Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, cele mai mari cifre din acest sezon. Asia Express, pe doi în seara de marţi

 
Firicel şi Celentano. Foto: Facebook / Las Fierbinţi
Firicel şi Celentano. Foto: Facebook / Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Las Fierbinţi rămâne „motorul” de rating pentru Pro TV. Serialul de comedie a scos cele mai bune cifre din acest sezon, în seara de marţi, 5 octombrie 2021. Asia Express, în schimb, a pus Antena 1 pe locul doi în audienţe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

- Comedia prinde la români. Las Fierbinţi a avut cele mai bune cifre din acest sezon. Peste 2,1 milioane de români au urmărit serialul cu Bobiţă, Celentano sau Firicel, aseară. Cifrele erau duble faţă de Kanal D şi triple faţă de Antena 1, la nivel naţional.

- Lucrurile s-au schimbat când a început Căsătoriţi pe nevăzute, de la 21:30. Pe intervalul emisiunii, Pro TV era pe trei în ţară şi la oraşe, iar pe publicul tânăr doar pe doi. Kanal D conducea topul în ţară, iar Antena 1 a fost lider în mediul urban şi pe comercial.

- Pe intervalul Asia Express, cel de trei ore şi jumătate, Antena 1 n-a câştigat pe niciun segment de public.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, cele mai bune cifre din acest sezon

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider detaşat pe intervalul Las Fierbinţi. Peste 2,1 milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară.

La mare distanţă se clasa pe doi Kanal D, cu 1.269.000 de telespectatori. Antena 1, cu Asia Express, era doar a treia televiziune din top, cu 840.000 de privitori.

URBAN. Situaţie similară şi la oraşe. Pro TV a scos cifre peste media staţiei cu Las Fierbinţi - 1.012.000 de telespectatori.

Şi de această dată a fost Kanal D a doua staţie TV din clasament, cu 609.00 de privitori pe minut. Antena 1 completa podiumul, cu 549.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii şi comedia. Încă un segment de public, încă o victorie răsunătoare pentru Pro TV şi Las Fierbinţi. Aproximativ 439.000 de telespectatori tineri urmăreau episodul de aseară al serialului.

Cifre mai bune pentru Antena 1, care se clasa pe locul secund cu 257.000 de privitori. Următorul post TV din top era Kanal D, cu 183.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.140.000 12,1 26,4
2 Kanal D 1.269.000 7,2 15,6
3 Antena 1 840.000 4,8 10,4
4 Romania TV 499.000 2,8 6,1
5 Antena 3 475.000 2,7 5,9
6 Happy Channel 258.000 1,5 3,2
7 Realitatea Plus 257.000 1,5 3,2
8 Antena Stars 226.000 1,3 2,8
9 TVR 1 156.000 0,9 1,9
10 Pro Cinema 149.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.012.000 10,6 23,7
2 Kanal D 609.000 6,4 14,3
3 Antena 1 549.000 5,7 12,9
4 Romania TV 270.000 2,8 6,3
5 Antena 3 256.000 2,7 6,0
6 Happy Channel 172.000 1,8 4,0
7 Realitatea Plus 128.000 1,3 3,0
8 Antena Stars 121.000 1,3 2,8
9 Diva 76.000 0,8 1,8
10 Digi 24 70.000 0,7 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 439.000 10,5 31,8
2 Antena 1 257.000 6,2 18,6
3 Kanal D 183.000 4,4 13,2
4 Happy Channel 39.000 0,9 2,9
5 Digi 24 35.000 0,8 2,5
6 Prima TV 34.000 0,8 2,5
7 Antena Stars 34.000 0,8 2,5
8 Comedy Central 33.000 0,8 2,4
9 Antena 3 24.000 0,6 1,7
10 Romania TV 24.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Asia Express, doar pe doi pe propriul interval

NAŢIONAL. Avansul uriaş dat de Las Fierbinţi a contat pentru Pro TV. Deşi a scos cifre mai mici cu Căsătoriţi pe nevăzute, postul din Pache Protopopescu a câştigat pe intervalul Asia Express datorită audienţelor Las Fierbinţi. Peste 1,2 milioane de români au urmărit programele Pro TV-ului, aseară.

Antena 1 nu scotea un milion de telespectatori şi se clasa doar pe trei, cu 888.000 de telespectatori. Pe doi era Kanal D - 1.045.000 de privitori.

URBAN. Situaţia s-a mai echilibrat la oraşe. Pro TV a câştigat la limită duelul cu Antena 1. Pe Pro TV s-au uitat 580.000 de români, iar pe Antena 1 570.000.

Podiumul televiziunilor era încheiat de Kanal D, cu 513.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pro TV a câştigat şi pe segmentul tinerilor, cu 284.000 de telespectaotri tineri. La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 269.000 de privitori.

