5.4
5 Romania TV 159.000 1.7 4.9
6 Happy Channel 141.000 1.5 4.4
7 Antena Stars 139.000 1.5 4.3
8 National TV 117.000 1.2 3.6
9 TVR 1 101.000 1.1 3.1
10 Digi 24 73.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 327.000 6.9 28.0
2 Kanal D 130.000 2.7 11.1
3 Antena 1 118.000 2.5 10.1
4 Antena 3 64.000 1.3 5.4
5 TVR 1 48.000 1.0 4.1
6 Antena Stars 42.000 0.9 3.6
7 Digi 24 41.000 0.9 3.5
8 National TV 36.000 0.8 3.1
9 Happy Channel 30.000 0.6 2.6
10 Prima TV 29.000 0.6 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Jocul cuvintelor, mai „vitezoman“ ca Need for Speed şi România are Roast

Naţional. Emisiunea lui Dan Negru a fost lider de audienţă în ţară. Aproximativ 850.000 de români s-au uitat la Jocul cuvintelor, cu 100.000 mai mulţi decât cei care au ales filmul de acţiune Need for Speed de la Pro TV.

Astfel, Pro TV nu a mai fost lider de audienţă în partea a doua serii, având cifre aproape la jumate faţă de intervalul Las Fierbinţi.

Aproximativ 750.000 de români s-au uitat la Need for Speed, postul trecând pe locul doi în top.

Antena 1 a fost constantă în partea a doua serii, ocupând aceeaşi poziţie trei. România are Roast a fost urmărită de jumătate de milion de români, cifre în uşoară creştere faţă de intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Jocul cuvintelor a condus topul şi la oraşe, fiind ales de 447.000 de români. La distanţă de 100.000 de persoane s-a situat Pro TV, filmul de acţiune fiind urmărit de 340.000 de privitori.

Cu puţin peste 300.000 de telespectatori de la oraşe, România are Roast s-a clasat tot pe locul trei în top.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, Jocul cuvintelor şi-a pierdut poziţia de lider. Dan Negru a fost întrecut de Pro TV şi Antena 1.

Astfel, Pro TV a preluat conducerea, cu 227.000 de privitori, iar Antena 1 a urcat şi ea pe doi, cu 188.000.

Kanal D s-a mulţumit cu locul trei, Jocul cuvintelor având o audienţă de 166.000 de persoane pe acest segment.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 850.000 4.8 16.2
2 Pro TV 748.000 4.3 14.2
3 Antena 1 499.000 2.8 9.5
4 Antena 3 373.000 2.1 7.1
5 Romania TV 326.000 1.9 6.2
6 National TV 258.000 1.5 4.9
7 Prima TV 152.000 0.9 2.9
8 Antena Stars 152.000 0.9 2.9
9 DigiSport 1 144.000 0.8 2.7
10 Happy Channel 125.000 0.7 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 447.000 4.7 15.6
2 Pro TV 340.000 3.6 11.9
3 Antena 1 307.000 3.2 10.7
4 Antena 3 178.000 1.9 6.2
5 Romania TV 172.000 1.8 6.0
6 National TV 145.000 1.5 5.1
7 DigiSport 1 108.000 1.1 3.8
8 Prima TV 87.000 0.9 3.0
9 Antena Stars 70.000 0.7 2.4
10 TVR 1 66.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 227.000 4.8 17.9
2 Antena 1 188.000 4.0 14.8
3 Kanal D 166.000 3.5 13.0
4 National TV 66.000 1.4 5.2
5 Antena 3 54.000 1.1 4.2
6 Digi 24 42.000 0.9 3.3
7 DigiSport 1 38.000 0.8 3.0
8 Romania TV 34.000 0.7 2.6
9 TVR 1 33.000 0.7 2.6
10 Prima TV 27.000 0.6 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Leo Leo
    Eu nu mai cred "sondajele" astea meseriase de ani buni, pe cand din intamplare, printr-o conjunctura (nu detaliez mai mult) am fost martor la jocuri de culise, 'cat dai sa iesi pe locul x in intervalul y, ca z a sarit la cap cu cascaval sa-i ridicam audienta (artificial desigur) la fel si cu sondajele politruce.

    Cat de limitat sa fi sa iei de bun orice sondaj in tara asta? Din pacate , sunt foarte multi nestiutori care pun ***' la aceste "cifre"!

