Skip to main content

A fost marţi 13 în audienţe? Tinerii, oraşele şi ţara, cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentano. Chefii au recuperat după Las Fierbinţi

 
A fost marţi 13 în audienţe? Tinerii, oraşele şi ţara, cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentano. Chefii au recuperat după Las Fierbinţi

AUDIENŢE. A fost sau n-a fost marţi 13 în audienţe? Pro TV a dat programul serii, Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru primele locuri mai ales după ce s-a terminat serialul de comedie de pe Pro. 

Publicitate

Producţia cu Firicel, Celentano, Bobiţă şi Dorel a fost de departe cea mai urmărită aseară. Timp de o oră a adunat două milioane de oameni la TV. 

Pro TV a pierdut masiv din public după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Cu emisiunea „Şef sub acoperire”, Pro TV a fost pe doi la tineri, dar pe trei în ţară şi la oraşe (lider pe respectivul interval era Antena 1 - 21:30-22:30). 

Kanal D s-a bătut cu Antena 1 pentru primul loc mai ales la nivelul întregii ţări. Raportat la media de audienţă pe toată durata show-ului Chefi la cuţite, Antena 1 a fost lider la oraşe şi în mediul urban, dar a pierdut ţara în favoarea Kanal D. 

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:30):

1. Două milioane de români cu ochii pe Bobiţă, Firicel şi Celentanto

Naţional. Două milioane de români au stat în faţa televizoarelor, aseară, când Pro TV a dat un nou episod al serialului de comedie Las Fierbinţi. Postul TV a fost lider detaşat

Locul secund a fost ocupat de Kanal D, care a avut pe interval începutul serialului Hercai. A adunat peste 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Antena 1 a fost pe trei, cu prima parte a show-ului Chefi la cuţite, care a scos peste 1,2 milioane de privitori pe interval. 

Urban. Liderul a rămas neschimbat la oraşe. A fost tot Pro TV, cu Las Fierbinţi. Episodul de marţi seară a fost urmărit de aproape un milion de persoane din mediul urban.

De cealaltă parte, Antena 1 a trecut pe doi, pe interval, peste Kanal D. Postul Intact număra 750.000 de persoane, iar postul Dogan aproximativ 680.000 de telespectatori

Comercial. Peste 400.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Las Fierbinţi pe Pro TV

Antena 1 s-a clasat pe locul secund, cu aproape 300.000 de persoane, iar Kanal D a fost pe trei, cu aproximativ 200.000 de privitori pe intervalul Las Fierbinţi. 

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.052.000 11.6 23.8
2 Kanal D 1.464.000 8.3 17.0
3 Antena 1 1.242.000 7.0 14.4
4 Romania TV 474.000 2.7 5.5
5 Antena 3 368.000 2.1 4.3
6 Happy Channel 294.000 1.7 3.4
7 DigiSport 1 225.000 1.3 2.6
8 Prima TV 166.000 0.9 1.9
9 National TV 150.000 0.9 1.7
10 TVR 1 149.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 964.000 10.1 21.7
2 Antena 1 753.000 7.9 16.9
3 Kanal D 679.000 7.1 15.3
4 Antena 3 280.000 2.9 6.3
5 Romania TV 265.000 2.8 6.0
6 Happy Channel 174.000 1.8 3.9
7 DigiSport 1 142.000 1.5 3.2
8 Diva 93.000 1.0 2.1
9 TVR 1 88.000 0.9 2.0
10 Digi 24 83.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 408.000 9.7 28.9
2 Antena 1 297.000 7.1 21.1
3 Kanal D 208.000 4.9 14.8
4 Romania TV 44.000 1.1 3.1
5 DigiSport 1 35.000 0.8 2.5
6 Digi 24 33.000 0.8 2.3
7 Antena 3 33.000 0.8 2.3
8 Happy Channel 30.000 0.7 2.1
9 Diva 29.000 0.7 2.1
10 Prima TV 25.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Chefii, primii la tineri şi la oraşe. Kanal D, mai tare în ţară decât Antena 1

Naţional. Chefii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au pus Antena 1 pe locul doi în ţară, sub Kanal D, şi aproape la egalitate cu Pro TV. 

Peste 1,3 milioane de oameni urmăreau show-ul culinar, în timp ce la Kanal D, pe acelaşi interval, erau peste 1,4 milioane

Pro TV aduna, pe interval Chefilor, o medie destul de apropiată de Antena 1 - 1,3 milioane de privitori. 

Urban. Lucrurile s-au stabilizat în mediul urban. Antena 1 şi-a adjudecat primul loc, iar Chefi la cuţite a atras o medie de peste 820.000 de telespectatori pe minut

Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu 620.000 de privitori

Pro TV i-a suflat în ceafă postului Dogan, cu o medie de 609.000 de telespectatori pe minut. 

Comercial. Tinerii au pus emisiunea de gătit a Antenei 1 pe primul loc. Aproximativ 340.000 de privitori se uitau, în fiecare minut, la show-ul postului Intact. 

Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, cu 313.000 de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu aproape 200.000 de urmăritori pe intervalul Chefi la cuţite. 

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.406.000 8.0 18.0
2 Antena 1 1.336.000 7.6 17.1
3 Pro TV 1.329.000 7.5 17.0
4 Romania TV 464.000 2.6 6.0
5 Antena 3 399.000 2.3 5.1
6 DigiSport 1 264.000 1.5 3.4
7 Happy Channel 222.000 1.3 2.9
8 Prima TV 196.000 1.1 2.5
9 National TV 187.000 1.1 2.4
10 TVR 1 139.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), în mediul urban URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 822.000 8.6 20.1
2 Kanal D 620.000 6.5 15.2
3 Pro TV 609.000 6.4 14.9
4 Antena 3 274.000 2.9 6.7
5 Romania TV 252.000 2.6 6.2
6 DigiSport 1 187.000 2.0 4.6
7 Happy Channel 139.000 1.5 3.4
8 Prima TV 94.000 1.0 2.3
9 TVR 1 79.000 0.8 1.9
10 Digi 24 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 13 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:20-23:35), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 343.000 8.1 24.0
2 Pro TV 313.000 7.4 21.9
3 Kanal D 198.000 4.7 13.9
4 DigiSport 1 77.000 1.8 5.4
5 Romania TV 43.000 1.0 3.0
6 Antena 3 40.000 1.0 2.8
7 Digi 24 30.000 0.7 2.1
8 Prima TV 28.000 0.7 1.9
9 National TV 27.000 0.6 1.9
10 Happy Channel 25.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bibortescu Bibortescu
    Vezi postacule ca nici pe intervalul Umor Sec nu a facut nimic Antenuta ta aseara. Ha ha ha ! Plangi de ciuda !

    Cand comentezi pe stirea de duminica, cu Bucatarii doar 6 rating comercial ?
  • Mile Mile
    Tu esti postac pe intervalul iumor nimic
  • Salatiescu Salatiescu
    Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

    Postacule cap sec Mile, Pro iar peste Umorul tau Sec. Unde visai tu ca Antenuta lidera 3 zile din 7 ?
  • Salatierscu Salatierscu
    Luni marți miercuri antena lider , kanal d joi sâmbătă duminica , pro tv vineri , cam astea sunt previziuni

    Si Pro TV lider zi de zi pe toata ziua si in prime-time (19:00-23:00) postacule. Nu ca Antenuta ta care se lauda intre orele 20:00-24:00.
    Si vezi postacule ca in ultimele 2-3 saptamani, Leii peste Umorul Sec. Unde visezi tu Antenuta lidera ?

    Si Antenuta ta locul 3 comercial 4 zile din 7 in fiecare saptamana. In zilele de joi, vineri, sambata si duminica. Aici dezastru postacule !
    Locul 3 e mai rau decat locul 2 bolovane.
  • Salatiescu Salatiescu
    Sabina gata mare pierdere plângi puțin

    Ca la Antenuta ta. De Burlaci nu ne zici nimic postacule ? A mutat emisiunea de frica.
    Fricosii postaci antenisti...
  • Saraliescu Saraliescu
    Ieri chefi 8 rating postaci 6 numai

    Si Bucatarii doar 7 pe intervalul Fierbinti. Dezastru nu postacule ?
    Si luni doar 6 rating comercial postacule ?

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-arafat-conferinta-tragedie-babes-20113995
  • Saralescu Saralescu
    Deci două zile deja antena lider bravo

    Si 4 zile din 7 locul 3 comercial. Dezastru monumental ha ha ha !
  • Mile Mile
    Luni marți miercuri antena lider , kanal d joi sâmbătă duminica , pro tv vineri , cam astea sunt previziuni
  • Sabina Sabina
    andy, se va schimba doar sigla Stiriilor ,de sigla posturilor nu stiu .
  • andy andy
    @Sabina
    Doar Pro TV isi va schimba sigla sau toate canalele din grup?
  • Xenox Xenox
    Nu mile, au fost lider, DUPA ce s-a terminat Las Fierbinti, pe 2 target-uri din 2. Daca Pro TV decide sa dea din toamna doua episoade/zi marti...

    Oricum, felicitari Monei Segall, face treaba buna. A facut bici si a mai si pocnit. E un producator TV bun si stie cu se mananca treaba. Oameni si echipamente sa fie.
  • Mile Mile
    Sabina gata mare pierdere plângi puțin
  • Mile Mile
    Ieri chefi 8 rating postaci 6 numai
  • Sabina Sabina
    Sezonul 2 din Profu se termina pe 22 aprilie .
  • Sabina Sabina
    Andreas, se preconizează că din toamnă ,dar încă nu e nimic sigur.

Trimite un comentariu

sus