Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, mai tare ca Las Fierbinţi în ţară. Peste două milioane de oameni. Fierbinţenii, primul loc la oraşe şi la tineri

 
AUDIENŢE. Survivor, mai tare ca Las Fierbinţi în ţară. Peste două milioane de oameni. Fierbinţenii, primul loc la oraşe şi la tineri

AUDIENŢE. Las Fierbinţi a fost tare doar la oraşe şi la tineri, joi seara. Survivor a câştigat telespectatorii din ţară. 

Publicitate

Publicul a fost împărţit, iar cele mai urmărite programe ale serii au fost serialul de comedie al Pro TV şi show-ul dat Kanal D.

Pro TV a condus clasamentul cu ştirile, dar după ce a început Survivor a început să piardă. Mai întâi a piedut ţara, iar după ce s-a terminat Las Fierbinţi a pierdut şi oraşele şi tinerii. 

Pe de altă parte, Kanal D nu a mai coborât de pe primul loc până la miezul nopţii când s-a terminat emisiunea. Nici serialul „Profu'”, nici emisiunea „Pe bune”, ambele de Pro TV, dar nici serialul Adela (de pe Antena 1) nu au ţinut piept show-ului Survivor. 

Raportat la media celor patru ore de Survivor, Kanal D a fost cel mai urmărit post TV joi seară. Pe de altă parte, Antena 1 nu a urcat mai sus de locul trei cu serialul Adela (pe întreg intervalul 20:30-22:25). 


Citeşte şi: De 1 Aprilie, comedia a ţinut România la TV. Las Fierbinţi, programul serii. Mulţi români s-au uitat şi la Survivor


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Las Fierbinţi, locul doi în ţară

Naţional. Pro TV a fost depăşit, joi seară, la nivel naţional. Las Fierbinţi a fost urmărit de aproape 1,9 milioane de telespectatori pe minut

Nu a fost suficient pentru primul loc, ocupat de Kanal D pe interval. Aproape două milioane de români se uitat la Survivor, pe intervalul de intersecţie cu Las Fierbinţi. 

Locul trei era ocupat de Antena 1, cu aproape 1,2 milioane de telespectatori pe intervalul Las Fierbinţi.

Urban. Pro TV a trecut pe primul loc, în mediul urban, peste Kanal D. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 900.000 de telespectatori

De pe locul doi, Kanal D a atras o medie de aproape 886.000 de privitori pe interval

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 540.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Comercial. Peste 380.000 de tineri au fost cu ochii pe fierbinţeni şi au pus Pro TV pe primul loc. Următorul post din top a fost Kanal D, cu 340.000 de persoane la TV, pe interval. 

După primele două posturi din top a urmat Antena 1, cu 200.000 de privitori

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.966.000 11.1 21.6
2 Pro TV 1.893.000 10.7 20.8
3 Antena 1 1.178.000 6.7 13.0
4 Romania TV 486.000 2.8 5.3
5 Antena 3 385.000 2.2 4.2
6 DigiSport 1 180.000 1.0 2.0
7 National TV 174.000 1.0 1.9
8 Prima TV 172.000 1.0 1.9
9 TVR 1 153.000 0.9 1.7
10 Happy Channel 153.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 918.000 9.6 19.9
2 Kanal D 886.000 9.3 19.2
3 Antena 1 540.000 5.6 11.7
4 Romania TV 292.000 3.1 6.3
5 Antena 3 267.000 2.8 5.8
6 Happy Channel 117.000 1.2 2.5
7 DigiSport 1 110.000 1.1 2.4
8 Digi 24 97.000 1.0 2.1
9 Prima TV 75.000 0.8 1.6
10 Realitatea Plus 73.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 383.000 9.1 25.4
2 Kanal D 341.000 8.1 22.7
3 Antena 1 204.000 4.8 13.5
4 Digi 24 47.000 1.1 3.1
5 Antena 3 35.000 0.8 2.3
6 Prima TV 33.000 0.8 2.2
7 Romania TV 31.000 0.7 2.0
8 DigiSport 1 25.000 0.6 1.7
9 Diva 24.000 0.6 1.6
10 Happy Channel 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Peste două milioane de oameni s-au uitat la Survivor

Naţional. Kanal D a fost lider timp de patru ore, cu Survivor. Peste două milioane de oameni s-au uitat, în medie, la show-ul prezentat de Daniel Pavel. 

