Skip to main content

Audienţe Românii au talent de Dragobete: Show-ul domină clar seara de vineri. Aproape 40% cota de piaţă pe comercial

 
Audienţe Românii au talent de Dragobete: Show-ul domină clar seara de vineri. Aproape 40% cota de piaţă pe comercial

AUDIENŢE Românii au talent. Dragobetele a venit cu cifre bune pentru show-ul de pe Pro TV. În această săptămână, audienţa a sărit de 2,6 milioane de români în fiecare minut.

Publicitate

De notat cota de piaţă pe publicul comercial, care a fost de aproape 40%. Ce înseamnă asta? Că 40% din publicul urban 21-54 de ani care avea televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Cât de departe a fost Antena 1?

În această săptămână, cu filmul Moonfall, Antena 1 a avut cifre mai bune decât vinerea trecută. Pe comercial, a urcat chiar pe doi. Diferenţa faţă de Pro TV: dacă săptămâna trecută avea audienţe şi de peste şapte ori mai mici, acum cifrele au fost de "doar" patru-cinci ori sub Românii au talent.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Românii au talent de vineri, 24 februarie:

NAŢIONAL. Audienţa Românii au talent a depăşit, în această săptămână, 2,6 milioane de români în fiecare minut. Cota de piaţă: peste 36%.

Următorul post pe interval, după Pro TV, cu o medie în jur de 900.000 de români, a fost Kanal D, cu serialul Infidelul şi apoi cu Jocul cuvintelor, cu Dan Negru.

Locul trei pentru Antena 1, care a sărit de jumătate de milion de români în această săptămână. Audienţa Antenei a fost de cinci ori mai mică decât show-ul prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş (săptămâna trecută, era de peste şase ori sub Pro TV). 

URBAN. Emisiunea cu Andra, Mihai Bobonete, Dragoş Bucur şi Andi Moisescu a atras 1,3 milioane de telespectatori de la oraşe. Locul doi pentru Kanal D, cu audienţe de trei ori mai mici.

Audienţa Antenei 1 este mult sub Pro TV (de aproape cinci ori sub Românii au talent), dar este mult şi faţă de cât avea postul Intact săptămâna trecută (peste dublu). Cu Godzilla, Antena 1 făcea audienţe vinerea trecută de şapte ori şi jumătate mai mici decât Pro.

COMERCIALRomânii au talent a sărit de 550.000 de telespectatori din targetul comercial 21-54 de ani urban. Antena 1 a urcat pe locul al doilea pe acest segment, cu 173.000 de telespectatori (săptămâna trecută era la 100.000).

O surpriză în top şi de Dragobete. Săptămâna trecută, surpriza era Cinemaraton. În această săptămână, este postul de fimle AMC, care intră în primele zece staţii. A avut filmele Curierul (din 2019, nu cel cu Jason Statham) şi Cursa Mortală: Infernul (un fil de acţiune din 2012). 

Ediţia de săptămâna trecută, din 17 februarie: Pro TV, de peste 6-7 ori mai tare ca Godzilla de pe Antena 1

Ediţia din 10 februarie: Audienţe Românii au talent. Show-ul Pro TV a fost urmărit de peste 2,5 milioane de persoane

Prima ediţie Românii au talent din 2023: Pro TV a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1, audienţe de şapte-opt ori mai mici pe intervalul emisiunii

Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.606.000 14.96 36.3
2 Kanal D 915.000 5.25 12.7
3 Antena 1 509.000 2.92 7.1
4 Romania TV 233.000 1.34 3.2
5 DigiSport 1 212.000 1.21 2.9
6 Happy Channel 192.000 1.1 2.7
7 Antena 3 CNN 174.000 1 2.4
8 Antena Stars 168.000 0.96 2.3
9 Film Cafe 129.000 0.74 1.8
10 TVR 1 118.000 0.68 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.286.000 13.75 34.8
2 Kanal D 451.000 4.82 12.2
3 Antena 1 270.000 2.89 7.3
4 Romania TV 132.000 1.41 3.6
5 Antena 3 CNN 129.000 1.38 3.5
6 DigiSport 1 121.000 1.29 3.3
7 Happy Channel 92.000 0.98 2.5
8 Digi 24 70.000 0.75 1.9
9 TVR 1 62.000 0.67 1.7
10 Film Cafe 61.000 0.65 1.6

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV vineri, 24 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-00.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 552.000 12.07 39.4
2 Antena 1 173.000 3.78 12.3
3 Kanal D 125.000 2.73 8.9
4 DigiSport 1 41.000 0.89 2.9
5 Digi 24 32.000 0.7 2.3
6 Pro Cinema 27.000 0.59 1.9
7 AMC 26.000 0.57 1.9
8 Romania TV 24.000 0.52 1.7
9 Film Cafe 24.000 0.52 1.7
10 Antena Stars 22.000 0.47 1.5

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus