Skip to main content

AUDIENŢE. S-au mai uitat românii la Chefi la cuţite şi Las Fierbinţi, marţi? Pro TV şi Antena 1, primul loc pe rând. Cifrele serii

 
AUDIENŢE. S-au mai uitat românii la Chefi la cuţite şi Las Fierbinţi, marţi? Pro TV şi Antena 1, primul loc pe rând. Cifrele serii
AUDIENŢE. S-au mai uitat românii la TV, marţi seară? Da! Telespectatorii s-au împărţit, în principal, între Las Fierbinţi şi ultima ediţie de preselecţii Chefi la cuţite
Publicitate
 
Producţia cu Bobiţă, Firicel şi Celentano a fost lider detaşat timp de o oră. Serialul a sărit de două milioane de persoane
 

Pe de altă parte, Antena 1 a stat bine cu Chefi la cuţite. Deşi pe intervalul de intersecţie cu Las Fierbinţi a fost pe doi şi chiar trei, postul Intact a recuperat după ce s-a terminat serialul. Atunci, după 21:30, Pro TV a mai pierdut din audienţă când a început emisiunea Şef sub acoperire şi filmul Ultimii Cavaleri. 
 
Raportat la media totală, cooking show-ul Antenei 1 a fost lider
 
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, peste 2,1 milioane de oameni la TV

NAŢIONAL. Câţi români s-au uitat la serialul de comedie Las Fierbinţi? Pro TV a adunat peste 2,1 milioane de telespectatori pe minut, marţi seară. 
 
Locul secund în top, pe intervalul serialului Pro, a fost ocupat de Kanal D cu 1,3 milioane de persoane. 
 
Antena 1 a completat podiumul, cu cifre apropiate de Kanal D: peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. 
 
URBAN. Diferenţa s-a menţinut şi în mediul urban, însă Antena 1 trecut peste Kanal D. Pro TV a ocupat primul loc în top, cu o medie de aproape un milion de oameni adunaţi în faţa televizoarelor pentru Las Fierbinţi.
 
De pe locul doi, Antena 1 a numărat peste 750.000 de persoane în fiecare minut pe acelaşi interval. 
 
Când Las Fierbinţi era la TV, locul trei în top a fost ocupat de Kanal D, post care a numărat peste 620.000 de telespectatori în fiecare minut. 
 
COMERCIAL. Tinerii au vrut comedie. Serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano a atras aproape 400.000 de persoane tinere în fiecare minut şi a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor. 
 
Postul Intact s-a clasat pe locul doi, cu o medie de 320.000 de persoane pe minut. 
 
Kanal D s-a clasat pe trei, pe segmentul comercial, de unde a adunat 150.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.100.000 11.9 24.7
2 Kanal D 1.359.000 7.7 16.0
3 Antena 1 1.262.000 7.1 14.9
4 Romania TV 489.000 2.8 5.8
5 Happy Channel 347.000 2.0 4.1
6 Antena 3 253.000 1.4 3.0
7 DigiSport 1 182.000 1.0 2.1
8 Prima TV 170.000 1.0 2.0
9 Diva 133.000 0.8 1.6
10 TVR 1 133.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 948.000 9.9 22.1
2 Antena 1 756.000 7.9 17.6
3 Kanal D 623.000 6.5 14.5
4 Romania TV 242.000 2.5 5.6
5 Antena 3 176.000 1.8 4.1
6 Happy Channel 169.000 1.8 4.0
7 DigiSport 1 129.000 1.3 3.0
8 Prima TV 81.000 0.8 1.9
9 Digi 24 74.000 0.8 1.7
10 National TV 66.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 382.000 9.1 28.6
2 Antena 1 323.000 7.7 24.1
3 Kanal D 152.000 3.6 11.3
4 Antena 3 33.000 0.8 2.5
5 Digi 24 33.000 0.8 2.4
6 Romania TV 32.000 0.8 2.4
7 Happy Channel 28.000 0.7 2.1
8 TVR 2 26.000 0.6 1.9
9 DigiSport 1 25.000 0.6 1.8
10 Pro 2 24.000 0.6 1.8
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Chefii au recuperat după Las Fierbinţi

NAŢIONAL. Raportat la media totală a show-ului Chefi la Cuţite, Antena 1 a ocupat primul loc în top. Postul Intact a recuperat din audienţe după ce serialul Pro TV s-a terminat. Peste 1,35 milioane de persoane au urmărit Chefi la cuţite, în fiecare minut. 
 
