Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cifre mult mai mici, dar tot lider. Adela, peste MasterChef şi Jocul cuvintelor

 
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Las Fierbinţi nu cedează prima poziţie în clasament, dar a pierdut o treime din public. Iar Adela a depăşit emisiunile MasterChef şi Jocul cuvintelor.

Publicitate

Cel mai urmărit program al serii a rămas tot Las Fierbinţi. Chiar dacă audienţele sunt mult mai mici, odată cu încălzirea vremii de afară.

Serialul de comedie a dominat toate targeturile de audienţă, fiind urmărit de aproape 1,4 milioane de români din întreaga ţară. În acelaşi timp, Zuleyha i-a suflat în ceafă, situându-se pe locul doi pe intervalul Las Foerbinţi, la distanţă de nici 70.000 de telespectatori.

Dacă Pro TV a fost lider în prima parte a serii, după ce s-a terminat comedia, frâiele au fost preluate ba de Zuleyha (lider în ţară şi la oraşe, pe intervalul ei), ba de Adela, lider pe toate targeturile de audienţă pe intervalul MasterChef. Pro TV a mai avut mici victorii pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.25) şi MasterChef (21.30-23.30):

1. Las Fierbinţi scade în audienţă

NAŢIONAL. Las Fierbinţi rămâne lider pe toate targeturile de audienţă, dar se simte miros de vară. De la un public de două milioane de români, chiar şi peste, acum serialul a fost urmărit de aproape 1,4 milioane.

Foarte aproape a fost serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, difuzat la Kanal D - situat pe locul doi, la o distanţă de aproape 70.000 de privitori.

Şi Adela a reuşit să-şi păstreze milionul de telespectatori, însă Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei în clasament.

Cu cifre de trei ori mai mici, următoarele două poziţii au fost ocupate de colegele de trust: Antena Stars (346.000 de privitori) şi Antena 3 (316.000).

Iar pe şase s-a clasat televiziunea de ştiri România TV care a fost urmărită de 282.000 de români.

URBAN. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe, cu o audienţă de 679.000 de persoane. Locul doi l-a adjudecat tot Zuleyha, urmărită de aproape 600.000 de fani, iar Adela a rămas cuminte pe trei, la distanţă de aproape 100.000 de mii de telespectatori.

De data aceasta România TV şi-a luat revanşa, surclasând atât Antena 3, cât şi Antena Stars, poziţionându-se pe locul patru, cu 186.000 de privitori. La mică distanţă a fost rivala Antena 3 (184.000), iar apoi Antena Stars (160.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV, urmărit de 367.000 de români.
Locul doi l-a ocupat Antena 1, care a avut cu 137.000 mai puţini telespectatori din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Iar cu locul trei s-a mulţumit Kanal, postul turcesc fiind urmărit de 147.000 de români.

Antena Stars şi-a adjudecat, din nou, poziţia a patra, având 69.000 de privitori, iar pe cinci a venit Digi Sport 1 la care s-au uitat 44.000 de telespectatori.

Următoarele trei poziţii au fost ocupate de televiziuni de ştiri: Antena 3 (43.000), România TV (37.000) şi Digi 24 (34.000).

Audienţa posturilor TV de joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1393 7.9 20.0
2 Kanal D 1325 7.5 19.0
3 Antena 1 1036 5.9 14.8
4 Antena Stars 346 2.0 5.0
5 Antena 3 316 1.8 4.5
6 Romania TV 282 1.6 4.0
7 DigiSport 1 206 1.2 2.9
8 Happy Channel 166 0.9 2.4
9 TVR 1 123 0.7 1.8
10 Digi 24 115 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 679 7.1 18.7
2 Kanal D 593 6.2 16.3
3 Antena 1 498 5.2 13.7
4 Romania TV 186 2.0 5.1
5 Antena 3 184 1.9 5.1
6 Antena Stars 160 1.7 4.4
7 DigiSport 1 121 1.3 3.3
8 Happy Channel 93 1.0 2.5
9 Digi 24 77 0.8 2.1
10 AXN 67 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 367 7.7 26.4
2 Antena 1 230 4.8 16.6
3 Kanal D 147 3.1 10.6
4 Antena Stars 69 1.5 5.0
5 DigiSport 1 44 0.9 3.2
6 Antena 3 43 0.9 3.1
7 Romania TV 37 0.8 2.7
8 Digi 24 34 0.7 2.5
9 Happy Channel 25 0.5 1.8
10 AXN 24 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. MasterChef, locurile doi şi trei

NAŢIONAL. Show-ul culinar MasterChef nu reuşeşte să păstreze publicul pe Pro TV după ce se termină Las Fierbinţi. Din poziţia de lider, postul a ajuns pe trei, cu cifre aproape la jumătate faţă de începutul serii. Astfel, MasterChef a fost urmărit de 779.000 de români.

În acest timp, Antena 1 a preluat poziţia de lider, cu serialul Adela la care s-au uitat 1.261.000 de telespectatori.

Pe poziţia secundă a trecut Kanal D care a difuzat Zuleyha până la ora 22.30, iar apoi a intrat în scenă Dan Negru cu emisiunea lui, Jocul cuvintelor. Postul turcesc a fost urmărit, pe acest interval, de 1.178.00 de români.

