Skip to main content

Seara serialelor româneşti: Las Fierbinţi şi-a luat partea lui, Adela partea ei. Câţi români s-au uitat aseară?

 
Seara serialelor româneşti: Las Fierbinţi şi-a luat partea lui, Adela partea ei. Câţi români s-au uitat aseară?

AUDIENŢE. Joi a fost seara serialelor, cu Las Fierbinţi pe Pro TV şi Adela pe Antena 1. Plus turcescul Doctor MInune pe Kanal D. Printre seriale, şi Masked Singer. Ce au ales românii?

Publicitate

Publicul s-a împărţit:

1. Las Fierbinţi, fără surprize. De departe cel mai popular serial al momentului, Las Fierbinţi se apropie de două milioane de români pe minut. Nicio şansă pentru programele cu care s-a intersectat în intervalul 20.30-21.30: lider detaşat pe toate targeturile, la distanţă considerabilă (pe naţional, Pro TV a avut cu Las Fierbinţi jumătate de milion în faţa Antenei 1, unde era Adela).

2. Adela a recuperat audienţa graţie Masked Singer. Când s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Adela, serialul produs de Ruxandra Ion a început să recupereze. Şi a recuperat şi a recuperat până la 23.00, cât s-a intersectat cu Masked. Pe intervalul Masked Singer (21.30-23.30), Antena 1 a fost peste Pro TV pe toate segmentele de public.

Astfel, Adela a ajuns, ca medie, prima la nivelul întregii ţări şi pe publicul 18-49 de ani, iar la oraşe mai avea puţin şi egala Pro TV.

Datele, detaliat:

Las Fierbinţi se uită de la distanţă la concurenţă

NAŢIONAL. Aproape două milioane de români s-au uitat aseară la Las Fierbinţi în fiecare minut. Mult în faţa Antenei 1, cu jumătate de milion peste postul Intact. Locul trei pentru serialul turcesc de pe Kanal D - Doctorul minune.

În top cinci au mai intrat România TV şi Digisport, care a difuzat aseară meciul Farul - FCSB.

URBAN. Las Fierbinţi mai avea puţin şi ajungea la un milion de telespectatori la oraşe. Cu peste 300.000 de persoane avea mai puţin Antena 1, cu Adela, serial aproape la egalitate cu Doctorul minune de pe Kanal D.

La oraşe, urmează două posturi de ştiri - România TV şi Antena 3 - şi abia apoi Digisport, cu meciul de fotbal.

COMERCIAL. Aproape 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani de la oraşe (clasicul public comercial) pentru Pro TV. Antena 1 a fost ceva mai aproape, la 130.000 de telespectatori tineri distanţă.

Serialul turcesc de pe Kanal D a fost mai în urmă: de peste două ori mai puţini tineri decât Pro TV a avut Doctorul minune.

Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.936.000 11.0 22.2
2 Antena 1 1.413.000 8.0 16.2
3 Kanal D 1.204.000 6.8 13.8
4 Romania TV 442.000 2.5 5.1
5 DigiSport 1 401.000 2.3 4.6
6 Antena 3 356.000 2.0 4.1
7 Antena Stars 246.000 1.4 2.8
8 Pro X 225.000 1.3 2.6
9 National TV 155.000 0.9 1.8
10 Realitatea Plus 143.000 0.8 1.6


Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 939.000 9.8 20.8
2 Antena 1 612.000 6.4 13.6
3 Kanal D 610.000 6.4 13.5
4 Romania TV 248.000 2.6 5.5
5 Antena 3 228.000 2.4 5.0
6 DigiSport 1 224.000 2.3 5.0
7 Pro X 128.000 1.3 2.8
8 Antena Stars 120.000 1.3 2.7
9 Diva 108.000 1.1 2.4
10 Happy Channel 98.000 1.0 2.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 386.000 9.3 26.9
2 Antena 1 255.000 6.1 17.7
3 Kanal D 166.000 4.0 11.6
4 DigiSport 1 86.000 2.1 6.0
5 Pro X 41.000 1.0 2.9
6 Diva 41.000 1.0 2.9
7 Antena Stars 40.000 1.0 2.8
8 Digi 24 38.000 0.9 2.6
9 Romania TV 37.000 0.9 2.6
10 Happy Channel 22.000 0.5 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


A-nceput Masked Singer, a înflorit Adela

NAŢIONAL.Rămasă la bătaie cu Masked Singer după ce s-a terminat Las Fierbinţi, Adela s-a impus fără probleme, ceea ce s-a văzut în media pe toată difuzarea: un milion şi jumătate de români pe minut în medie la serialul Adela, faţă de 1,4 milioane la Pro TV.

