Skip to main content

AUDIENŢE. Cum s-a împărţit seara de miercuri. Las Fierbinţi a dominat prima jumătate. Ce s-a întâmplat după?

 
Serialul Las Fierbinţi a fost în topul audienţelor miercuri, 25 mai. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Serialul Las Fierbinţi a fost în topul audienţelor miercuri, 25 mai. Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Pro TV şi Kanal D şi-au adjudecat audienţele de miercuri seara, lăsând Antena 1 de cele mai multe ori pe locul trei, în ţară şi la oraşe.

Publicitate

Care program a fost preferatul românilor? Fără îndoială Las Fierbinţi, care a fost lider de audienţă pe toate targeturile.

Partea a doua serii a fost însă dominată de Kanal D, care a difuzat serialul turcesc cu Zuleyha şi apoi emisiunea lui Negru. Chiar dacă Negru a rămas fără semnal, brusc, chiar aproape de final, în jurul orei 12.00 de la miezului nopţii, emisiunea a avut audienţe bune. 

Vezi AICI detalii despre întrureperea emisiei la Kanal D

Antena 1, cu noua emisiune de umor România are Roast, a stat bine pe publicul comercial, depăşind Kanal D pe intervalul întregii seri, însă nu şi Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă audienţele de miercuri seara, pe intervalul Las Fierbinţi, de pe Pro TV:

Naţional. Las Fierbinţi continuă să fie cel mai urmărit program al serii, chiar dacă a trecut pe audienţe de vară. Episodul de miercuri a atras peste 1,5 milioane de români în faţa televizoarelor, poziţionând Pro TV pe primul loc în audienţe.

La distanţă de mai bine de 400.000 de telespectatori, Zuleyha şi-a adjudecat poziţia secundă, serialul turcesc de la Kanal D fiind urmărit de 1.138.000 de fani.

Cu cifre mult mai scăzute, de trei-patru ori mai mici faţă de primele două clasate, Antena 1 a ocupat locul trei în clasament. Puţin peste 400.000 de români s-au uitat la noua emisiune a postului, România are Roast, cu Micutzu şi alte stand-upperi, care a debutat pe 12 mai.

Urban. Clasamentul a rămas neschimbat şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Las Fierbinţi a avut o audienţă de 678.000 de telespectatori de la oraşe, cu cel puţin 120.000 mai mulţi faţă de Zuleyha (555.000 de privitori pe acest interval).

Antena 1 a avut cifre la jumate faţă de Kanal D şi aproape de trei ori mai mici faţă de Pro TV. Astfel, s-au uitat la România are Roast 260.000 de români de la oraşe.

Urban 21-54 de ani. Pro TV nu a cedat poziţia de lider nici pe publicul comercial, fiind urmărit de 319.000 de tineri de la oraşe.

În schimb Antena 1 a depăşit Kanal D, trecând pe doi, cu 143.000 de privitori din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Cu 20.000 de telespectatori mai puţini decât Antena 1, Zuleyha a ocupat locul trei pe comercial.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.573.000 8.9 25.9
2 Kanal D 1.138.000 6.5 18.7
3 Antena 1 403.000 2.3 6.6
4 Antena 3 273.000 1.5 4.5
5 Happy Channel 262.000 1.5 4.3
6 Antena Stars 253.000 1.4 4.2
7 Romania TV 233.000 1.3 3.8
8 National TV 217.000 1.2 3.6
9 Digi 24 122.000 0.7 2.0
10 TVR 1 118.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 678.000 7.1 20.7
2 Kanal D 555.000 5.8 16.9
3 Antena 1 260.000 2.7 7.9
4 Antena 3 195.000 2.0 5.9
5 Happy Channel 178.000 1.9 5.4
6 Antena Stars 149.000 1.6 4.5
7 Romania TV 145.000 1.5 4.4
8 National TV 135.000 1.4 4.1
9 Digi 24 87.000 0.9 2.7
10 Diva 66.000 0.7 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 319.000 6.7 26.7
2 Antena 1 143.000 3.0 11.9
3 Kanal D 123.000 2.6 10.3
4 Antena Stars 63.000 1.3 5.3
5 Antena 3 51.000 1.1 4.3
6 National TV 50.000 1.1 4.2
7 Happy Channel 38.000 0.8 3.2
8 Digi 24 37.000 0.8 3.1
9 Romania TV 29.000 0.6 2.4
10 Prima TV 23.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Leii, depăşiţi de Zuleyha şi de Negru

Naţional. Ca de obicei, a ieşit Las Fierbinţi din peisaj, s-au dus şi audienţele pentru Pro TV. Imperiul leilor a avut un public aproape la jumate, reuşind să atragă în faţa televizoarelor puţin peste 800.000 de români din ţară. Emisiunea, care îmbină plăcerea cu afacerile, a fost depăşită de Zuleyha şi de Negru.