URBAN. MasterChef nu a reuşit să treacă de locul trei nici la oraşe. Clasamentul a fost condus, în continuare de Antena 1, la care s-au uitat 593.000 de telespectatori.

Pe locul doi s-a situat Kanal D, urmărit de 538.000 de români, iar pe trei Pro TV, care a avut 399.000 de privitori.

Comercial Urban 21-54 de ani. Abia pe publicul comercial MasterChef a reuşit să mai urce o poziţie. Show-ul culinar a fost urmărit de 259.000 de tineri de la oraşe, clasând Pro TV pe locul doi.

Însă clasamentul pe acest segment a fost condus tot de Antena 1, la care s-au uitat 305.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Kanal D a trecut pe trei, având o audienţă de 207.000 de persoane pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV de joi, 5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1261 7.2 18.9
2 Kanal D 1178 6.7 17.6
3 Pro TV 779 4.4 11.7
4 Romania TV 335 1.9 5.0
5 Antena 3 296 1.7 4.4
6 National TV 260 1.5 3.9
7 Prima TV 191 1.1 2.9
8 DigiSport 1 158 0.9 2.4
9 Antena Stars 157 0.9 2.3
10 Digi 24 148 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 593 6.2 17.1
2 Kanal D 538 5.7 15.6
3 Pro TV 399 4.2 11.5
4 Romania TV 221 2.3 6.4
5 Antena 3 176 1.9 5.1
6 National TV 115 1.2 3.3
7 Prima TV 109 1.1 3.1
8 DigiSport 1 102 1.1 2.9
9 Digi 24 87 0.9 2.5
10 Pro Arena 78 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  joi,  5 mai, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Antena 1 305 6.4 20.4
2 Pro TV 259 5.5 17.3
3 Kanal D 207 4.4 13.8
4 National TV 55 1.2 3.7
5 Antena 3 52 1.1 3.5
6 Digi 24 49 1.0 3.2
7 Romania TV 47 1.0 3.2
8 DigiSport 1 46 1.0 3.1
9 Pro Arena 31 0.7 2.1
10 Prima TV 29 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mda...din pacate asta e nivelul nostru,al romanilor..Las Fierbinti.
  • "Eu personal am destui bani, dar nu m-as abona la acea platforma nici platit. "

    Doar pentru UFC și merită banii plus că tot ce se transmite este 1080i. Cred că asta e viitorul...nu trebuie sa stau agățat de o emisiune la o oră fixă plus reclamele . Plus că pe Voyo poți avea toate programele pro. Nu înseamnă că dacă ai banii și ști ce să faci cu ei sau cu timpul tau.cred că omul nu a vrut să jignească ci doar a vrut să sublinieze că înca exista multi ancorați de cablul tv.
  • Înseamnă că nu e educat ha

    Fierbinti a sters pe jos cu Antenuta Zero cu Adelinara Zero. Deci ce visezi postac ?
  • Cred că scăderea Las Fierbinți s-a datorat faptului ca joi a fost un episod educativ - despre recensământ.
    Probabil spălații pe creier au schimbat repede canalul și au dat pe RTV
  • Pai nu ați ieșit în oraș aseara postaci ha

    Ce visezi postac ? Pai inseamna ca azi, Pro e in oras. Antenuta Zero pensionara acasa. Dor o a fie Anonimii Zero lideri, nu postac ? Ca Pro e in vacanta. Antenuta acasa.
  • multumim angajat dar nu ne atrag emisiuni de nimica ha

    Supara adevarul nu angajat antenist ? Talentele au sters pe jos cu Insula Zero si Cunoscutii Zero.
  • tocmai ca va simtiti cu musca pe caciula postaci

    Supara adevarul postac ? Pro a sters pe jos cu Antenuta Zero.
  • Postac Mile mile, Pro TV a sters pe jos cu Antenuta Zero. Plangi postac !

    a în fiecare săptămână, show-ul a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:04. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.9 puncte de rating și 38.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.5 puncte de audiență și 11.1% share. De-a lungul difuzării, peste 2 milioane de români s-au bucurat de ultima seară a audițiilor, iar în minutul de aur, la ora 22:46, aproape 2.6 milioane de telespectatori erau cu ochii pe show.
  • Noroc ca era program slab pana acum la antena , dar în toamna nu cred ca se lasă, poate fac exatlon , ha ha ha

    Pana atunci, Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero. Antenuta lidera doar toamana ? Pai celelalte 6-7-8-9-10 luni ce face ? Locul 2-3 comercial ? Ha ha ha.

    Sa faca Exatlon ? Pai inseamana ca, copiaza Kanal D si Pro TV. Ha ha ha !
  • Creste educația scade fierbinteni ha

    Creste educatia la Pro TV. Scade Adelinara, Bucatareala, Dansati, Cunoscutii Anonimic, Umorul Sec. Toate Zero.
  • presupusului Mile, mi se pare de-a dreptul jignitoare afirmatia pe care ai facut-o, " nu am bani sa cumpar Voyo si de aia ma uit la cablu". Eu personal am destui bani, dar nu m-as abona la acea platforma nici platit. Doar pentru ca unii sunt fani Antena sau Pro nu inseamna ca trebuie sa ne jignim reciproc.

Trimite un comentariu

sus