Skip to main content

AUDIENŢE. România a văzut România, dar degeaba. Pro TV, marele câştigător al meciului România-Islanda

 
Foto | Hepta
Foto | Hepta

AUDIENŢE. Românii n-au fost pe stadion, dar au fost cu ochii pe TV. Pro TV a fost marele câştigător al meciului crucial disputat de România în faţa Islandei, joi seara. 

Publicitate

Cu remiza „tricolorilor”, Pro TV a fost lider detaşat în topul audienţelor. A avut cifre duble faţă de posturile rivale Antena 1 şi Kanal D. Peste două milioane de români s-a uitat, în fiecare minut, la partida care dacă s-ar fi încheiat cu o victorie ar fi putut duce România mai aproape de barajul pentru Cupa Mondială. 

De altfel, postul din Pache Protopopescu a câştigat „meciul” audienţelor fără drept de apel şi cu serialul de comedie Las Fierbinţi. 

Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat la aventurile fierbinţenilor

În afară de cele două producţii urmărite intens de telespectatori, aseară s-a mai văzut la TV şi serialul românesc Adela. Acesta din urmă a pus Antena 1 pe locul doi în topul audienţelor. Producţia Ruxandrei Ion a recuperat, în special, după ce s-a terminat serialul Doctorul Minune. 

Kanal D a depăşit Antena 1, pe alocuri, cât a avut serialul turcesc.

O supriză notabilă: Postul Warner TV, cel care a înlocuit recent TNT, s-a clasat pe locul patru la tinerii cu vârte între 18 şi 49 de ani, când la TV era meciul României. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35):

Naţional. Peste două milioane de telespectatori s-au uitat aseară, în fiecare minut, la partida România-Islanda, încheiată la egalitate. Pro TV a fost lider detaşat, cu cifre duble faţă de următorul post clasat - Antena 1.

Postul Intact a numărat o medie de aproape 1,2 milioane de persoane, pe intervalul meciului. 

Locul trei a fost adjudecat de Kanal D, cu 860.000 de telespectatori pe minut. 

Urban. Diferenţa s-a menţinut şi la oraşe. Tot Pro TV a fost lider, cu peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Pe intervalul meciului România-Islanda, în mediul urban locul doi era ocupat tot de Antena 1. Aproape 550.000 de privitori aduna postul în fiecare minut. 

Pe trei s-a clasat Kanal D, cu 433.000 de oameni. 

Comercial 18-49. Tinerii s-au uitat în număr mare la meciul României. Aproape jumătate de milion de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, s-au uitat în fiecare minut la egalul scos de băieţii lui Rădoi. 

Cu cifre la jumătate, pe doi, s-a clasat Antena 1. Aproximativ 255.000 de persoane înregistra postul Intact. 

Kanal D era următorul post clasat, cu 157.000 de persoane. 

Comercial 21-54. Pro TV a fost lider şi pe noul public comercial. Peste 850.000 de oameni cu vârste cuprinse între 21 şi 54 se uitau la meciul de fotbal contra Islandei. 

Antena 1, cu 460.000, şi Kanal D, cu 325.000 de telespectatori, completat topul primelor trei clasate. 

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.039.000 11.6 28.5
2 Antena 1 1.182.000 6.7 16.5
3 Kanal D 858.000 4.9 12.0
4 Romania TV 372.000 2.1 5.2
5 Antena 3 329.000 1.9 4.6
6 National TV 203.000 1.2 2.8
7 Prima TV 158.000 0.9 2.2
8 Realitatea Plus 155.000 0.9 2.2
9 Antena Stars 120.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 106.000 0.6 1.5

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.174.000 12.3 30.2
2 Antena 1 548.000 5.7 14.1
3 Kanal D 433.000 4.5 11.1
4 Antena 3 208.000 2.2 5.3
5 Romania TV 178.000 1.9 4.6
6 Prima TV 85.000 0.9 2.2
7 Realitatea Plus 74.000 0.8 1.9
8 Antena Stars 73.000 0.8 1.9
9 Happy Channel 66.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 66.000 0.7 1.7

