Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii. Ştirile şi Survivor au dominat toate targeturile

 
AUDIENŢE. Pro TV a fost liderul serii. Ştirile şi Survivor au dominat toate targeturile

Pro TV a condus luni seara detaşat în clasamentul posturilor TV, fiind lider de audienţă, atât cu jurnalul de ştiri de la ora 19.00, cât şi cu emisiunea Survivor.

Publicitate

Dacă noua ediţie a show-ului Survivor a strâns în faţa televizoarelor aproape 1,9 milioane de telespectatori, jurnalul de ştiri a depăşit pragul de două milioane, mai precis 2.267.000 de persoane. Succesul s-a datorat şi relatărilor despre tensiunea din Ucraina, subiect din ce în ce mai urmărit de români.

Ştirile de la Pro Tv au dominat Observatorul Antenei 1 şi jurnalul celor la Kanal D, clasate tot pe podium, dar cu cifre de două-trei ori mai mici.

Tot Antena 1 şi Kanal D au completat podiumul şi restul serii, pe intervalul Survivor, de la 20.30 la 23.30. Dacă la nivel naţional Kanal D a strâns mai mulţi telespectatori, cu serialul Fiica Ambasadorului, la oraşe, în targetul 21-54 de ani, Antena 1 a ocupat locul doi, cu emisiunea Poftiţi pe la noi.  

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Ştirilor Pro Tv: 

Naţional. Jurnalul de ştiri de la Pro TV a înregistrat o audienţă mai mare chiar şi decât a emisiunii Survivor, care a urmat în programul televiziunii. Astfel, la nivel naţional, ştirile au avut 2.267.000 de telespectatori, în timp ce Survivor a avut 1.867.000. 

Pe locul doi, în intervalul 19.00-20.30, s-a clasat Observatorul de la Antena 1, având aproape jumătate din audienţa Pro TV, mai exact 1.260.000 de persoane. Următorul în clasament a fost programul de ştiri de la Kanal D, ce a strâns un public de sub un milion de români (885.000). 

Urban. Şi la oraşe ştirile Pro TV au condus detaşat, având de două ori mai mulţi telespectatori decât Observatorul de la Antena 1. Astfel, mai bine de 1,1 milioane de români au ales jurnalul de la Pro TV, în timp ce la Antena 1 s-au uitat puţini peste 500.000 de orăşeni. Pe locul trei s-a clasat tot Kanal D, şi la oraşe, cu o audienţă de 302.000 de persoane.

Comercial Urban 21-54. Pro TV a fost prima alegere şi în rândul populaţiei de la oraşe aflate în targetul 21-54 de ani. Mai bine de 670.000 de români preferat ştirile de la Pro TV, în timp ce de trei ori mai puţini s-au uitat la Observatorul Antenei 1 (206.000 de persoane) şi mult mai puţini la jurnalul Kanal D (93.000)

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.267.000 12.9 25.7
2 Antena 1 1.260.000 7.2 14.3
3 Kanal D 885.000 5.0 10.0
4 Romania TV 542.000 3.1 6.1
5 Happy Channel 360.000 2.0 4.1
6 Antena 3 308.000 1.7 3.5
7 National TV 266.000 1.5 3.0
8 DigiSport 1 209.000 1.2 2.4
9 Pro Cinema 193.000 1.1 2.2
10 TVR 1 184.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.145.000 12.0 26.6
2 Antena 1 514.000 5.4 11.9
3 Kanal D 302.000 3.2 7.0
4 Antena 3 226.000 2.4 5.3
5 Romania TV 212.000 2.2 4.9
6 Happy Channel 174.000 1.8 4.0
7 DigiSport 1 121.000 1.3 2.8
8 National TV 119.000 1.3 2.8
9 TVR 1 96.000 1.0 2.2
10 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Ştirile Pro TV (19:00-20:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 671.000 14.1 38.0
2 Antena 1 206.000 4.3 11.6
3 Kanal D 93.000 2.0 5.3
4 Antena 3 51.000 1.1 2.9
5 Digi 24 42.000 0.9 2.4
6 DigiSport 1 39.000 0.8 2.2
7 Romania TV 36.000 0.8 2.1
8 TVR 1 35.000 0.7 2.0
9 Antena Stars 33.000 0.7 1.9
10 Pro Cinema 30.000 0.6 1.7

Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi cu show-ul Survivor, care a început la 20.30, după ştiri. 

Naţional. Show-ul a atras 1.867.000 de români, la nivel naţional, cu mai mult de jumătate de milion faţă de Kanal D, care a rulat serialul Fiica Ambasadorului. Astfel, 1.297.000 de persoane au preferat filmul, în timp ce emisiunea Poftiţi pe la noi a adus în faţa televizoarelor doar puţin peste un milion de români (1.042.000).