URBAN. Cu toată "recuperarea", Adela nu a trecut peste Pro TV la oraşe, dar aproape l-a egalat: 680.000 de telespectatori la oraşe pentru Pro TV şi 667.000 pentru Adela, pe intervalul 20.30-23.00.

COMERCIAL. Adela a trecut peste Pro TV şi pe comercialul "clasic". La limită, dar a trecut: 297.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Adela şi 289.000 pentru Pro TV.

De notat că pe noul target comercial al Pro TV (naţional 21-54 de ani ABCD), prima poziţia a fost a Pro TV: 610.000, faţă de 560.000 la Adela.

Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.502.000 8.5 18.9
2 Pro TV 1.377.000 7.8 17.3
3 Kanal D 1.043.000 5.9 13.1
4 Romania TV 445.000 2.5 5.6
5 Antena 3 389.000 2.2 4.9
6 DigiSport 1 385.000 2.2 4.8
7 National TV 249.000 1.4 3.1
8 Antena Stars 196.000 1.1 2.5
9 Pro X 137.000 0.8 1.7
10 Realitatea Plus 132.000 0.7 1.7


Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 680.000 7.1 16.1
2 Antena 1 667.000 7.0 15.8
3 Kanal D 540.000 5.6 12.8
4 Antena 3 248.000 2.6 5.9
5 Romania TV 247.000 2.6 5.8
6 DigiSport 1 229.000 2.4 5.4
7 Antena Stars 100.000 1.0 2.4
8 National TV 98.000 1.0 2.3
9 Diva 86.000 0.9 2.0
10 Pro X 82.000 0.9 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.


Audienta posturilor TV joi, 4 noiembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 297.000 7.1 21.3
2 Pro TV 289.000 6.9 20.7
3 Kanal D 149.000 3.6 10.6
4 DigiSport 1 98.000 2.3 7.0
5 Romania TV 48.000 1.2 3.5
6 Diva 35.000 0.8 2.5
7 Antena Stars 28.000 0.7 2.0
8 Digi 24 28.000 0.7 2.0
9 Pro X 27.000 0.6 1.9
10 National TV 26.000 0.6 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Citiți comentarii despre survivor , postacii direau sa scadă rating , înjurau pe cei ce sa uita , citiți și va cruciti ha

    Dar Antenuta nu mai face Ultimul Trib postacule ?
  • Vai e supărat postacul , educația face diferența, te pregătești de certuri, nu mai înjuri survivor te supăra adevărul

    Ca tine postac. Nu mai injuri fotbalul te supara adevarul
  • Expertul acum se ascunde ha

    Cum te-ai ascuns tu toata vara cand pro stergea pe jos cu antenuta 7 zile din 7.
  • Iuli pai nu ziceai ca Adela e slaba postac

    E ideala pentru pensionarii pesede postacule.
  • Citiți comentarii despre survivor , postacii direau sa scadă rating , înjurau pe cei ce sa uita , citiți și va cruciti ha
  • @B.A.M Nu pot sa dau aici cifre care nu sunt publice, dar poti intreba prin agentii de publicitate sau televiziuni daca ai cunostinte. Iti las mai jos ceva de pe pagina de Facebook a lui Dan Negru! Văd că s-au ascuțit cuțitele intre mine și Cabral și sunt pline ziarele de "lupta" noastră.
    Acu' , serios, e glumă
  • Andreas ,Superstar va avea 4 live-uri care vor fi doar vinerea, se vor filma la Kentaoros, dar nu știu cine va prezenta. Pro TV pregătește pentru 1 decembrie o ediție specială Master Chef cu vedete și un episod special Las Fierbinți.

Trimite un comentariu

sus