Pe intervalul Survivor, Pro TV s-a clasat la diferenţă considerabilă: 1,1 milioane de persoane a înregistrat Pro TV. 

Antena 1 s-a clasat pe trei, de asemenea la diferenţă mare de Kanal D. Aproximativ 860.000 de telespectatori a numărat Antena 1, pe intervalul Survivor. 

Urban. În mediul urban diferenţa s-a menţinut. Kanal D a fost pe primul loc, cu o audienţă medie de peste 900.000 de telespectatori

Pro TV s-a clasat pe locul secund, cu aproape 600.000 de privitori pe intervalul de patru ore. 

Următorul post din top a fost Antena 1, cu aprope 400.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Comercial. Kanal D a numărat mulţi tineri. Aproape 370.000 s-au uitat, în fiecare minut, la Survivor. 

Locul doi a fost ocupat de Pro TV, cu aproape 300.000 de persoane, iar pe trei s-a clasat Antena 1 - 160.000

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.055.000 11.6 26.0
2 Pro TV 1.111.000 6.3 14.1
3 Antena 1 864.000 4.9 10.9
4 Romania TV 444.000 2.5 5.6
5 Antena 3 375.000 2.1 4.7
6 National TV 257.000 1.5 3.3
7 Prima TV 211.000 1.2 2.7
8 DigiSport 1 133.000 0.8 1.7
9 TVR 1 130.000 0.7 1.6
10 Happy Channel 126.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), în mediul urban URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 916.000 9.6 22.4
2 Pro TV 584.000 6.1 14.3
3 Antena 1 390.000 4.1 9.6
4 Antena 3 271.000 2.8 6.6
5 Romania TV 249.000 2.6 6.1
6 Prima TV 117.000 1.2 2.9
7 National TV 102.000 1.1 2.5
8 DigiSport 1 90.000 0.9 2.2
9 Happy Channel 81.000 0.8 2.0
10 Digi 24 74.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 8 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-00:05), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 368.000 8.8 25.8
2 Pro TV 295.000 7.0 20.7
3 Antena 1 162.000 3.8 11.3
4 Prima TV 46.000 1.1 3.2
5 Antena 3 43.000 1.0 3.0
6 Digi 24 36.000 0.9 2.5
7 Romania TV 30.000 0.7 2.1
8 Pro Cinema 29.000 0.7 2.1
9 DigiSport 1 29.000 0.7 2.0
10 AMC 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bibortescu Bibortescu
    Ai revenit postacule ? Adelinara nu are ce cauta pe ecran nu ? Burlacul la fel. Accesati la fel. Umorul Sec la fel.
  • Mile Mile
    Fierbintenii nu are ce cauta pe ecran hu
  • Culturescu Culturescu
    Si la Pro TV cu Las Fierbinti se promoveaza acoolismul si consumul de alcool cum si la Kanal D se promovreza manelismul la Survivor dar cum 42% din romani sunt ***ii si semi *** nu ma mir cum astfel de emisiuni si seriale fac rating iar la Antena 1 cu Acees Direct se promoveaza ipocrizia degradarea umana etc mai bine cititi o carte sau uitati-va la canalele de documentare sau la Arte putina cultura nu strica
  • sorina pinte sorina pinte
    Nici măcar când se dă în stambă, nici atunci când iși plânge de milă, Cristache nu face audiență.
  • Marian Marian
    Continua mascarada de la canalul , o emisiune pentru oameni ,,,,,,,,,,,,,,,,, sunt jalnici au mai adus cateva ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Trimite un comentariu

sus