Skip to main content

AUDIENŢE. Bătălia serialelor, câştigată detaşat de Las Fierbinţi. După Fierbinţi, Zuleyha şi Adela au luat faţa MasterChef

 
Audienţe Las Fierbinţi (Pro TV), Mă numesc Zuleyha (Kanal D), Adela (Antena 1), Master Chef (Pro TV). Surse foto: Facebook
Audienţe Las Fierbinţi (Pro TV), Mă numesc Zuleyha (Kanal D), Adela (Antena 1), Master Chef (Pro TV). Surse foto: Facebook

AUDIENŢE. Pro TV a fost cel mai urmărit post de televiziune, joi seara, 10 martie. Nu toată seara. În prima parte, pe Ştirile Pro TV şi pe Las Fierbinţi a condus detaşat. Emisiunea Master Chef, care a completat programul serii, a tras în jos postul, pe locul trei, după Kanal D şi Antena 1.

Publicitate

Las Fierbinţi îşi menţine poziţia de lider, pe toate targeturile de audienţă, cu un public de aproape două milioane de telespectatori.

Serialele Zuleyha (Kanal D) şi Adela (Antena 1) se poziţionează pe locurile doi şi trei în topul audienţelor, cu cifre aproape la jumătate pe intervalul de bătaie directă cu Las Fierbinţi.

Însă Master Chef, care începe imediat după Las Fierbinţi, nu reuşeşte să menţină Pro TV pe primul loc. Emisiunea culinară duce postul de televiziune tocmai pe locul trei, făcând loc Zuleyhei şi Adelei.

Postul de ştiri Antena 3 continuă să câştige public cu programele de breaking news în care face relatări despre războiul din Ucraina. Se clasează pe locul patru în topul audienţelor, pe toate segmentele, înaintea postului România TV, cel care ocupa această poziţie înainte de războiul din Ucraina.

Şi postul de sport Pro X a intrat joi seară în primele zece cele mai urmărite televiziuni, cu meciul de fotbal din Europa League dintre Barcelona şi Galatasaray.

Aproape 200.000 de suporteri din întreaga ţară au urmărit partida care s-a încheiat cu scorul 0-0, o nouă confruntare fiind programată săptămâna viitoare, pe 17 martie. Pe intervalul meciului, Pro X a ajuns chiar pe locul cinci pe comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, pe intervalul Las Fierbinţi:

Naţional. Serialul Las Fierbinţi de la Pro TV câştigă detaşat bătălia serialelor, într-o seară de joi, pe interval cu Adela (Antena 1) şi Zuleyha (Kanal D).

Serialul de comedie de pe Pro TV a câştigat un public de aproape două milioane de români (1.942.000, mai exact), cu un sfert de milion mai mult decât Zuleyha, care a clasat Kanal D pe poziţie secundă, cu o audienţă de 1.675.000 de persoane.

Serialul românesc Adela a dus Antena 1 pe locul trei, cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, peste un milion de fani din întreaga ţară s-au uitat la Adela (1.029.000, mai precis).

Antena 3 şi-a urmat „sora“ mai mare, ocupând poziţia a patra în clasament, înaintea concurentei România TV, cu aproape 400.000 de telespectatori interesaţi de programele de ştiri.

Urban. Clasamentul se menţine acelaşi şi la oraşe.

  • Las Fierbinţi este primul, cu aproape un milion de fani în faţa televizoarelor (922.000),
  • Zuleyha pe doi, la distanţă de aproape 200.000 de privitori (734.000 au preferat serialul turcesc de la Kanal D),
  • iar Adela pe trei, cu aproape o jumătate de milion de români pe Antena 1 (487.000, mai exact).

În continuare Antena 3 s-a clasat pe patru, cu 267.000 de români interesaţi de breaking news, înaintea altor posturi de ştiri precum România TV (locul cinci, 234.000) sau Digi 24 (locul şapte, 118.000).

Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi rămâne prima alegere şi a tinerilor de la oraşe.

Pro TV s-a clasat pe locul întâi şi la această categorie de audienţă, cu un public comercial de peste jumătate de milion de români - 544.000.

Zuleyha a rămas pe locul doi, cu 242.000 de privitori, iar Antena 1 şi-a păstrat poziţia pe trei, cu 210.000 de români uitându-se la Adela.

Următoarele clasate au fost două televiziuni de ştiri: Antena 3, pe locul patru cu 91.000 de privitori şi Digi 24 cu 56.000.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.942.000 11.0 22.5
2 Kanal D 1.675.000 9.5 19.4
3 Antena 1 1.029.000 5.9 11.9
4 Antena 3 397.000 2.3 4.6
5 Romania TV 366.000 2.1 4.2
6 Antena Stars 254.000 1.4 2.9
7 Realitatea Plus 195.000 1.1 2.3
8 Happy Channel 187.000 1.1 2.2
9 Pro Cinema 171.000 1.0 2.0
10 TVR 1 161.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 922.000 9.7 20.8
2 Kanal D 743.000 7.8 16.8
3 Antena 1 487.000 5.1 11.0
4 Antena 3 267.000 2.8 6.0
5 Romania TV 234.000 2.5 5.3
6 Antena Stars 136.000 1.4 3.1
7 Digi 24 118.000 1.2 2.7
8 Happy Channel 114.000 1.2 2.6
9 TVR 1 92.000 1.0 2.1
10 Pro Cinema 87.000 0.9 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 544.000 11.4 29.7
2 Kanal D 242.000 5.1 13.2
3 Antena 1 210.000 4.4 11.4
4 Antena 3 91.000 1.9 4.9
5 Digi 24 56.000 1.2 3.1
6 Antena Stars 53.000 1.1 2.9
7 Romania TV 49.000 1.0 2.7
8 Prima TV 43.000 0.9 2.4
9 TVR 1 38.000 0.8 2.1
10 Pro Cinema 33.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Zuleyha i-a luat faţa Adelei. Master Chef, felul al treilea

Naţional. Pro TV a căzut de pe primul loc tocmai pe al treilea după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Emisiunea Master Chef nu a reuşit să păstreze publicul, pierzând aproape două treimi din el.

Astfel, Zuleyha şi-a revendicat primul loc în top, cu 1,3 milioane de telespectatori după ora 21.30, luând faţa Adelei, care a avut puţin peste un milion de privitori (1.058.000, mai precis).

Show-ul culinar de pe Pro TV a avut cifre la jumătate faţă de Zuleyha şi de aproape trei ori mai mici faţă de Las Fierbinţi. Aşadar, Master Chef a fost urmărit, în fiecare minut, de 714.000 de români.

În schimb, Antena 3 a mai câştigat public, având o audienţă de 445.000 de români, cu 50.000 mai mulţi faţă de intervalul Las Fierbinţi. Aceasta a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, clasându-se înaintea posturilor România TV (381.000), Realitatea Plus (175.000) şi Digi 24 (165.000).

Şi postul Pro X şi-a făcut intrarea în top 10, cu meciul de fotbal din Europa League dintre Barcelona şi Galatasaray.

Urban. Clasamentul primelor cinci televiziuni s-a menţinut şi la oraşe, în aceeaşi ordine fiind: Kanal D (Zuleyha), Antena 1 (Adela), Pro TV (Master Chef), Antena 3 (breaking news) şi România TV (breaking news).

Astfel, Zuleyha a fost cea mai urmărită în partea a doua a serii, cu  635.000 de români de la oraşe, aceasta fiind urmată de Adela cu 479.000 de privitori.

Master Chef nu s-a clintit de pe locul trei, show-ul culinar fiind urmărit de 400.000 de români.

Urban 21-54 de ani. Segmentul de public comercial a adus schimbări majore la vârf de clasament. Zuleyha i-a cedat locul întâi show-ului Master Chef, însă Adela nu a învins-o.

Master Chef a câştigat doar acest target de audienţă, format din tinerii de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Pro TV a fost urmărit, minut cu minut, de 260.000 de români, în timp ce Zuleyha a avut 233.000 de fani.

Adela s-a clasat pe locul trei, cu 222.000 de privitori.