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 493.000 11.9 37.3
2 Antena 1 255.000 6.1 19.3
3 Kanal D 157.000 3.8 11.9
4 Warner TV 24.000 0.6 1.8
5 Antena 3 24.000 0.6 1.8
6 Romania TV 22.000 0.5 1.6
7 Comedy Central 20.000 0.5 1.5
8 Pro Cinema 17.000 0.4 1.3
9 National TV 16.000 0.4 1.2
10 Antena Stars 16.000 0.4 1.2

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV joi, 11 noiembrie, pe intervalul România-Islanda (21:45-23:35), pe noul public COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 854.000 12.2 34.3
2 Antena 1 464.000 6.6 18.6
3 Kanal D 325.000 4.7 13.1
4 National TV 64.000 0.9 2.6
5 Antena 3 51.000 0.7 2.1
6 Antena Stars 46.000 0.7 1.8
7 Prima TV 43.000 0.6 1.7
8 Romania TV 38.000 0.5 1.5
9 Pro Cinema 36.000 0.5 1.4
10 Happy Channel 30.000 0.4 1.2

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ardiles, in logica ta, serialul e atat de prost incat il compari cu manelistii Guta si Salam. Pai daca e asa, inseamna ca Taraf TV trebuia sa conduca detasat audientele. Unde e logica?
  • Pro cu tineretul, Antenuta cu pensionarii PeSeDe. Unde e Mile sa vada asta ? Bagat in barlog postacul fricos ?
  • Sabina, Marian ati reusit sa aflati ceva despre cine o sa prezinte galele Superstar ?
  • Pai normal ca s-au uitat atati romani la meciul "nationalei". Credeau ca este Las Fierbinti, ca acceasi lipsa de logica, acelasi nivel intelectual zero ca la "cel mai bun serial din istoria televiziunii". Mai lipsea un Guta sau un Salam si era fix ceea ce isi doresc privitorii Las Fierbinti.

    Si Adelinara ce a facut ? Zero Barat !
  • Expertule , Sabina , pana la urma este adevarat ca The Voice a fost cumparat de kanal d ?
  • Romania mai are echipă de fotbal națională?Sunt curios care e sursa de finanțare pentru acest ,, experiment" nereușit numit ,, echipă națională".E vorba de foarte mulți bani dați de la buget pentru a plăti incompetența și prostia.Banii alocați acestei ,, caricaturi" ar trebui redistribuiți către un sport in care mai avem o șansă...a, apropo suntem ,,praf" la tot ce ține de sport și nu numai.Mao bine banii respectivi ar ajunge la sănătate ori învățământ.
  • Usor, usor sezonul de toamna ajunge la final! Asia expres se termina pe 24 noiembrie, iar pe 16 noiembrie se incheie experimentul Casatoriti pe nevazute.
  • Pai normal ca s-au uitat atati romani la meciul "nationalei". Credeau ca este Las Fierbinti, ca acceasi lipsa de logica, acelasi nivel intelectual zero ca la "cel mai bun serial din istoria televiziunii". Mai lipsea un Guta sau un Salam si era fix ceea ce isi doresc privitorii Las Fierbinti.
  • dacă jocul naționalei ar fi fost unul al unei echipe capabile să se califice și nu doar un entuziasm de presă susținut și pompat artificial de presă audiențele ar fi fost mult mai bune, la mondial va fi și mai greu și avem o națională cu tot cu federație din ce în ce mai puțin credibilă

    Cred că antena va avea un mic Plus dar nu spectaculos în audiență mai degrabă prima care este foarte jos pentru ei vor fi cifre spectaculoase când vor trece de locul 15 pe locul 3 sau cât va reuși să scoată prima cu meciurile naționalei dar cu așa națională și cu așa federație nu ai cum să scoți mai mult ba dimpotrivă lucrurile merg în jos
  • Las aici si audientele Las Fierbinti de aseara! Episodul Limba și literatura română a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 30.9 puncte de rating și 12.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 17.9 puncte de rating și 7.4% share.

    La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc în topul televiziunilor, cu 32.3 puncte de audiență și 11.4% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 17.8 puncte de rating și 6.3% share. La nivel național, peste 2.1 milioane de români au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:11, peste 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus