Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent, vârfuri de 3,5 milioane. De câteva ori peste restul. Zuleyha l-a "executat" pe Lunetistul Antenei

 
Sursa foto: Facebook/Romanii au Talent
Sursa foto: Facebook/Romanii au Talent

AUDIENŢE. Românii au talent a câştigat cel mai mare public în faţa televizoarelor în seara de vineri. Aproape trei milioane de români au stat cu ochii pe Pro TV în fiecare minut, la distanţă de două, chiar de patru ori mai mare faţă de următoarele clasate.

Publicitate

Clasamentul audienţelor de vineri seara a fost unul singur pe toate targeturile. Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Aceeaşi ordine şi aceleaşi proporţii între televiziuni. 

Show-ul Românii au talent a fost alegerea numărul unu a românilor pentru o seară de vineri în faţa televizorului. Emisiunea a avut o audienţă chiar mai mare decât la debut sau decât săptămâna trecută, când a concurat pe acelaşi interval cu iUmor de la Antena 1.

De data aceasta, show-ul de talente s-a apropiat de 2,8 milioane de telespectatori, în plus cu cel puţin 100.000 faţă de primele două ediţii.

În cifre, Pro TV a avut de două ori mai mulţi privitori faţă de Kanal D, clasată pe locul doi, şi de patru ori mai mulţi faţă de Antena 1.

Zuleya nu s-a lăsat mai prejos şi a dus, din nou, postul turcesc pe locul doi în clasament, înaintea Antenei 1. Astfel, serialul a adunat, la nivel naţional, aproape 1,3 milioane de fani, în timp ce filmul Lunetistul cu Michael Peña în rol principal, difuzat de Antena 1, a avut cifre mult mai mici, puţin peste jumătate de milion.

Digi Sport 1 a transmis vineri seara un meci de Liga 1, între Dinamo şi Gaz Metan. Însă postul de sport s-a poziţionat pe locul şase în topul audienţelor, cu 161.000 de suporteri în faţa micilor ecrane, la nivel naţional.


CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de vineri, 18 februarie, pe intervalul Românii au talent 2022 (20:30-24:00):

Naţional. Românii au talent a fost lider pe toate categoriile de audienţă, având cifre de două şi de patru ori mai mari faţă de următoarele clasate.

Show-ul de talente de vineri a depăşit chiar primele două ediţii, reuşind să aducă în faţa micilor ecrane aproape 2,8 milioane de telespectatori (2.787.000, mai exact).

Kanal D s-a poziţionat iar în faţa Antenei. Ce au difuzat pe intervalul Românii au talent? Postul turcesc a avut serialul Mă numesc Zuleya până la 23.00 şi apoi ştiri, iar Antena a dat două filme: Lunetistul până la 23.00 şi apoi Robin Hood. Însă niciunul dintre cele două filme artistice nu au combătut serialul turcesc şi ştirile, cu atât mai mult show-ul de talente.

Astfel, serialul turcesc Mă numesc Zuleya şi ştirile au avut o audienţă dublă faţă de filmele artistice Lunetistul şi Robin Hood, difuzate vineri seara de Antena 1. La Kanal D s-au uitat 1.299.000 de români, în timp ce la Antena 1 - 562.000.

Vârful de audienţă Românii au talent, naţional: 3.482.000 de telespectatori la ora 21.37.

Urban. Clasamentul primelor trei televiziuni s-a menţinut acelaşi şi la oraşe. Aceeaşi ordine: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. Dar şi aceleaşi distanţe între ele: salturi duble şi chiar mai mari.

Show-ul Românii au talent a fost urmărit, în fiecare minut, de aproape un milion şi jumătate de români de la oraşe (1.439.000, mai precis). Pe acelaşi interval, Kanal D a obţinut o audienţă cel puţin la jumătate, chiar mai jos, cu 544.000 de privitori, iar la Antena 1 s-au uitat 248.000.

Vârful Românii au talent la oraşe: 1.805.000 de telespectatori, tot la ora 21.37.

Comercial. Show-ul de talente de la Pro TV a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Emisiunea a strâns în faţa micilor ecrane 682.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Adică de trei ori mai mulţi decât Kanal D (183.000) şi de aproape cinci ori mai mulţi decât Antena 1 (145.000).

Vârful Românii au talent pe publicul comercial: 839.000 de telespectatori, la ora 21.38.


