Skip to main content

AUDIENŢE. Luni seară: Nea Mărin, locul doi fără emoţii. Tot fără emoţii a fost şi Pro TV lider

 
AUDIENŢE. Luni seară: Nea Mărin, locul doi fără emoţii. Tot fără emoţii a fost şi Pro TV lider

AUDIENŢE. Pro TV a dominat topul audienţelor, luni seară. A fost lider detaşat, in timp ce Antena 1 se clasa pe locul doi. Kanal D a fost sub cele două staţii concurente, pe trei. 

Publicitate

O nouă ediţie Poftiţi pe la noi, cu Nea Mărin, s-a văzut aseară pe Antena 1. Cifrele au fost în media postului: aproape 1,2 milioane de telespectatori. 

În schimb, cu filmul O luptă personală, Pro TV a stat mult mai bine decât cu finalul serialului Vlad. Pelicula cu John Cena în rol principal a atras peste 1,6 milioane de telespectatori, în medie. Cifrele au scăzut când a început al doilea film, Kickboxer, care s-a intersectat o oră şi jumătate cu Nea Mărin. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25):

Naţional. Nea Mărin a pus Antena 1 pe doi, luni seară. Aproape 1,2 milioane de telespectatori s-au uitat la emisiunea postului Intact. 

Nu a fost suficient pentru primul loc. Lider era Pro TV, pe interval, cu o medie de aproape 1,4 milioane de persoane. 

Kanal D completat topul primelor trei, cu un milion de oameni în medie pe interval. 

Urban. Situaţia a fost asemănătoare şi la oraşe. Antena 1 a fost pe doi, cu 550.000 de privitori, în vreme ce Pro TV era pe locul întâi cu 730.000 de oameni. 

De asemenea, Kanal D ocupa locul trei. Aduna o medie de 480.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial. Şi tinerii au pus Antena 1 pe doi. Aproximativ 250.000 cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani se uitau, iar în acelaşi timp aproximativ 470.000 de persoane între 21 şi 54 de ani urmăreau emisiunea filmată la Mălaia, în judeţul Vâlcea. 

Pe acelaşi interval, liderul Pro TV aduna 340.000 de telespectatori, respectiv 640.000. Vorbim, bineînţeles, de cele două segmente: 18-49 urban şi 21-54 naţional. 

Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.391.000 7.9 19.0
2 Antena 1 1.189.000 6.7 16.3
3 Kanal D 1.039.000 5.9 14.2
4 Romania TV 433.000 2.5 5.9
5 Antena 3 379.000 2.2 5.2
6 DigiSport 1 256.000 1.5 3.5
7 Happy Channel 200.000 1.1 2.7
8 Prima TV 178.000 1.0 2.4
9 Realitatea Plus 176.000 1.0 2.4
10 Antena Stars 128.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 732.000 7.6 19.0
2 Antena 1 552.000 5.8 14.4
3 Kanal D 478.000 5.0 12.4
4 Romania TV 246.000 2.6 6.4
5 Antena 3 239.000 2.5 6.2
6 DigiSport 1 164.000 1.7 4.3
7 Happy Channel 98.000 1.0 2.6
8 Realitatea Plus 89.000 0.9 2.3
9 Prima TV 84.000 0.9 2.2
10 Antena Stars 74.000 0.8 1.9

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 341.000 8.2 28.8
2 Antena 1 249.000 6.0 21.0
3 Kanal D 101.000 2.4 8.5
4 DigiSport 1 45.000 1.1 3.8
5 Romania TV 29.000 0.7 2.4
6 Antena Stars 25.000 0.6 2.1
7 Prima TV 24.000 0.6 2.0
8 Digi 24 22.000 0.5 1.9
9 Diva 21.000 0.5 1.7
10 TVR 1 21.000 0.5 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV luni, 13 decembrie, pe intervalul Poftiţi pe la noi (20:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 640.000 9.1 26.8
2 Antena 1 469.000 6.7 19.6
3 Kanal D 264.000 3.8 11.1
4 DigiSport 1 94.000 1.3 3.9
5 Romania TV 61.000 0.9 2.6
6 Digi 24 52.000 0.7 2.2
7 Antena 3 50.000 0.7 2.1
8 Film Cafe 43.000 0.6 1.8
9 TVR 1 43.000 0.6 1.8
10 Realitatea Plus 39.000 0.6 1.6

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Confirm cele spuse de Soby in legatura cu televiziunea unde s-a lansat Patraru (Prahova TV). De mentionat faptul ca Generatia lui John s-a mutat in online, mai precis pe site-ul Observatorul Prahovean.
  • Digi 24, locul 8 pe Comercial Urban și locul 6 pe Comercial Național.

    Digi 24 este un eșec. Am înțeles că din 2022 va fi o grilă de programe nouă, printre care și No Comment, și teleshopping, și un nou Talk Show, care nu știu cum să numește și nu știu cine prezintă, va fi o tânără sau un tânăr care a venit recent în echipa Digi 24, dar nu știu cum îl cheamă și nu îl cunosc.
  • Când erau maneliști, nu vă convenea, acum ca nu sunt, tot nu va convine! E adevărat, unii nu par prea străluciți, dar vom vedea!
  • ProTV anunță Faimoșii în emisiunea La maruta. Ăștia-s faimoși?:))) să sperăm că nu o să fie un chix.

    Măcar la Kanal D erau maneliști, nu foste asistente tv. Trist, a mai avut ProTV acest format și a dat un fail, acum vedem.
  • Sa te bata un film vechi de 15 ani asta da umilinta, emisiune mai plictisitoare ca a lui Nea Marin nu cred ca exista...Aceleasi personaje insuportabile, invitati de duzina, se vede ca prinde numai la pensionari, Milut in genunchi
  • Off-topic: Televiziunea unde a debutat Dragoș Pătraru de la Starea Nației și patronul a fost Sebastian Ghiță, patronul România TV, în care se numește Prahova TV, a rămas fără licență. Televiziunea era în insolvență din 2016 și în prezent, este în procedură de faliment. Televiziunea și-a oprit emisia pe 26 noiembrie și nu a mai putut să își reia emisia deoarece nu a mai emis de 4 zile. Tot din aprilie, Prahova TV a oprit difuzarea emisiunii Generația lui John care era pe post încă din 2011, de când s-a lansat.

    Sursă: CNA.
  • Pro cu tineretul, antenistii cu pensionarii. Nu Mile mile postacule ?
  • Oare de ce mai face A1 emisiunea asta plictisitoare cu aceleași stereotipuri an de an? E clar ca nu performeaza deloc.
  • Doua filme modeste ieftine la mana a treia au distrus o emisune cu un buget mare a Antenutei 1 mile in genunchi ha

Trimite un comentariu

sus