Skip to main content

AUDIENŢE DE VARĂ. Peste 1,5 milioane de români la o reluare Las Fierbinţi. Cât a scos iUmor? Cifre de joi seara

 
AUDIENŢE DE VARĂ. Peste 1,5 milioane de români la o reluare Las Fierbinţi. Cât a scos iUmor? Cifre de joi seara

AUDIENŢE DE VARĂ. Românii stau cu ochii lipiţi de televizoare chiar şi când e Las Fierbinţi în reluare. Peste 1,5 milioane de telespectatori a adunat episodul dat aseară, în medie. 

Publicitate

Pro TV a mizat joi seară pe Las Fierbinţi şi pe un film, iar Antena 1 a pus la bătaie o ediţie „best of” din iUmor.

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost, la fel ca în serile trecute, cea mai urmărită televiziune. Postul din Pache difuza o reluare din Las Fierbinţi şi filmul din 2019 - „În numele legii”. Mai bine de 1,5 milioane de români se uitau la episodul în reluare din Las Fierbinţi.

Cum a stat Antena 1 şi câţi români s-au uitat la iUmor?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi e urmărit şi-n reluare

Naţional. Fierbinţenii prind la public şi în reluare. Peste 1,5 milioane de români se uitau pe Pro TV, aseară, la nivel naţional.

Luptă strânsă între Kanal D şi Antena 1. Postul Dogan ocupa locul secund, cu 733.000 de privitori pe minut. Pe Antena 1 erau 715.000 de telespectatori pe minut.

Urban. Şi la oraşe a dominat clasamentul Pro TV. Reluarea din Las Fierbinţi atrăgea în faţa televizoarelor 779.000 de români.

Schimbare în ceea ce priveşte locul secund. Antena 1, cu reluarea iUmor, ocupa poziţia a doua cu 407.000 de telespectatori pe minut. La mică distanţă completa podiumul serii Kanal D - 405.000 de privitori pe minut, pe interval.

Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei la fierbinţeni. Pro TV era lider detaşat pe intervalul serialului de comedie, cu 262.000 de telespectatori.

Următoarele televiziuni în clasament, pe interval, au fost Antena 1 - locul doi cu 156.000 de privitori şi Kanal D - locul trei cu 105.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.535.000 8,7 25,5
2 Kanal D 733.000 4,2 12,2
3 Antena 1 715.000 4,1 11,9
4 Romania TV 322.000 1,8 5,4
5 Antena 3 301.000 1,7 5,0
6 Happy Channel 220.000 1,2 3,6
7 TVR 2 163.000 0,9 2,7
8 Pro Cinema 155.000 0,9 2,6
9 TVR 1 124.000 0,7 2,1
10 Realitatea Plus 120.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 779.000 8,1 23,4
2 Antena 1 407.000 4,3 12,2
3 Kanal D 405.000 4,2 12,1
4 Antena 3 206.000 2,2 6,2
5 Romania TV 176.000 1,8 5,3
6 Happy Channel 139.000 1,5 4,2
7 Diva 87.000 0,9 2,6
8 TVR 2 75.000 0,8 2,2
9 TVR 1 68.000 0,7 2,1
10 Digi 24 62.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 262.000 6,3 28,9
2 Antena 1 156.000 3,7 17,2
3 Kanal D 105.000 2,5 11,6
4 Happy Channel 27.000 0,6 2,9
5 National TV 24.000 0,6 2,7
6 Antena 3 23.000 0,6 2,6
7 Digi 24 23.000 0,6 2,6
8 History 21.000 0,5 2,3
9 Romania TV 18.000 0,4 1,9
10 DigiSport 1 17.000 0,4 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Reluarea iUmor a pus Antena 1 pe locul doi

Naţional. Pe intervalul iUmor nu au fost schimbări majore la vârful clasamentului. Doar pe acest segment de public s-a făcut rocada între Kanal D şi Antena 1. Postul Intact depăşea Kanal D pe intervalul iUmor, cu 865.000 de telespectatori.

Cu Las Fierbinţi şi filmul „În numele legii”, Pro TV mai bifa o victorie - 1.230.000 de privitori, pe intervalul iUmor. Cifrele Pro TV au scăzut după finalul episodului din Las Fierbinţi.  Podiumul era completat de Kanal D - 666.000 de urmăritori pe acelaşi interval.

Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine reluarea iUmor. Antena 1 se clasa tot pe locul secund, cu 438.000 de telespectatori.

Cea mai urmărită televiziune la oraşe a rămas Pro TV - 612.000 de privitori. Pe trei era Kanal D -322.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii s-au uitat la iUmor, dar nu suficient de mulţi pentru a pune Antena 1 pe primul loc. Postul Intact era a doua staţie TV din clasament, cu 168.000 de telespectatori.

Pe primul loc se clasa Pro TV - 240.000 de privitori, iar Kanal D completa podiumul serii - 81.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.230.000 7,0 20,5
2 Antena 1 865.000 4,9 14,4
3 Kanal D 666.000 3,8 11,1
4 Romania TV 441.000 2,5 7,3
5 Antena 3 369.000 2,1 6,1
6 Happy Channel 171.000 1,0 2,8
7 Realitatea Plus 154.000 0,9 2,6
8 Pro Cinema 136.000 0,8 2,3
9 Diva 115.000 0,7 1,9
10 TVR 2 107.000 0,6 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 612.000 6,4 19,1
2 Antena 1 438.000 4,6 13,7
3 Kanal D 322.000 3,4 10,0
4 Antena 3 238.000 2,5 7,4
5 Romania TV 231.000 2,4 7,2
6 Happy Channel 111.000 1,2 3,5
7 Diva 89.000 0,9 2,8
8 Digi 24 82.000 0,9 2,5
9 Realitatea Plus 80.000 0,8 2,5
10 Digi Sport 1 54.000 0,6 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 5 august, pe intervalul iUmor (20:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 240.000 5,7 25,7
2 Antena 1 168.000 4,0 18,0
3 Kanal D 81.000 1,9 8,6
4 Digi 24 33.000 0,8 3,6
5 Antena 3 33.000 0,8 3,5
6 Happy Channel 28.000 0,7 3,0
7 Diva 23.000 0,5 2,4
8 Digi Sport 1 20.000 0,5 2,1
9 Romania TV 20.000 0,5 2,1
10 National TV 15.000 0,4 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    Dati si audientele de aseara,va rugam
  • Mile Mile
    Iuli acum se face ca nu vede dezastrul
  • B.A.M B.A.M
    Cum de diferă Share-ul dintre Digi 24 și Antena 3, deși ambele sunt la egalitate cu 33.000 de telespectatori la comercial, ultimul tabel???
  • Mile Mile
    Iuli acum nu ești preocupat de kanal d
  • Razvan Razvan
    Noul serial turcesc de pe Kanal D vad ca nu prea merge,audientele sunt modeste.
  • Mile Mile
    Postaci rad de romania tv ca sunt acas
  • Razvan Razvan
    Sunt audiente bune si pentru iumor , audientele sunt mari datorita si vremii de aseara
  • Mile Mile
    Tvr nimic unde e Livia angajata degeaba
  • Mile Mile
    1, 5 milioane și 1 milion de pensionari ha ha ha , psd domina la ei , iumor domina la comercial, public fain la antena bravo
  • Mile Mile
    Happy performeaza , kanal d se lupta cu el de acum înainte, antena 3 prinde la comercial , pro tv plin de pensionari

Trimite un comentariu

sus