Urban. Şi cei de la oraşe au ales Survivor luni seara. Aproape un milion au urmărit ce fac concurenţii din Republica Dominicană, mai precis 906.000 de telespectatori, în timp ce puţini peste jumătate de milion au ales filmul de la Kanal D. Foarte aproape s-a menţinut pe poziţii şi nea Mărin, cu emisiunea de la Antena 1, clasându-se pe locul trei, cu 504.000 de telespectatori. Diferenţa dintre locul doi şi trei a fost de 5.000 de români.

Comercial Urban 21-54. În continuare, Pro Tv s-a menţinut lider de audienţă şi rândul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, de la oraşe. Survivor a avut aproape jumătate de milion de telespectatori (472.000), aproape dublu faţă de nea Mărin (277.000) şi mai mult decât triplu faţă de serialul Fiica Ambasadorului, de la Kanal D (138.000). 

Televiziunile de ştiri România TV şi Antena 3 s-au bătut pentru poziţiile 4 şi 5 din clasament, pe intervalul Survivor, cu cifre apropiate de audienţă.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane) Rtg% Share
1 Pro TV 1.867.000 10.6 23.2
2 Kanal D 1.297.000 7.4 16.1
3 Antena 1 1.042.000 5.9 13.0
4 Romania TV 452.000 2.6 5.6
5 Antena 3 408.000 2.3 5.1
6 Happy Channel 202.000 1.1 2.5
7 Prima TV 190.000 1.1 2.4
8 DigiSport 1 184.000 1.0 2.3
9 Pro Cinema 170.000 1.0 2.1
10 Realitatea Plus 150.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 906.000 9.5 22.2
2 Kanal D 509.000 5.3 12.5
3 Antena 1 504.000 5.3 12.3
4 Antena 3 264.000 2.8 6.5
5 Romania TV 216.000 2.3 5.3
6 DigiSport 1 101.000 1.1 2.5
7 Happy Channel 101.000 1.1 2.5
8 Prima TV 91.000 1.0 2.2
9 National TV 89.000 0.9 2.2
10 Pro Cinema 84.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 24 ianuarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 472.000 9.9 27.0
2 Antena 1 277.000 5.8 15.8
3 Kanal D 138.000 2.9 7.9
4 Antena 3 65.000 1.4 3.7
5 National TV 53.000 1.1 3.0
6 Romania TV 49.000 1.0 2.8
7 Prima TV 44.000 0.9 2.5
8 DigiSport 1 43.000 0.9 2.4
9 Digi 24 43.000 0.9 2.4
10 Pro Cinema 36.000 0.8 2.1

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cea de-a șasea ediție a show-ului, care a adus și o nouă eliminare, a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:27. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.4 puncte de rating și 26.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.6 puncte de audiență și 18.4% share. De-a lungul difuzării, peste 1.8 milioane de români au simțit emoțiile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 20:53, 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Prietene care comentezi in plus la fiecare articol, am revazut o parte din audientele de la primul sezon de exatlon si aveau varfuri de peste 2mil pe national si peste 400k pe vechiul comercial 18-49, de acolo fac comparatie cu cifrele pe care le scoate protv ul vis de vis de ce scotea kanal d in 2018. Survivor e un exatlon cu alta palarie. In 2018 pe kanal d audientele au tot crescut de la editie la editie cu meciurile internationale intre romania si mexic de ex, aici incet incet incep sa scada, evident publicul alege din ce i se da pe tava la tv adica raul mai mic si deocamdata ala e survivor, mai vedem peste 2-3 saptamani.

    Postacule cap de guma. Aici e Survivor nu Exatlon. Deci, fa comparatie cu Survivor Kanal de anul trecut cu Survivor de acum de la Pro. Nu Exatlon cu Survivor bolovane.
    Uite aici Survivor Kanal de anul trecut:
    https://www.paginademedia.ro/2021/01/audiente-survivor-eliminare-costi-ionita/

    Vorbim de comercial postacule. Anu trecut pe 24 Ianuarie, Kanal a avut 448.000 persoane, 10.7 rating si 27.5 share. Pro pe 24 Ianuarie, 472.000, 9.9 si 27.0. Deci, mai multe persoane la Pro, dar rating mai mare la Kanal anul trecut.

    Diferenta e ca, anul trecut, 24 Ianuarie a fost duminica. Anul acesta, a fost luni. Si, anul trecut, Kanal se batea pe 24 Ianaurie cu filme antice la Pro si Antenuta Zero.
    Anul acesta, 24 Ianuarie, Survivor se bate cu Marinica Zero si turcisme. Deci tot Pro a fost mai bine fata de Kanal postacule.
  • @mila Prietene care comentezi in plus la fiecare articol, am revazut o parte din audientele de la primul sezon de exatlon si aveau varfuri de peste 2mil pe national si peste 400k pe vechiul comercial 18-49, de acolo fac comparatie cu cifrele pe care le scoate protv ul vis de vis de ce scotea kanal d in 2018. Survivor e un exatlon cu alta palarie. In 2018 pe kanal d audientele au tot crescut de la editie la editie cu meciurile internationale intre romania si mexic de ex, aici incet incet incep sa scada, evident publicul alege din ce i se da pe tava la tv adica raul mai mic si deocamdata ala e survivor, mai vedem peste 2-3 saptamani.
  • MULȚUMESC pentru clarificare @Nectarie Popa!
    SCUZE PENTRU ORA TÂRZIE! (Fiecare mai are și o viață personală...)
  • Soby cât timp departamentul sport Antena 1 va fi sub aripile lui Felix Drăghici Andrei Rădulescu și o largă majoritate din vechiul Pro TV în departamentul sport enăchescu nu va veni niciodată el vine doar dacă îi accepți condițiile și echipa Antena are aproape 40 de oameni în departamentul sport
  • marinel nu s fan neaparat unui post tv ma uit si la pro si antena..ca doar astea investesc in formate si intotdeauna concurenta a fost buna si pt pro tv ca de asta i nr 1 ca mereu a adus ceva..ma irita cand vad neica nimeni ca sabina-protv femeie care spala wc urile pe acolo si mile agramatul-antena 1 care si dau ei cu parerea cum le ar stii pe toate,,si critica niste tv si nu inteleg logica..fiecare se uita la ce vrea...fie ca i pro fie antena 1 sau kanal.....d aia e concurenta ca sa fie din ce in ce mai buni
  • @LEGOHERO, Vladuta Lupau nu va participa fiindcă are probleme de sănătate. Si-a anulat și câteva concerte din cauza asta. În niciun caz nu va participa la Survivor. Cred că peste 2-3 săptămâni, ar trebui să vină concurenți noi.
  • suvaivăr postacule antenist, de ce sa o dea in bara ? Sau esti Mile postacul. Audinetele sunt foarte bune.
    Si Pro TV e interesat de comercial. Mai bine zis, de comercial national. Unde are peste 10 rating.
  • @ddd Nimic nou.

    Poate în curând, vine și Vlad Enăchescu ca șef al sport la Antena 1, deoarece Antena 1 va difuza meciuri din Naționala a României în curând împreună cu Prima TV și nu are o echipă suficientă de sport la Antena 1.

    Poate la meciuri difuzate la Antena 1 cu Naționala a României sigur că va comenta Oprișan.
  • vad ca incepe sa scada usor usor pe national si asta fara sa fie pe antena 1 ceva care sa le ia din public, nu consider poftiti pe la noi nu stiu ce concurenta. Publicul de turcisme de ex de pe kanal d nu se uita la survivor si viceversa. mai vedem cand apare chefi fara limite, sincer imi doresc sa o dea in bara cu survivor pt ca poti baza totul doar pe fani si urmaritori online. sutele alea de mii de clice au dat follow dar cel mai probabil nu se uita la tv sa vada buzele lui otilia sau ale lui tonciu, asa mai invata si cei ce gandesc castingurile ca notorietatea nu e totul in show urile astea ci cum se sudeaza echipa. nici un copy paste nu a functionat perfect de la o televiziune la alta.
  • Zvon: 5-6 jurnaliști de la Digi 24 au trecut de testele pentru Euronews România și s-ar putea să plece în curând de la Digi 24 la Euronews România.

    Mai vedem, dar la testele Euronews România dinafară de jurnaliștii TVR, PRO TV, Antena 1, Antena 3 și Digi 24, văd că au mai apărut și de la România TV, și de la Realitatea Plus ca părere. Probabil că nu au trecut de teste, dar mai vedem.
  • @ana
    Ai dreptate Elena Matei este tot pe acolo cu greutatea.
    Daca o aduc pe Mimi sa o aduca si pe Ioana Ignat si sa fie in aceeasi echipa :-)
  • Eu cred că Vlăduța Lupau ar fi un vector de atragere a audienței . Am văzut că are un impact suficient de mare asupra publicului
  • legat de situația de la departamentul sport Pro TV Mai caută chef pentru sport? a mai rămas redactorul șef Eduard Coandă ? mai știe cineva ceva

Trimite un comentariu

sus