Pe intervalul Chefi la cuţite, Pro TV a ocupat locul doi şi a adunat o medie apropiată de Antena 1: 1,33 milioane de persoane. 
 
Nici Kanal D nu a fost prea departe de primele două clasate, pe acelaşi interval: locul trei şi 1,29 milioane de persoane în fiecare minut. 
 
URBAN. Diferenţa a crescut la oraşe. Antena 1 fost lider detaşat, cu Chefi la cuţite, show care a fost urmărit de 840.000 de telespectatori în medie. 
 
Kanal D a trecut peste Pro TV la oraşe. Postul Dogan a adunat cifre care s-au apropiat de 600.000 de persoane pe minut, pe intervalul Chefilor. 
 
Locul trei i-a aparţinut postului din Pache Protopopescu, care a numărat peste 560.000 de oameni pe minut. 
 
COMERCIAL. Media postului Antena 1 a crescut la tineri, mai ales după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Peste 380.000 de persoane tinere au fost pe Antena 1, în fiecare minut de Chefi la cuţite. 
 
Locul doi a aparţinut Pro TV-ului, care a adunat pe acelaşi interval peste 260.000 de privitori pe minut. 
 
Kanal D s-a clasat pe locul trei: 160.000 de tineri în medie. 

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.359.000 7.7 17.8
2 Pro TV 1.333.000 7.5 17.5
3 Kanal D 1.293.000 7.3 16.9
4 Romania TV 426.000 2.4 5.6
5 Antena 3 278.000 1.6 3.6
6 DigiSport 1 250.000 1.4 3.3
7 Happy Channel 237.000 1.3 3.1
8 Prima TV 223.000 1.3 2.9
9 National TV 199.000 1.1 2.6
10 Pro 2 156.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 838.000 8.8 20.9
2 Kanal D 588.000 6.1 14.7
3 Pro TV 563.000 5.9 14.0
4 Romania TV 214.000 2.2 5.3
5 Antena 3 191.000 2.0 4.8
6 DigiSport 1 178.000 1.9 4.4
7 Happy Channel 132.000 1.4 3.3
8 Prima TV 94.000 1.0 2.3
9 Pro 2 93.000 1.0 2.3
10 National TV 83.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 27 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 383.000 9.1 28.1
2 Pro TV 265.000 6.3 19.4
3 Kanal D 161.000 3.8 11.8
4 DigiSport 1 70.000 1.7 5.1
5 Digi 24 41.000 1.0 3.0
6 Pro 2 39.000 0.9 2.9
7 Romania TV 35.000 0.8 2.6
8 Antena 3 28.000 0.7 2.1
9 Happy Channel 28.000 0.7 2.1
10 Prima TV 26.000 0.6 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Va rugam sa dati daca se poate un top cu cele mai urmarite programe din ziua respectiva,mulți sunt curioși sa vada ce audiente au si alte emisiuni si jurnale de stiri
  • Livia Pila Livia Pila
    După păcăleală cu decorarea de Casa Regala, doamna Gradea a mai ieșit în evidență cu ceva. E generoasa, marinimoasa și a dat angajaților prima de Pasti. 150 de lei de căciulă. În vreme ce ea are o leafa de 28. 000 de lei lunar.
  • Ion Ion
    Panica la A3, a fugit tot publicul la RTV.
    Apropo de A3, nu dati si voi stiri despre #exposeCNN? E unul dintre cele mai tari subiecte ale lunii.

Trimite un comentariu

sus