Skip to main content

Seara Pro TV! Victoria „tricolorilor” a strâns peste două milioane de oameni la TV. La fel şi Las Fierbinţi

 
Seara Pro TV! Victoria „tricolorilor” a strâns peste două milioane de oameni la TV. La fel şi Las Fierbinţi

AUDIENŢE. România a văzut România. A fost seara Pro TV, marţi. Postul din Pache a atras milioane de telespectatori cu victoria „tricolorilor” în faţa Armeniei. Şi Las Fierbinţi a scos cifre mari.

Publicitate

Ratingul a fost constant până aproape de miezul nopţii, la finalul meciului:

Peste 2,1 milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la Las Fierbinţi. 

Cifrele au crescut, când a început partida de fotbal contra Armeniei. În medie, peste 2,2 milioane de persoane au urmărit jocul făcut de elevii lui Rădoi. 

Concurenţa aproape că nu s-a văzut. În seara meciului cu Armenia, Antena 1 s-a clasat pe doi cu Asia Express. Diferenţa dintre Pro TV şi postul Intact a fost de aproximativ un milion de privitori. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, de aseară, pe intervalul România-Armenia (21:45-23:35):

Naţional. România a învins Armenia pe teren, graţie unui gol marcat de Mitriţă, iar Pro TV a câştigat publicul. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la partida din preliminariile Campionatului Mondial din 2022. 

Locul secund a fost ocupat, pe interval, de Antena 1. A fost mult sub Pro TV, cu o medie de un milion de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Kanal D, care a avut cifre aproapiate de cele ale Antenei - aproximativ un milion de privitori pe minut. 

Urban. Audienţe bune pentru Pro TV şi la oraşe. Peste 1,2 milioane de oameni s-au uitat la meciul România-Armenia, încheiat 1-0. 

Pe doi a fost Antena 1, cu 637.000 de persoane. Postul de pe locul trei a fost Kanal D, cu jumătate de milion de telespectatori. 

Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Jumătate de milion oameni, cu vârste între 18 şi 49 de ani, aveau televizoarele pe Pro TV, aseară, când era meciul.

Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul comercial, al celor cu vârste cuprinse între 21-54 de ani (cu aproape 900.000 de oameni, în medie). 

Antena 1 şi Kanal D au ocupat locurile doi şi trei pe publicul comercial. 

Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.256.000 12.8 31.8
2 Antena 1 1.043.000 5.9 14.7
3 Kanal D 1.005.000 5.7 14.2
4 Antena 3 374.000 2.1 5.3
5 Romania TV 359.000 2.0 5.1
6 Prima TV 132.000 0.7 1.9
7 Happy Channel 129.000 0.7 1.8
8 Antena Stars 107.000 0.6 1.5
9 Realitatea Plus 103.000 0.6 1.5
10 AMC 79.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.203.000 12.6 30.4
2 Antena 1 637.000 6.7 16.1
3 Kanal D 514.000 5.4 13.0
4 Antena 3 237.000 2.5 6.0
5 Romania TV 171.000 1.8 4.3
6 Prima TV 69.000 0.7 1.7
7 Disney 65.000 0.7 1.6
8 Happy Channel 63.000 0.7 1.6
9 Realitatea Plus 57.000 0.6 1.4
10 Diva 48.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 11 octombrie, pe intervalul meciului România-Armenia (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 502.000 12.1 35.8
2 Antena 1 305.000 7.3 21.7
3 Kanal D 156.000 3.7 11.1
4 Antena 3 36.000 0.9 2.5
5 Romania TV 29.000 0.7 2.1
6 Digi 24 21.000 0.5 1.5
7 Pro Cinema 19.000 0.5 1.4
8 TV1000 18.000 0.4 1.3
9 Discovery 13.000 0.3 0.9
10 Disney 12.000 0.3 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 10 octombrie, pe intervalul finalei Spania-Franţa (21:45-23:40), pe segmentul COMERCIAL (21-54 ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 895.000 12.8 35.7
2 Antena 1 460.000 6.6 18.3
3 Kanal D 309.000 4.4 12.3
4 Romania TV 83.000 1.2 3.3
5 Antena 3 62.000 0.9 2.5
6 Antena Stars 33.000 0.5 1.3
7 Digi 24 32.000 0.5 1.3
8 Pro Cinema 32.000 0.5 1.3
9 Prima TV 29.000 0.4 1.2
10 TNT 28.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tu crezi ca se califica la toate campionatele postacule ? Daca nu se califica, ce face Antenuta ? Zero Barat... Antenuta a luat si Nations League. Deci audiente la fel ca Pro. Ha ha !
  • Pai meciurile naționale transmit , ca la campionate aveți voi postaci , unde nu se califica, ha ha ha
  • Acum zici ca nu sunt bune tu

    Tu trebuie sa zici asta postacule. Chiar tu disperai pe aici anul acesta, anul trecut, acum 2 ani, acum 3 ani; ziceai ca nu te intereseaza competitiile sportive. Dar teapa, acum esti OBLIGAT sa te uiti pana in 2028. Ha ha ha !

    Apropo, daca nu se califica Romania, crezi ca spulbera Antenuta cu audientele ? Ai vazut finala Nations League ce audienta a avut ? E clar ca Antenuta tot audienta aia va avea.
  • Antena a făcut rating chiar împotriva CNA, nimic pe post , asta înseamnă că oamenii nu susțin sancțiunea, ha

    Degeaba postacule. Pro TV a facut dublu, chiar triplu. Ha ha !
  • Pai, mile, acum vreo doua luni spuneai ca nu-s bune meciurile, ce s-a schimbat?
  • Antena a făcut rating chiar împotriva CNA, nimic pe post , asta înseamnă că oamenii nu susțin sancțiunea, ha
  • La începutul articolului că sunt audiențele de marți, dar ieri a fost luni.
  • Dacă tot ați pomenit de Las Fierbinti de ce nu ați dat și audientele pe intervalul serialului
  • Ai revenit postacule ? Ai cam fost disparut zilele astea... Antenuta umilita zi de zi. Hi hi !
  • Hopa! Ce cifre mari pentru AMC, Disney Channel, TV 1000, Discovery Channel, TNT și Diva! Atâția intruși într-o singură seară! De unde minunea asta?!
    P.S.
    Articolul e despre ziua de luni (ieri seară). Azi (data publicării) e marți

Trimite un comentariu

sus