    LasFierbinti pompeaza periodic fonduri grase pt aceste "topuri" (si spun topuri de la a fi in top, primele 2 pozitii). De la o vreme si kanalul vietii (acest post cocalar) a intrat pe filiera banilor pompati la institutiile de sondare ca sa iasa bine la rating (artificial desigur).

    Nu mai luati voi de bun ce vedeti, auziti...ca pe baza credibilitatii voastre iata sunt promovate numai mizerii tv.
  • R R
    @B.A.M nu am spus că dacă mută emisiunea mai târziu vor avea audiențe mai mari. Am vrut să spun să o mute mai târziu că nu performează și să programeze altceva care va scoate audiente msi bune decât această emisiune
  • Rembu Rembu
    Roast Zero sub Imperiul si sub MasterChef. Nu e asa postacii antenisti Mile mile ? Aici nu comentati postacilor ? Trezirea !
  • Fricut Fricut
    Mile mile postacii antenisti aici nu comenteaza ? Sunt ascunsi in barlog fricosii ?
    Parca laudai Stand Zero. Uite ca a fost batut de turcisme.
    Postaci, trezirea ! Comentati fricosilor !
  • Rumi Rumi
    Las Fierbinți pe primul loc. Este ceva normal, nivelul de inteligență al celor care urmăresc această incultură ce promovează prostia și beția ramâne același...

    Blegovane. Vezi ca si Umor Sec lider. Si Cunoscutii Pensionari lideri. Si Adelinara Zero lideri.
    Deci nivelul de inteligență al celor care urmăresc această incultură ce promovează prostia și beția ramâne același...
    Nu postac ?
  • B.A.M B.A.M
    @R, poți să explici cum o emisiune mutată mai târziu va avea audiențe mai mari???? De unde logica asta GREȘITĂ??? Există deja destule exemple în care emisiunile mutate mai târziu au avut audiențe ȘI MAI MICI decât cele inițiale, considerate a fi "rușinoase"...
    Care e logica??? Cum vor crește audiențele emisiunii dacă va fi mutată noaptea???
  • R R
    Dati și audiențele finalului de sezon din Adela,de aseară.
  • R R
    De ce nu prezentați audiențe pe publicul COMERCIAL OFICIAL, care prezintă marile televiziuni adică 18-54 urban sau 21-54 Național Esomar ABCD?! Asta e a mia oară când vă cer acest lucru.
  • R R
    Foarte slabe performanțele emisiunii în audiențe ,ar trebui mutată mai târziu, știe cineva câte ediții mai sunt?
  • jjhg jjhg
    la 17.30 sunt reluari in mare parte, nu e aceeasi audiente
  • SobySobea SobySobea
    Off-topic: Am dat pe Digi 24, a dat doar meteo cu voce (fără prezentator), iar cealaltă prezentatoare de știrile sportive (o cheamă Andreea Trușcă) a revenit după câteva săptămâni de absență.

    După Simona și Andreea, mai era a treia prezentatoare de știri sportive la Digi Sport și Digi 24 (o chema Alexandra și nu mai știu cum, nu mai apare de aproape un an și locul este liber). Oare Digi 24 va mai avea încă un prezentator de meteo pe lângă fosta tipă de la TVR care prezintă meteo la Digi 24 și să prezinte alternativ? Digi 24 și Digi Sport caută a treia prezentatoare de știri sportive? Văd că după concedierea lui CTP de la Digi 24, se lucrează la grila de toamnă Digi 24 pentru 2022.
  • Expertul Cunoscator Expertul Cunoscator
    Las Fierbinți pe primul loc. Este ceva normal, nivelul de inteligență al celor care urmăresc această incultură ce promovează prostia și beția ramâne același...
  • Adi Adi
    Asa praf a fost Antena???
  • Ha Ha
    Dan Negru a reușit să întreacă serialele turcești. Merită mutat mai devreme în Prime-Time

    De asemenea, cred că mulți am fi curioși ce audiențe face Jocul Cuvintelor în Day-Time
  • Catalin Catalin
    Deci Negru face mai mult pe comercial decat Zuleyha, nu m-as fi asteptat, in conditiile in care serialele turcesti sunt motorul de audienta al Kanal D. Ar fi interesant de vazut si cum se descurca de la 17:30, la bataie cu Cabral.

Trimite un comentariu

sus