Skip to main content

AUDIENŢE Românii au talent 15 martie. Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat

 
AUDIENŢE Românii au talent 15 martie. Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat

AUDIENŢE Românii au Talent. Audienţe de peste două milioane de români pentru Românii au talent.

Publicitate

Cifrele emisiunii de pe Pro TV se menţin la distanţă de următoarele locuri.

Potrivit Pro TV, "de-a lungul difuzării, aproape 2,3 milioane de români s-au bucurat de fiecare moment de pe scenă".

După Pro TV, următorul loc, Kanal D, ţinea în faţa televizoarelor 860.000 de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 590.000.

Vârful?

"În minutul de aur, la ora 21:23, aproape 2.8 milioane de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV", notează postul de televiziune.

Pe publicul comercial al Pro TV, cifrele postului au fost de aproape trei ori mai mari decât locul al doilea, ocupat de Antena 1

Pro TV: "În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.4 puncte de rating şi 33.8% cotă de piaţă". Înseamnă că la emisiune s-au uitat în jur de 740.000 de telespectatori din acest segment.

"Locul 2 avea 3.6 puncte de audienţă şi 10.6% share", potrivit Pro TV. Mai exact, 230.000 de telespectatori din acest target se uitau la Antena 1.

Citeşte şi: AUDIENŢE Românii au talent 2024. Prima ediţie, vârfuri de trei milioane de români care s-au uitat la show. Diferenţe mari faţă de celelalte posturi

Audienţa posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), la nivel NAŢIONAL

1. Pro TV - 2.260.000 de telespectatori (12,9 rating, 32,6% share)

2. Kanal D - 861.000 (4,9 rtg, 12,4 share)

3. Antena 1 - 590.000 (3,4 rtg, 8,5 share)

4. DigiSport - 450.000

5. Happy Channel - 230.000

6. România TV - 220.000

Audienţa posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 1.150.000 de telespectatori (11,7 rtg, 31,4 share)

2. Kanal D - 450.000 (4,5 rtg, 12,2 share)

3. DigiSport - 275.000 (2,8 rtg, 7,4 share)

4. Antena 1 - 245.000

5. România TV - 140.000

6. Happy Channel - 125.000

Audienţa posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

1. Pro TV - 450.000 de telespectatori (9,8 rating, 32,3% cotă de piaţă)

2. Kanal D - 160.000 (3,4 rtg, 11,4 share)

3. DigiSport - 130.000

4. Antena 1 - 110.000

5. Prima TV - 45.000

6. FilmCafe - 40.000

Audienţa posturilor TV vineri, 15 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.10), pe publicul NAŢIONAL 21-54 de ani ABCD (targetul comercial al Pro TV:

1. Pro TV - 740.000 de telespectatori (11,4 rating, 33,8% share)

2. Antena 1 - 230.000 (3,6 rtg, 10,5 share)

3. Kanal D - 220.000

4. DigiSport - 175.000

5. FilmCafe - 85.000

6. Happy Channel - 60.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus