Skip to main content

AUDIENŢE. Reportaj din Grecia mistuită de flăcări. „România, te iubesc!”, start de sezon pe primul loc

 
AUDIENŢE. Reportaj din Grecia mistuită de flăcări. „România, te iubesc!”, start de sezon pe primul loc

AUDIENŢE. Un nou sezon „România, te iubesc!” a început la Pro TV. Emisiunea a fost, din nou, lider detaşat de audienţă. 

Publicitate

Peste 650.000 de români au urmărit, în fiecare minut, ediţia intitulată „Clima în zodia codului roşu”. Jurnalistul Paul Angelescu a ajuns până Grecia, o ţară grav afectată de incendii vara care tocmai a trecut.

Posturile Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru locurile doi şi trei, cât la TV era „România, te iubesc!”. De notat că, la oraşe, locul trei a fost ocupat de România TV

La ora respectivă, Antena 1 avea reluare din „Preţul cel bun”, iar Kanal D avea Ştirile. 


Citeşte şi: FCSB-Dinamo, văzut de peste un milion de oameni. Când Dinamo pierdea derby-ul la scor, fostul dinamovist Pulhac câştiga Splash


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00):

Naţional. Debut pe primul loc pentru emisiunea „România, te iubesc!”. Producţia a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, cu o ediţie despre climă în care junaliştii au filmat gravele incendii care au mistuit o bună parte a Greciei în ultimele luni. 

Peste 650.000 de oameni au urmărit, în fiecare minut, emisiunea de anchete şi reportaje. 

Locul doi pe interval era ocupat de Kanal D, care înregistra o medie de 446.000 de persoane. Pe trei s-a clasat Antena 1, cu 440.000 de telespectatori pe interval. 

Urban. Emisiunea Pro TV s-a văzut bine şi la oraşe, unde a adunat o medie de 385.000 de persoane pe minut. 

Următoarele posturi în top au fost Antena 1, cu 215.000 de telespectatori, România TV care număra 213.000 şi Kanal D care înregistra 197.000 de persoane. 

Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mai mare la „România, te iubesc!” prin comparaţie cu producţiile difuzate de alte posturi TV la ora respectivă. Peste 154.000 de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea Pro TV. 

Antena 1 a fost următorul post din top, cu 92.000 de persoane. Podiumul a fost completat de Kanal D, care a înregistrat 53.000 de persoane pe minut. 

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 653.000 3.7 14.3
2 Kanal D 446.000 2.5 9.8
3 Antena 1 440.000 2.5 9.6
4 Romania TV 332.000 1.9 7.3
5 Antena 3 299.000 1.7 6.5
6 DigiSport 1 211.000 1.2 4.6
7 Happy Channel 161.000 0.9 3.5
8 Prima TV 160.000 0.9 3.5
9 Diva 110.000 0.6 2.4
10 TVR 1 89.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  duminică, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 385.000 4.0 14.8
2 Antena 1 215.000 2.2 8.2
3 Romania TV 213.000 2.2 8.2
4 Kanal D 197.000 2.1 7.5
5 Antena 3 166.000 1.7 6.4
6 Happy Channel 112.000 1.2 4.3
7 DigiSport 1 99.000 1.0 3.8
8 Diva 86.000 0.9 3.3
9 Prima TV 77.000 0.8 3.0
10 Digi 24 63.000 0.7 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 12 septembrie, pe intervalul emisiunii România, te iubesc! (18:00-19:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 154.000 3.7 20.4
2 Antena 1 92.000 2.2 12.2
3 Kanal D 53.000 1.3 7.0
4 Romania TV 39.000 0.9 5.2
5 Pro Cinema 26.000 0.6 3.5
6 Happy Channel 26.000 0.6 3.4
7 Diva 22.000 0.5 3.0
8 Prima TV 21.000 0.5 2.8
9 Antena 3 21.000 0.5 2.8
10 Eurosport 1 16.000 0.4 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Oltenesuc Oltenesuc
    Iuli vorbește de kanal d , mereu pe 3 chiar dacă la alții e nimic , roata ghinionului foarte slaba , ha ha ha

    Nu intereseaza pe nimeni de Kanal. La noi doar Pro si Antenuta. Saptamana trecuta, Antenuta locul 2 comercial 6 zile din 7. Dezastru.
  • Oltenescu Oltenescu
    Precizați ca la antena era reluare

    Si Pro cand stergea pe jos cu Antenuta cu reluari nu ziceai nimic. Ha ha !
  • Mile Mile
    Nu dispăreți puțin
  • Mile Mile
    Iuli vorbește de kanal d , mereu pe 3 chiar dacă la alții e nimic , roata ghinionului foarte slaba , ha ha ha
  • Iuli Iuli
    Ce audiente a avut finala Splash?

    @mile, ai înviat sau ți-au dat drumul la netul cu abonament de la Orange?
  • Andreas Andreas
    Haide Mile, asta chiar e o emisiune bună și educativă! M-aș uita la ea indiferent pe ce post ar fi.
  • MucCelMic MucCelMic
    Asa Mile, si ce toata vara nu ti-ai luat bataie de la reluarile Pro-ului? Ha!
  • Mile Mile
    Precizați ca la antena era reluare

Trimite un comentariu

sus