Skip to main content

AUDIENŢE. Înfrângerea României din Germania, văzută de peste 2,2 milioane de români. Pro TV, cifre de trei ori mai mari decât Antena 1 şi Kanal D

 
Foto: hepta
Foto: hepta

AUDIENŢE. România a pierdut la limită meciul din Germania, scor 1-2, dar Pro TV a bifat cele mai mari audienţe ale unui meci din această toamnă. Cifrele postul din Pache Protopopescu au fost de trei ori mai decât cele ale „rivalelor” Antena 1 şi Kanal D, pe intervalul meciului.

Publicitate

Detalii, în continuare:

- Vineri a fost seara Pro TV-ului. Postul din Pache a condus audienţele şi pe intervalul Superstar, pe toate segmenetele de public. Peste 1,4 milioane de telespectatori au urmărit, la nivel naţional, show-ul muzical cu Smiley, Raluka, Moga şi Carla's Dreams. Pe locul doi era Kanal D, la 200.000 de telespectatori distanţă şi pe trei Antena 1, cu 800.000 de români pe post pe intervalul SuperStar.

- Cifrele Pro TV aproape s-au dublat pe intervalul partidei Germania-România (2-1). A fost cel mai urmărit meci al naţionalei din această toamnă pe Pro TV. Peste 2,2 milioane de români au văzut duelul jucat la Hamburg, aseară. Cifrele au fost de trei ori mai mari decât ale posturilor rivale Antena 1 şi Kanal D.

- Antena 1 difuza aseară o nouă gală a X Factor, iar Kanal D avea serialul turcesc Doctorul Minune (20:00) şi Bravo, ai stil! (22:30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Germania-România (21:45-23:40):

NAŢIONAL. Tricolorii au pierdut în Germania, dar Pro TV şi-a învins "la scor" rivalele în audienţe. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat la meci, aseară.

Antena 1 aduna o medie de 789.000 de telespectatori pe intervalul meciului, iar Kanal D 770.000.

URBAN. În număr mare s-au uitat la meci şi românii de la oraşe. Pro TV avea o medie de 1.205.000 de telespectatori, pe intervalul meciului Germania-România.

Luptă strânsă pentru locul secund. Kanal D a depăşit la limită Antena 1. Postul Dogan aduna aproximativ 397.000 de privitori, iar Antena 1 - 379.000.

COMERCIAL. Tinerii şi fotbalul. Şi pe publicul comercial de la oraşe a câştigat Pro TV, cu 483.000 de telespectatori tineri (18-49 de ani).

Antena 1 era al doilea post TV din clasament, cu 147.000 de privitori. Kanal D completa podiumul serii - 134.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.211.000 12,5 32,1
2 Antena 1 789.000 4,5 11,4
3 Kanal D 770.000 4,4 11,2
4 Romania TV 415.000 2,4 6,0
5 Antena 3 297.000 1,7 4,3
6 Antena Stars 151.000 0,9 2,2
7 Happy Channel 127.000 0,7 1,8
8 National TV 126.000 0,7 1,8
9 Digi 24 108.000 0,6 1,6
10 Pro Cinema 106.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.205.000 12,6 32,2
2 Kanal D 397.000 4,1 10,6
3 Antena 1 379.000 4,0 10,1
4 Romania TV 233.000 2,4 6,2
5 Antena 3 148.000 1,5 4,0
6 Antena Stars 78.000 0,8 2,1
7 Happy Channel 70.000 0,7 1,9
8 Pro Cinema 68.000 0,7 1,8
9 Diva 66.000 0,7 1,8
10 National TV 60.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 8 octombrie, pe intervalul meciului Germania - România (21:45-23:40), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 483.000 11,5 38,4
2 Antena 1 147.000 3,5 11,7
3 Kanal D 134.000 3,2 10,7
4 Romania TV 47.000 1,1 3,7
5 Comedy Central 41.000 1,0 3,3
6 Pro Cinema 31.000 0,7 2,5
7 TNT 30.000 0,7 2,4
8 Diva 25.000 0,6 2,0
9 Digi 24 20.000 0,5 1,6
10 National TV 17.000 0,4 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • fotbalul -reteta sigura pentru succesul in audiente Cind nu ai ce sa dai faci rost de un meci !
  • Folbal, nu e chiar prost pro tv-ul.
    Probabil ca au considerat ca, financiar, ies mai bine daca transmit un film in locul unui meci de fotbal al nationalei.
    RTL a renuntat la F 1, anul trecut, după ce au transmis F 1 timp de 30 ani.
    „Când există concurenţi puternici care sunt pregătiţi să ofere o sumă dublă comparativ cu ceea ce putem noi plăti, atunci suntem forţaţi să ne retragem”, declara şeful departamentului de sport al RTL, Manfred Loppe.
    La noi A 1 + Prima TV au platit mai bine pentru viitoarele meciuri ale nationalei !
  • Wow dar ce sunt cu cifrele alea la Superstar?! Până la urmă se pare că emisiunea este un succes.
  • Andrei, a fost filmul Gardienii destinului de la 20.30,iar de la 22.30 Labirintul Minții.
  • La asa audiente, prost Pro TV ca a renuntat sa difuzeze meciuri de fotbal.
  • Gigelescu, și ce să pună în locul celeilalte jumătăți de o ora jumate? Filme reciclate de la 22:00, vineri seara? Măcar propune soluții, dacă nu ești pus (încă) în fața faptului împlinit...
  • I-au batut de ...apropo canalele TVR si Prima TV iar or fi bagat mira aseara de nu apar in top 10 pe nici unul din cele 3 categorii de public ?
  • Aseara SuperStar a avut cel mai mare reting de cand a inceput emisiunea pe intervalul 21-54 9,2 puncte de reting si 25, 4 la suta cota de piata iar locul doi avea 4,8 si 13,2 cota de piata , iar la 18-49 avea 8,4 reting si 27,8 cota de piata , locul doi 3,7 reting si 12 la suta cota de piata
  • Emisiunea SuperStar a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 9.2 puncte de rating și 25.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.8 puncte de rating și 13.2% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:58 – 21:31, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.4 puncte de audiență și 27.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3.7 puncte de rating și 12.2% share

    Sa vada si Pro TV ! Ai avut 8 comercial la o ora si 30 de minute de emisiune. Nu pune 3 ore ca ai audienta minuscula...
  • Ce a fost pe Pro Cinema de a prins top 10 pe toate target-urile ?

Trimite un comentariu

sus