Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Champions League, surpriza de sâmbătă! A fost şi primul loc! Seara, condusă de Te cunosc de undeva

 
AUDIENŢE. Finala Champions League, surpriza de sâmbătă! A fost şi primul loc! Seara, condusă de Te cunosc de undeva

Audienţe. Finala UEFA Champions League a fost surpriza serii de sâmbătă. Meciul Liverpool-Real Madrid, câştigat de spanioli (0-1) a fost pe intervalul de difuzare pe locul doi în top şi chiar pe prima poziţie pe publicul comercial!

Publicitate

Partida a început la 22.40, când pe Antena 1 era Te cunosc de undeva, emisiune care începuse la 20.00 şi era instalată pe primul loc în audienţe.

Digisport a fost pe locul doi în top cu meciul, atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe publicul comercial, a reuşit chiar să treacă pe primul loc, peste Antena 1. De notat, că, în total pe cele trei posturi care au dat meciul, s-au uitat aproape un milion de români.

Te cunosc de undeva a fost emisiunea serii (ca şi în săptămânile trecute). Pe tot intervalul de difuzare (de la 20.00, cu două ore înainte să înceapă meciul şi până la miezul nopţii), media emisiunii prezentate de Pepe pe Antena 1 a plasat postul Intact pe primul loc pe toate targeturile de măsurare.

Citeşte şi: Darius Mabda a câştigat show-ul Românii au talent. Clasamentul final

Citeşte şi: Audienţele tuturor finalelor Românii au talent, de la primul sezon şi până în 2021. Care a fost cea mai urmărită?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei UEFA Champions league, dar şi pe intervalul Te cunosc de undeva:

Audienţele finalei UEFA Champions League, Liverpool-Real Madrid

Naţional. La nivelul întregii ţări, meciul câştigat de Real Madrid a avut numai pe DigiSport 720.000 de telespectatori, postul fiind pe locul doi, după Antena 1 (cu 860.000).

Şi Prima Sport a intrat în top 10 cu meciul (175.000 de telespectatori). Partida a fost dată şi de Orange Sport, unde a fpst văzută de 80.000 de români.

În total, meciul a avut, în fiecare minut, 975.000 de români pe cele trei posturi.

Urban. La oraşe, finala Champions League a fost urmărită de 470.000 de telespectatori, la mică distanţă de Te cunosc de undeva (cu doar 4.000 în plus). 

De notat că şi celelalte două posturi care au dat finala au fost în top 10 la oraşe. Audienţa cumulată a finalei pe Digisport, Orange Sport şi Prima Sport: 590.000 de telespectatori.

Comercial. Digisport a fost cu finala pe primul loc pe intervalul de difuzare pe publicul comercial între 21 şi 54 de ani: 222.000 de telespectatori, faţă de 200.000 pe Antena 1.

Şi pe acest target, atât Orange Sport, cât şi Prima Sport au fost în top 10. Audienţa totală pe publicul comercial: 285.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 857.000 4,9 17,4
2 DigiSport 1 719.000 4,1 14,6
3 Pro TV 529.000 3,0 10,8
4 Romania TV 342.000 1,9 6,9
5 Kanal D 339.000 1,9 6,9
6 Antena 3 223.000 1,3 4,5
7 Prima Sport 1 175.000 1,0 3,6
8 Film Cafe 133.000 0,8 2,7
9 Prima TV 121.000 0,7 2,5
10 TVR 2 109.000 0,6 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 474.000 5,0 18,2
2 DigiSport 1 469.000 4,9 18,0
3 Pro TV 212.000 2,2 8,1
4 Romania TV 166.000 1,7 6,4
5 Antena 3 139.000 1,5 5,3
6 Kanal D 133.000 1,4 5,1
7 Orange Sport 1 64.000 0,7 2,4
8 Diva 63.000 0,7 2,4
9 Prima TV 60.000 0,6 2,3
10 Prima Sport 1 54.000 0,6 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul finalei UEFA Champions League Liverpool - Real Madrid (22:40-00:30), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 DigiSport 1 222.000 4,7 19,5
2 Antena 1 200.000 4,2 17,5
3 Pro TV 142.000 3,0 12,4
4 Kanal D 45.000 0,9 3,9
5 Orange Sport 1 36.000 0,8 3,2
6 Antena 3 32.000 0,7 2,8
7 Film Cafe 30.000 0,6 2,6
8 Diva 27.000 0,6 2,4
9 Prima Sport 1 26.000 0,5 2,2
10 Prima TV 23.000 0,5 2,0

Audienţele Te cunosc de undeva

NAŢIONAL. Emisiunea Te cunosc de undeva a început la 20.00 (cu două ore înainte de meci) şi s-a terminat la miezul nopţii. Pe tot intervalul de difuzare, emisiunea a pus Antena 1 pe primul loc, cu o medie de aproape 1,2 milioane de telespectatori.

Pe toată emisiunea, Pro TV a fost pe locul al doilea, cu filme. Locul trei pentru postul de ştiri România TV.

URBAN. La oraşe, media emisiunii Te cunosc de undeva pe tot intervalul de difuzare (20.00-00.00) a fost de 660.000 de telespectatori, o audienţă aproape dublă în comparaţie cu locul al doilea, ocupat de Pro TV.

Şi la oraşe, România TV a avut locul trei pe toată seara.

COMERCIAL 21-54 Urban. S-au uitat la Te cunosc de undeva, în fiecare minut, 275.000 de telespectatori din segmentul comercial. Locul doi pentru Pro TV, cu 200.000 de telespectatori.

Pe publicul comercial, România TV, care era locul trei la oraşe şi în toată ţara, a fost pe poziţia a cincea, locurile 3-4 fiind ale Digisport (graţie meciului dat de la 22.40), respectiv Kanal D.

GALERIE FOTO. Emisiunea Te cunosc de undeva în imagini

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.116.000 6,3 18,1
2 Pro TV 880.000 5,0 14,3
3 Romania TV 501.000 2,8 8,1
4 DigiSport 1 381.000 2,2 6,2
5 Kanal D 348.000 2,0 5,6
6 Antena 3 297.000 1,7 4,8
7 Happy Channel 232.000 1,3 3,8
8 TVR 2 218.000 1,2 3,5
9 Film Cafe 137.000 0,8 2,2
10 TVR 1 114.000 0,6 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 660.000 6,9 20,8
2 Pro TV 349.000 3,7 11,0
3 Romania TV 255.000 2,7 8,0
4 DigiSport 1 254.000 2,7 8,0
5 Antena 3 182.000 1,9 5,7
6 Kanal D 153.000 1,6 4,8
7 Happy Channel 136.000 1,4 4,3
8 TVR 2 73.000 0,8 2,3
9 Digi 24 63.000 0,7 2,0
10 Prima TV 61.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 28 mai, pe intervalul emisiunii Te cunosc de undeva (20:40-00:00), pe segmentul COMERCIAL - 21-54 urban:

  COMERCIAL 21-54 urban Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 275.000 5,8 22,1
2 Pro TV 198.000 4,2 16,0
3 DigiSport 1 114.000 2,4 9,2
4 Kanal D 56.000 1,2 4,5
5 Romania TV 40.000 0,8 3,2
6 Antena 3 32.000 0,7 2,6
7 Happy Channel 27.000 0,6 2,2
8 Digi 24 25.000 0,5 2,0
9 Prima TV 22.000 0,5 1,8
10 TVR 2 21.000 0,4 1,7

Citeşte şi: Audienţele tuturor finalelor Românii au talent, de la primul sezon şi până în 2021. Care a fost cea mai urmărită?

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Felicitări iată ca are rating peste sezonul trecut , și asta la 17 sezoane , performeaza cum trebuie , peste postaci

    Rating la pensionari, exact.
    Apropo, vezi ca Survivor peste sezonul trecut pe comercial. Uite aici postacule:

    Anul trecut, pe 30 Mai 2021, duminica:
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-chefi-survivor-duminica-30-mai-20225693

    Kanal D a stat mai bine pe national si urban anul trecut. Dar, pe comercial, Pro TV a sters pe jos cu Kanal D. Asa ca nu mai abera pe aici postacule.
    Anul trecut Survivor la Kanal D cu 266.000, 6.3 si 19.9 pe comercial. Aseara, Pro TV cu 377.000, 7.9 si 22.5.
  • La tslentosi survivor aveți pensionari

    La Factorati Miresici Acccesati Adelinari Marinic Cunoscuti aveti pensionari.
  • Felicitări iată ca are rating peste sezonul trecut , și asta la 17 sezoane , performeaza cum trebuie , peste postaci
  • Antena zece clase peste alții felicitări

    Lidera la pensionari, exact. Nu zici asta postac ?

    Pro cu tineretul cu publicul educat. Antenuta cu pensionarii pesede.
  • E diferenta mare intre cum e filmat acum Te Cunosc De Undeva si cum era filmat inainte. E o evolutie mare, as zice eu. Chiar imi place mult cum e filmat! Platou mai actual, concurenti bine alesi - un sezon reusit!
  • ***aia cu ProTV,ăla cu audiențele, încă vreo 2 care se cred interesanți.exact plebea care nu are viața socială și sta să de aiurea toată ziua sa comenteze niște emisiuni majoritatea penibile.in lumea streamingului încă exista înapoiați care se agita infantil.votba incultului...ha!
  • SobySobea. Măcar acest lucru nu va dura mult. După relansarea TVR Info, TVR va încerca (sper) să elibereze tronsoanele producțiilor de actualitate (care vor fi doar pe TVR Info în viitor) adăugând mai multe producții de divertisment și/sau filme și seriale.
  • Deci Orange sport a facut rating mai mare decât Prima? În condițiile în care Prima este pe toate societățile de cablu? Interesant.
  • @Boni Em, văd că în ultimele luni, TVR 2 a bătut mereu TVR 1 la audiențe, mai ales de când TVR 1 a fost canal informativ și TVR 2 a fost canal generalist axat pe divertisment.

    În 2006, TVR 1 era lider de audiență în mediul rural, iar pe cel urban era PRO TV. TVR 2 avea audiență la fel ca alte posturi generaliste pe vremea aia, precum B1 TV și Național TV în care erau posturi ce se concurau cu TVR 2 la audiență, iar TVR 1 se concurau cu PRO TV, Antena 1 și Prima TV în 2006. Eu cred că cei de la TVR vor să investească mai mult pe TVR 2 la conținut nou decât pe TVR 1, pe TVR 1 se dă același talk show-uri obositoare, seriale coreene vechi reluate la infinit, filme și seriale vechi din America reluate la infinit, documentare obositoare, filme românești vechi, știri, sport și meteo care sunt aceleași știri de pe Digi 24, adică știri adevărate și emisiuni de tot râsul. Mulți se uită la TVR 1 doar dacă este Eurovision în mai la fiecare an, când sunt Jocurile Olimpice și când va fi FIFA în noiembrie, atunci se va tripla audiența pentru TVR 1. TVR 2 are audiență multă numai dacă dă seriale italiene (probabil că pe Prima TV nu se mai dă seriale italiene de când a preluat falimentarul Tomșă) și cele braziliene (am văzut că pe TVR 2 dă telenovele braziliene de pe Rede Globo, un post din Brazilia, nu știu dacă este televiziunea publică din Brazilia sau nu).
  • A sesizat cineva că TVR2 bate foarte grav TVR1? :)))
    Felicitări TVR 2.

Trimite un comentariu

sus