Aşadar, după Las Fierbinţi, Kanal D a preluat conducerea audienţelor şi Pro TV a trecut pe doi. Postul turcesc a fost urmărit de 925.000 de români.

Iar Antena 1 a rămas tot pe trei, având aproape jumătate de milion de telespectatori.

Urban. Clasamentul a rămas acelaşi şi la oraşe: Kanal D, Pro TV şi Antena 1.

Imperiul leilor nu a făcut faţă Zuleyhei şi nici lui Negru, emisiunea având cu aproape 100.000 de telespectatori mai puţini faţă de Kanal D.

Astfel, postul turcesc a fost urmărit de 483.000 de români de la oraşe, în timp ce Pro TV a avut 368.000 de privitori.

Antena 1 a avut cifre aproape la jumate faţă de lider, Kanal D, emisiunea România are Roast având 273.000 de telespectatori.

Urban 21-54 de ani. Dacă în ţară şi la oraşe Pro TV a fost depăşit de Kanal D, pe publicul comercial şi-a luat revanşa.

Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu 234.000 de privitori, iar Kanal D a coborât tocmai pe trei, fiind depăşit şi de Antena 1.

Aşadar, Antena 1 şi-a adjudecat poziţia secundă pe publicul comercial, cu 179.000 de telespectatori, iar Kanal D a ocupat locul trei, având 142.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 925.000 5.3 16.1
2 Pro TV 804.000 4.6 14.0
3 Antena 1 497.000 2.8 8.7
4 Romania TV 327.000 1.9 5.7
5 National TV 321.000 1.8 5.6
6 Antena 3 308.000 1.7 5.4
7 Pro Arena 219.000 1.2 3.8
8 Prima TV 196.000 1.1 3.4
9 Antena Stars 173.000 1.0 3.0
10 Happy Channel 151.000 0.9 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 483.000 5.1 16.0
2 Pro TV 368.000 3.9 12.2
3 Antena 1 273.000 2.9 9.1
4 Antena 3 195.000 2.1 6.5
5 Romania TV 189.000 2.0 6.2
6 National TV 146.000 1.5 4.8
7 Pro Arena 141.000 1.5 4.7
8 Happy Channel 98.000 1.0 3.3
9 Prima TV 94.000 1.0 3.1
10 Antena Stars 81.000 0.8 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 25 mai, pe intervalul Imperiul Leilor (21:30-24:00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 234.000 4.9 18.1
2 Antena 1 179.000 3.8 13.8
3 Kanal D 142.000 3.0 11.0
4 National TV 70.000 1.5 5.4
5 Pro Arena 69.000 1.5 5.3
6 Romania TV 52.000 1.1 4.0
7 Antena 3 43.000 0.9 3.3
8 Digi 24 41.000 0.9 3.1
9 Antena Stars 30.000 0.6 2.4
10 Happy Channel 29.000 0.6 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adela iar a umilit marele post ha

    Si Survivor Fierbinti Talente Vlad Imperiul iar a umilit marele serial ha.
  • dar ce are trebuie sa fi lider neapărat

    Pai Pro TV e lider in fiecare zi. Asta e tot ce conteaza postac.
  • Mireasa a fost lider întreg sezon ha

    Si Fierbinti lider intreg sezon. Si Survivor lider intreg sezon. Si Talentele lider intreg sezon.
  • @R Din câte știu pănă în acest moment, juriul e același
  • @sunt anonim ,mulțumesc pentru informație. Juriul e același ca sezonul trecut,adică Jean de la Craiova ,Nea Marin(Marin Barbu) Iulia Albu ?
  • @r Da, va fi prezentat de răzvan fodor , Monica Bîrlădeanu si Ramona Olaru
  • Știe cineva dacă se mai produce un nou sezon de Splash,vedete la apă pentru vara asta? Sezonul trecut a fost foarte bun și cu audiențe foarte mari,au fost lideri detașați cu tot sezonul.
  • Asta e nu știu a câta oară când vă spun de ce nu prezentați pe targetul comercial Național 21-54 Esomar ABCD,care este cel pe care marile televiziuni prezintă!? Sau dacă tot publicați pe cel urban ,clasicul e 18-54 nu 21-54.
  • E clar primul și ultimul sezon de România are roast,măcar să-și scoată banii băgați în show, văd că pe comercial e pe locul doi
  • Evident că mai multe emisiuni de roast nu funcționează. Urmează și eșecul de duminică

Trimite un comentariu

sus