Următoarele trei poziţii au fost ocupate de televiziunile de ştiri:

  • Antena 3 (locul patru, 93.000)
  • Digi 24 (locul cinci, 63.000)
  • România TV (locul şase, 62.000)

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.344.000 7.6 19.9
2 Antena 1 1.058.000 6.0 15.7
3 Pro TV 714.000 4.1 10.6
4 Antena 3 445.000 2.5 6.6
5 Romania TV 381.000 2.2 5.6
6 Prima TV 262.000 1.5 3.9
7 Pro Cinema 179.000 1.0 2.6
8 Realitatea Plus 175.000 1.0 2.6
9 Pro X 166.000 0.9 2.5
10 Digi 24 165.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 635.000 6.7 17.5
2 Antena 1 479.000 5.0 13.2
3 Pro TV 400.000 4.2 11.1
4 Antena 3 293.000 3.1 8.1
5 Romania TV 207.000 2.2 5.7
6 Prima TV 133.000 1.4 3.7
7 Digi 24 118.000 1.2 3.3
8 Pro X 113.000 1.2 3.1
9 Pro Cinema 94.000 1.0 2.6
10 Antena Stars 74.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 martie, pe intervalul Master Chef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 260.000 5.5 16.5
2 Kanal D 233.000 4.9 14.9
3 Antena 1 222.000 4.7 14.1
4 Antena 3 93.000 2.0 5.9
5 Digi 24 63.000 1.3 4.0
6 Romania TV 62.000 1.3 3.9
7 Pro X 56.000 1.2 3.5
8 Prima TV 52.000 1.1 3.3
9 Pro Cinema 49.000 1.0 3.1
10 DigiSport 1 35.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Ai curaj arata cine ești dacă poți ha" Da, Mile, ca tu ai curaj cu numai 9 prieteni pe facebook, trolule! Mile zis si Slagean Martinovici.
  • Ai curaj arata cine ești dacă poți ha

    Dar tu ai curaj sa comentezi de Bucatarii Zero ca sunt Zero Barat ? Sau de Adelinara ca e sub turcisme de 2 lei ? Vlad sub turcisme NU (pe nici un target). Dar Adelinara Zero DA.
    Ai curaj sa zici asta postacule ? Ai curaj arata cine ești dacă poți ha
  • Privitorii de fierbințeni schimba tara ha

    Exact ca privitorii de marinica de accesati de insule ispite de factorati de dansati ha
  • Cui sa zic unui robot protevist ha

    Supara adevarul nu robotule antenist ? Laudai Adelinara, dar e Zero Barat.
    Sub turcisme. ZERO BARAT !
  • Ce îți schimbi nume postac tot

    Nu schimba subiectul postacule. MasterChef a sters pe jos cu Bucatarii Zero. Asta trebuie sa zici.
  • Unde sunt Mile mile ? Radeau de MasterChef ca sunt cu mult sub Bucatarii Zero. Dar uite ca audientele ii contrazic pe postaci. Masterchef un 5-6 comercial. Bucatarii Zero un 3-4 comercial.
    Hai Mile mile, comentati disperatilor.
  • Antena 1 nu mai trece de 1 milion de persoane. Ăsta-i maximul :))
    În timp ce la Pro, aproape de 3.
  • Foarte bine! Masterchef are cifre mai bune decât Chefi fără limite :)) iar pe comercial e pe primul loc. Bravo, Pro tv!
  • Wow! Pana si “mizeria” de masterchef a castigat in fata a1! Cam asta e nivelul antenei! Mai au de transferat de la pro, soferii, femeile de serviciu si secretarele!
  • Adelina Zero batut de turcisme ? Dezastru pe Antenuta Zero. Mile mile aici nu comentati disperatilor ? Saptamana trecuta aveati 1000 comentarii ca Adelinara peste MasterChef. Uite ca acum nu mai e.
    Hai postaci, comentati.
  • Wow, ce audiente bune face Zuleyha. Nu m-ar mira ca peste cateva saptamani sa fie pe primul loc pe comercial in intervalul 21:30-23:30

Trimite un comentariu

sus