Skip to main content

Fierbinţenii au fost de neoprit. Peste 2,1 milioane de telespectatori, cu ochii pe aventurile lui Celentano. Imperiul Leilor, depăşit de Kanal D la oraşe şi în toată ţara

 
foto: Pro TV
foto: Pro TV

A fost o seară „tradiţională”. Las Fierbinţi, ca de obicei, nu a avut concurenţă, în timp ce Imperiul Leilor, ca de obicei, şi-a securizat locul al doilea în audienţe, la nivel naţional şi la oraşe, după Kanal D. 

Publicitate

Antena 1 şi ai săi Chefi fără limite a fost locul al treilea, fără drept de apel, pe toate targeturile. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de miercuri: 

Naţional. Serialul Las Fierbinţi a avut peste 2,1 milioane de telespectatori, miercuri seara. În acelaşi timp, Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, era urmărit de peste 1,5 milioane de români. 

Pe locul trei, Antena 1 avea doar 640.000 de telespectatori, cu emisiunea Chefi fără limite. 

Urban. Serialul de comedie a fost urmărit, la oraşe, de 900.000 de telespectatori, iar Kanal D a fost locul al doilea, la 200.000 de persoane distanţă. 

Antena 1 a fost şi aici pe trei, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV. Cooking show-ul Antenei 1 a avut, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30 - 21.25) doar 315.000 de telespectatori. 

Locurile patru şi cinci le-au revenit posturilor Romania TV şi Antena 3, cu cifre aproape la egalitate. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Podiumul rămâne neschimbat şi pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a avut prima poziţia, cu o medie de 490.000 de telespectatori, media. Pe locul secund a fost Kanal D, urmărit de 245.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost pe trei, cu doar 145.000 de telespectatori. 

Clasamentul este completat de Antena 3, cu 80.000 de privitri, şi de Digi24, cu 70.000. 

Pe intervalul Imperiul Leilor

Nicio surpriză pe segmentul de difuzare al emisiunii Imperiul Leilor (21.25 - 23.30). Cifrele emisiunii au fost la jumătate faţă de programul anterior, Las Fierbinţi, iar Pro TV a picat pe locul al doilea la nivel naţional şi la oraşe. 

Pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, Pro TV a fost primul, dar la mică distanţă de Kanal D

Imperiul Leilor a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane, media la nivel naţional. În acelaşi timp, Kanal D avea 1,4 milioane de telespectatori. Antena 1, de pe locul al treilea, era urmărită de 625.000 de persoane

În mediul urban, Kanal D a fost de asemeni peste Pro TV, cu o medie de 660.000 de telespectatori. La Imperiul Leilor se uitau 430.000 de persoane, iar pe Antena 1 erau 300.000 de orăşeni. 

Pe publicul comercial urban 21-54 de ani, Imperiul Leilor avea 280.000 de telespectatori, iar Kanal D, 256.000. 

Chefii Antenei 1 aveau, pe acelaşi interval, o medie de 140.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.135.000 12.1 25.6
2 Kanal D 1.578.000 9.0 18.9
3 Antena 1 643.000 3.7 7.7
4 Antena 3 471.000 2.7 5.7
5 Antena Stars 408.000 2.3 4.9
6 Romania TV 385.000 2.2 4.6
7 Happy Channel 329.000 1.9 3.9
8 Digi 24 223.000 1.3 2.7
9 TVR 1 167.000 1.0 2.0
10 Prima TV 135.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 900.000 9.5 21.9
2 Kanal D 705.000 7.4 17.2
3 Antena 1 314.000 3.3 7.7
4 Romania TV 235.000 2.5 5.7
5 Antena 3 233.000 2.4 5.7
6 Antena Stars 205.000 2.2 5.0
7 Happy Channel 190.000 2.0 4.6
8 Digi 24 160.000 1.7 3.9
9 TVR 1 98.000 1.0 2.4
10 Prima TV 67.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 23 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 487.000 10.2 29.4
2 Kanal D 244.000 5.1 14.7
3 Antena 1 144.000 3.0 8.7
4 Antena 3 79.000 1.7 4.8
5 Digi 24 69.000 1.4 4.1
6 Antena Stars 65.000 1.4 3.9
7 Romania TV 61.000 1.3 3.7
8 TVR 1 55.000 1.1 3.3
9 Happy Channel 44.000 0.9 2.6
10 Prima TV 40.000 0.8 2.4

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milika Milika
    iar a aparut postacul platit sa copieze texte si sa puna aici nu va e rusine

    Exact cum a aparut postacul antenist platit cu covrigi sa abereze pe aici. Postacul fricos care nu comenteaza nimic de Bucatarii Zero.
    MasterChef a spulberat cu Bucatarii Zero. Hai curaj postac ! Nu zici asta postac ?
  • Șerban Șerban
    Același template banal pe care îl folosesc de peste 7-8 ani. M-am uitat 5 minute la el și le-am stricat cheful alor mei prezicându-le tot episodul.
  • mile mile
    iar a aparut postacul platit sa copieze texte si sa puna aici nu va e rusine
  • Punctescu Punctescu
    Pro x acasă cinema nu exista punct

    Nici Antenuta Zero nu exista. Bucatarii Zero batuti de turcisme. Punct !
  • Mile Mile
    Pro x acasă cinema nu exista punct
  • Paun Cătălin Paun Cătălin
    Ce seriale vor fi difuzate pe Gold? Dar titluri oficiale, nu presupuneri
  • Sabina Sabina
    @Eu,pe 4 aprilie Pro 2 redevine Acasă, Pro X se schimbă în ProArena. Pe 18 aprilie Pro Gold redevine Acasă Gold, iar Pro Cinema pe 19 aprilie.Pe 19 aprilie Pro Cinema împlinește 18 ani de la lansare.
  • Eu Eu
    Promo pe ProTv spune ca schimbarea se face pe 4 aprile, oare cine mai credibil
  • Expertul Expertul
    Episodul 13 din sezonul 20
    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13 puncte de rating și 33.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.5 puncte de rating și 14.2% share. Editia 7 din sezonul 3 Imperiul Leilor a fost lider de audienta! In intervalul orar 21:24 – 23:27, PRO TV a fost lider de audiență și a înregistrat 7.5 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 5.8 rating și 17.5% share.
  • Expertul Expertul
    Pro Gold redevine Acasa Gold din 18 aprilie, iar schimbarile la Pro Cinema se vor face din 19 aprilie.
  • Sabina Sabina
    Din 18 aprilie Pro Gold devine Acasă Gold.
  • ONe ONe
    Kanal D au ajuns disperati rau ma de i-au sarbatorit ziua Andreei Berecleanu(apropo,la multi ani,Andreea!♡)la Teo în condițiile în care Andreea e la Prima și în general nu se prea celebrau vedetele de la un post pe altul
    Poate,poate o conving sa o aduca la Kanal D
  • je je
    aveti mult rau de lucru de postati audientele de ieri a doua zi seara. la ce draq le mai puneti?
  • Catalin Catalin
    Zuleyha creste in continuare in audiente, acum doua sau trei saptamani, pe intervalul Imperiul Leilor, avea in jur de 180.000 pe comercial.
    Leii vad ca au mai scazut, desi sincer cred ca e singura emisiune de pe tv cat de cat educativa.
  • Răzvan Răzvan
    Trebuia să prezentați și pe intervalul imperiul leilor,nici săptămâna trecută nu ati prezentat

Trimite un comentariu

sus