Kanal D era pe trei, cu 151.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.219.000 6,9 18,2
2 Kanal D 1.045.000 5,9 15,6
3 Antena 1 888.000 5,0 13,3
4 Antena 3 476.000 2,7 7,1
5 Romania TV 439.000 2,5 6,6
6 Realitatea Plus 212.000 1,2 3,2
7 Happy Channel 186.000 1,1 2,8
8 Antena Stars 167.000 0,9 2,5
9 Pro Cinema 164.000 0,9 2,5
10 Prima TV 127.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 580.000 6,1 16,1
2 Antena 1 570.000 6,0 15,8
3 Kanal D 513.000 5,4 14,2
4 Antena 3 280.000 2,9 7,8
5 Romania TV 240.000 2,5 6,7
6 Happy Channel 112.000 1,2 3,1
7 Realitatea Plus 109.000 1,1 3,0
8 Prima TV 89.000 0,9 2,5
9 Antena Stars 86.000 0,9 2,4
10 Digi 24 71.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 5 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 284.000 6,8 23,7
2 Antena 1 269.000 6,5 22,5
3 Kanal D 151.000 3,6 12,6
4 Digi 24 34.000 0,8 2,9
5 Antena 3 34.000 0,8 2,9
6 Romania TV 32.000 0,8 2,7
7 Comedy Central 29.000 0,7 2,5
8 Prima TV 28.000 0,7 2,3
9 Antena Stars 23.000 0,6 2,0
10 Happy Channel 23.000 0,5 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Asia Express se întinde prea mult,ar fi trebuit sa o programeze maxim pana la ora 23:00. Cifrele sunt slabe pentru un așa show
  • COMUNICAT AntenaPlay.ro

    Doar pe AntenaPLAY vezi toamna aceasta super show-urile Asia Express, X Factor, iUmor, Mireasa, Adela, Super Neatza, Prețul cel bun și Hello Chef.

    Din toamnă, AntenaPLAY va lansa un nou canal generalist exclusiv pentru abonați. Va fi canalul în care Tu vei decide ce vrei să punem în program. Mai ai vreun dubiu că Tot ce vrei e să dai PLAY?!

    Filmele românești clasice vor veni din toamnă pe AntenaPLAY. Super producțiile vor fi accesibile pentru abonații AntenaPLAY.

    Și asta nu e tot. E mult mai mult. Toamna aceasta AntenaPLAY mai lansează și alte super producții: Standup Revolution, extra content Asia Express, 1 la 1, Xtra Factor, Coffee Break, iMai Mult Umor și alte noi show-uri de care vei afla în curând.

    Vei avea două canale Mireasa, plus primele sezoane din Prețul cel bun și MediCOOL, să dai și mai mult PLAY.

    Vei avea două canale Mireasa, plus primele sezoane din Prețul cel bun și MediCOOL, să dai și mai mult PLAY.
  • Andreas asa se aude Mihai Petre si Elvira va fi in juriu dupa ce va castiga Asia
  • În martie Mona va face la Antena 1 un fel de Dansez pentru tine. Va fi pusa la bataie cu Romanii au talent, vinerea cica.
  • Emisiunea aia nouă de pe Pro 2 nu are cum să prindă la public, deoarece, scuzați termenul, e mult prea decentă. Nu se ceartă nimeni cu nimeni, abia ieri a apărut un conflict, dar şi ăla cam penibil, nu vedem scene de la duşuri, nu avem scandal, panaramă, ceartă, înjurături, streaptease, absolut nimic. Avem 10 oameni care vorbesc între ei, cântă, dansează pe acolo, mănâncă şi cam atât. Normal că nu ne place aşa ceva! Îmi pare rău de Majda, sper să o vedem în proiecte noi cât mai curând!
  • Și eu sunt de acord cu Expertul. Are prea multe difuzări într-o săptămână și durează ușor prea mult. Și, din păcate am înțeles că a devenit și ușor plictisitor. Chiar îmi pare rău să văd că Asia a ajuns să aibă cifre mai mici decât în primul sezon
  • Sabina .pe 22 octombrie pe pro gold va da saga Vencer El Desamor , Sa invingi durerea , ora 20 00 iar pe 26 octombrie sau 5 noiembrie pro 2 va da Cocuk . Baiatul meu, turcesc de la ora 22 30 ,
  • Ce cauta Diva in clasament? Ce-i de vazut la aceasta televiziune care de ani de zile difuzeaza la nesfarsit : In mintea criminalului, Hawaii 5.0, Anatomia lui Grey, Camera de gardă, Monk, Castle... E chiar ridicol, cat de mult mai pot redifuza aceste seriale?
    La fel TNT : Magnum PI, Hercule, Xena, Echipa de șoc. Seriale vechi si ieftine.
    Felicitari FilmCafe si Epic Drama! Au si ei redifuzarile lor, dar se vede ca mișcă, ca cineva mai lucreaza acolo si nu este doar un computer pus pe repeat.
  • Bine zis Expertul. Cine sta 3-4 ore sa vada o emisiune ? Si de 4 ori pe saptamana. Exact ca SuperStar. 2 zile pe saptamana si 3 ore pe zi. E prea mult...
  • Ce tot pomeniti de Femeia alege ? Pro TV, daca vroia ca emisiunea sa faca audiente bune, trebuia 2-3 saptamani sa fie difuzata pe Pro TV, pe urma mutata pe Pro 2. Dar asa, degeaba...
  • Am o intrebare pentru cei care se inchina la icoana Monei Segall: De ce Asia expres, in sezonul 4, nu mai obtine cifre mari de audienta? Mona a fost un producator foarte bun, dar cand orbita de bani iti indoi coloana in fata disperatilor de la programming ajungi doar un producator mediocru. Cand ai in grila un show de aprox 210 min, de patru ori pe saptamana, asta nu inseamna televiziune profesionista, ci multa disperare. Publicul activ nu sta pana la miezul noptii, sa urmareasca un show de aprox 14 h in fiecare saptamana.
  • Marian,emisiunea Femeia alege are un rating foarte mic .Emisiunea de la ora 13 va fi înlocuită cu o reluare din serialul turcesc Siyah beyaz ask.Femeia alege cred că se va termina mai devreme decât era preconizat.

Trimite un comentariu

sus