Skip to main content

Un meci a dat topul peste cap: Şi Pro TV, şi Dan Negru şi Digisport au fost lideri! Cum aşa?

 
Sursa foto: Hepta
Sursa foto: Hepta

A fost o seară cu trei lideri, pe intervalul semifinalei Champions League, dintre Real Madrid şi Machester City. Kanal D a fost primul la nivel naţional, Digi Sport a condus la oraşe, în timp ce Pro TV a fost cel mai urmărit pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Publicitate

A fost o seară aglomerată în care s-a decis a doua finalistă Champions League, Real Madrid, după un meci de 3 la 1 cu Manchester City. 

Meciul de fotbal a fost urmărit de mai bine de jumătate de milion de telespectatori şi a pus Digi Sport 1 pe primul loc în audienţă la oraşe, unde a fost urmărit de aproape 360.000 de persoane. 

La „bătaie” cu meciul de Champions League, Kanal D a avut quizz-show-ul Jocul Cuvintelor, prezentat de Dan Negru, iar Pro TV, emisiunea Imperiul Leilor. 

Pe intervalul Las Fierbinţi: Liderul a fost, ca de obicei, Pro TV. Postul a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară, în timp ce pe Kanal D erau 1,4 milioane de persoane. Locul trei, la nivel naţional, a fost al Antenei 3, cu o medie de 390.000 de persoane, în timp ce Antena 1 a fost a patra, cu 365.000 de telespectatori.

La oraşe, Pro TV a fost urmărit de 860.000 de persoane. A fost urmat de Kanal D, Antena 3 şi Romania TV. Antena 1 a fost abia pe cinci, cu 185.000 de telespectatori. Pe publicul comercial urban (21-54 de ani) clasamentul a arătat astfel: Pro TV: 445.000, Kanal D: 170.000, Antena 1: 111.000. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de miercuri seara, pe intervalul meciului de Champions League dintre Real Madrid şi Manchester City:

Naţional. Liderul la nivel naţional a fost Kanal D, care pe acelaşi interval, al meciului avea quizz-show-ul lui Dan Negru, Jocul cuvintelor, urmărit de peste 800.000 de telespectatori. 

Emisiunea lui Negru a bătut Leii Pro TV. Postul a fost pe locul al doilea cu emisiunea sa cu antreprenori, Imperiul leilor, urmărită de 745.000 de persoane. 

Digi Sport, cu semifinala Champions League, a fost pe poziţia a treia, atrăgând o medie de 560.000 de persoane. 

Urban. Digi Sport 1 a fost regele, cu sportul rege. Aproape 360.000 de persoane de la oraşe au fost cu ochii pe partida de fotbal dintre Real Madrid şi Manchester City. 

Kanal D, cu emisiunea lui Negru, a fost aproape la egalitate cu Digi Sport, cu o medie de 355.000 de persoane. 

Podiumul este completat de Pro TV, urmărit aseară de 345.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul tânăr a avut alt lider. Pro TV a condus audienţele pe targetul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 230.000 de persoane erau pe Pro TV, care difuza emisiunea Imperiul Leilor. 

Locul secund i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 190.000 de persoane, în timp ce Kanal D era pe trei, cu 150.000. 

Antena 1 a fost a patra televiziune şi pe acest target. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 802.000 4.6 15.4
2 Pro TV 745.000 4.2 14.3
3 DigiSport 1 556.000 3.2 10.7
4 Antena 1 444.000 2.5 8.5
5 Romania TV 281.000 1.6 5.4
6 Antena 3 239.000 1.4 4.6
7 Prima TV 156.000 0.9 3.0
8 National TV 144.000 0.8 2.8
9 Digi 24 117.000 0.7 2.2
10 Pro Cinema 114.000 0.6 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 DigiSport 1 358.000 3.8 13.1
2 Kanal D 355.000 3.7 13.0
3 Pro TV 344.000 3.6 12.6
4 Antena 1 198.000 2.1 7.2
5 Romania TV 175.000 1.8 6.4
6 Antena 3 158.000 1.7 5.8
7 Prima TV 81.000 0.8 3.0
8 Pro Cinema 74.000 0.8 2.7
9 Digi 24 73.000 0.8 2.7
10 National TV 72.000 0.8 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 mai, pe intervalul meciului Real Madrid - Manchester City (22:00-00:35), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 228.000 4.8 17.8
2 DigiSport 1 187.000 3.9 14.6
3 Kanal D 149.000 3.1 11.6
4 Antena 1 123.000 2.6 9.6
5 Antena 3 50.000 1.0 3.9
6 Romania TV 45.000 0.9 3.5
7 Digi 24 43.000 0.9 3.4
8 Pro Cinema 41.000 0.9 3.2
9 National TV 41.000 0.9 3.2
10 TVR 1 27.000 0.6 2.1

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile postac, vezi ca Pro Cinema (educatia) a sters pe jos cu Antenuta Zero Stele si Antenuta 3 Pensie. Nu zici asta postac ? Antenuta lidera la pensionari, Pro la educati.
  • La ce preț se plătește la fotbal ha

    Si la ce pret se plateste ca Bucatareala Zero cu 3-4 comercial...
  • Imperiul nu prinde cam ha ha ha

    Imperiul a sters pe jos cu Bucatareala Zero. Vrei link sa te faci de ras ? Pana si finala sub Imperiul.
    Si vezi ca si Insula Zero nu prinde. 2 zile la rand sub Survivor. Nu zici asta postac ?
  • ce va mirati iumor a fost lider dar nu ati prezentat pe interval , imperiul foarte slab , e sub te counosc de undeva , putini educati are iata ca nu atrage pe nimeni ha ha ha

    Ce visezi ? Umor Sec lider la pensionari poate. Ca la comercial Esomar ABCD, Survivor lider detasat.
    Ce visezi ? Imperiul Slab ? Peste Insula Zero si Bucatareala Zero si Adelinara Zero.

    Miercuri seară, în intervalul orar 21:25 – 23:28, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 21.4% cotă de piață, pe segmentul de public național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.5 rating și 13% share.
  • @Nicu Florin, nu doar de Paști și pe 1 mai a lipsit, ci și pe 15 aprilie a lipsit.
    Din păcate, este haos în grila postului Digi 24. Cei de la Digi se joacă cu emisiunile și prezentatorii Digi 24, iar Cap limpede este vinerea de la 19:45 la 21:00, iar de la 21:00 până la 23:00 este ediție specială cu Claudiu Pândaru.
    Pe Pândaru îl știu de la PRO TV. A fost invitat permanent la emisiunea După 20 de ani din 2008 până în 2014, de când a fost criză la PRO TV și a fost dat afară din emisiunea După 20 de ani pentru că el lucra de atunci la Mediafax Group, care a fost desprinsă de PRO TV după ce Adrian Sârbu a părăsit PRO TV. A mai fost reporter și la PRO TV din 2003 până în 2008.
  • Soby, emisiunea Cap Limpede a fost în vacanță de Paște & 1 Mai, revine vinerea asta la 19.45, am văzut azi promo la Digi24
  • @Marian, salve, da, decent/foarte decent, oricum o nota pozitiva. Un pic prea multa reclama pe fata la Imperiu (dar este strict o opinie personala...de gustibus non est disputandum), dar rezultate bune, nu mai zic de ora.
  • @claudiuu
    Vorbim de operatorul care are peste 4,5 milioane de abonați
  • Doamna Iulia de la un timp incurcati borcanele de castraveti cu zacusca , cum a-ti facut si sambata cu tatgeturile cand 18-49 cand 21-54 , aseara pe timpul meciului la kanal d era o jumatate de ora din serial si pe urma Negru de suparare iar pro avea imperiul leilor stiriile si inceputul filmului pro , asa ca nu era doar Negru si imperiul leilor , cineva spunea pe aici ca imperiul nu prinde din contra e mai tare pe comercial decat TDCU, kylo ,foarte decent nu decent la 7.3 reting si 21,4 share cand ne uitam la un tabel de audienta ne uitam si intre ce ore este dat asa fac unii pe aici
  • Audiente excelente pentru DigiSport1 nu ma asteptam sa aiva audiente atat de mari chiar daca era un meci de Champions League semifinala sa bati ProTv la orase si locul doi pe targetul urban 21-54 de ani e o mare realizare pentru un canal de sport care se afla in grila unui singur cablist
  • Miercuri seară, în intervalul orar 21:25 – 23:28, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a înregistrat 7.3 puncte de rating și 21.4% cotă de piață, pe segmentul de public național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 4.5 rating și 13% share.
  • wow Antena pe 4 pe toate terget-urile ... jale. Pro tv decent cu imperiul.
  • Prelipceanu cu Negruțiu prinde bine la audiență.
    Pentru Digi 24: Readuceți emisiunea Cap limpede ori nu vă mai urmăresc! Chiar mi-e dor să văd emisiunea Cap limpede cu Pândaru și CTP... :-(

Trimite un comentariu

sus