CITEŞTE ŞI: Debutul sezonului. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români


Audienţa posturilor TV vineri, 18 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.787.000 15.8 37.4
2 Kanal D 1.299.000 7.4 17.4
3 Antena 1 562.000 3.2 7.6
4 Romania TV 286.000 1.6 3.8
5 Antena 3 216.000 1.2 2.9
6 DigiSport 1 161.000 0.9 2.2
7 Antena Stars 142.000 0.8 1.9
8 Happy Channel 120.000 0.7 1.6
9 TVR 1 109.000 0.6 1.5
10 Realitatea Plus 96.000 0.5 1.3

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienta posturilor TV vineri, 18 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.439.000 15.1 37.9
2 Kanal D 544.000 5.7 14.3
3 Antena 1 248.000 2.6 6.5
4 Romania TV 169.000 1.8 4.5
5 Antena 3 137.000 1.4 3.6
6 DigiSport 1 89.000 0.9 2.3
7 Antena Stars 70.000 0.7 1.8
8 Happy Channel 64.000 0.7 1.7
9 TVR 1 54.000 0.6 1.4
10 Realitatea Plus 45.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 18 februarie, pe intervalul Românii au talent (20:30-24:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 682.000 14.3 42.6
2 Kanal D 183.000 3.8 11.4
3 Antena 1 145.000 3.1 9.1
4 Romania TV 41.000 0.9 2.5
5 Antena 3 32.000 0.7 2.0
6 DigiSport 1 29.000 0.6 1.8
7 TV1000 26.000 0.5 1.6
8 Antena Stars 24.000 0.5 1.5
9 TVR 1 18.000 0.4 1.1
10 Happy Channel 16.000 0.3 1.0

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

 
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Reportajul Contrabandă cu și fără filtru a condus duminică seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 7.2 puncte de rating și 22% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 4.1 puncte de rating și 12.6% share. La nivel național, peste 1.1 milioane de români au urmărit România, te iubesc!.
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:01. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 10.6 puncte de rating și 26.4% cotă de piață, față de locul 2 care avea 7.3 puncte de audiență și 18.1% share. De-a lungul difuzării, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe Survivor România, iar în minutul de aur, la ora 21:17, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Pro tv a fost ieri lider de audiența constant cel puțin intre orele 14:00 și 23:00. Puteți vedea pe Instagram la Corina Caragea.
  • ci pe 18-54 urban ,toate tv folosesc acum acest public comercial urban! Antena 1 ,Prima tv,Kanal D cam toti dau date de audienta pe acest tip de public

    Ca sa fie bine pentru Antneuta Zero. Nu postac ? Ca au schimbat si ai target-ul... Doar sa prinda primul loc.
  • Începând din această săptămână se va difuza pe Voyo doar jocul de la Survivor. Consiliul va putea fi urmărit la televizor.
  • Dati pe noul comercial national Esomar ABCD ,sa fie toata lumea multumita, apropo ,daca tot dati pe publicul urban comercial ,nu mai dati pe 21-54 urban , ci pe 18-54 urban ,toate tv folosesc acum acest public comercial urban! Antena 1 ,Prima tv,Kanal D cam toti dau date de audienta pe acest tip de public
  • Băi frate, ce prostie a putut să facă floriiiin caliiiiinescuuuu când a plecat de la super succesul Românii au talent și Pro tv la televiziunea cumpărată de dîncu si pesedeu care s-a dus în cap cu toți "meseriasii" adunați acolo, iar acum nimeni nu mai știe nimic despre el.
    Plecarea lui călinescu a însemnat și aducerea lui Bobonete care este mult mai bun și dinamic în rolul de jurat, ceea ce a fost altă mișcare de geniu a celor de la Pro. Bravo Pro Tv, numărul 1 că întotdeauna!
  • @Milisor Nu prea intelegi aceasta industrie! E normal sa scada audientele de la un sezon la altul, avand in vedere ca formatul se erodeaza, iar populatia Romaniei scade in fiecare an. S-au dus vremurile cand un meci sau o emisiune avea 4 5 milioane de telespectatori. Nu trebuie sa uitam ca in ultimii ani, serviciile de streaming atrag tot mai multi abonati. Sa ai o medie de aproape 2,8 milioane de telespectatori si peste 40% market share pe targetul comercial, in cele 3,5H in care a fost difuzata emisiunea, e o mare performanta. Asa cum mai multi romani au participat la Got Talent peste tot in lume, nu trebuie sa ne deranjeze aparitia unor straini la Romanii au talent. Verifica mai bine pe Youtube sa vezi ce momente din Romanii au talent au devenit virale.
  • la cat de mult a scazut consumul de tv in ultimii 2 ani, performanta e una notabila. nici nu conteaza concurenta sau ca e la pro, e doar foarte greu sa aduni aproape jumatate din public pentru 3 ore si 30 de minute in contextul actual.
  • eu nu inteleg pentru ce dati 21-54 urban??? Ca noul comercial de la kantar pare a fi 21-54 national ABCD, Pro Tv si Kanal D pe asta vand si publicitatea
  • Milisor, e normal sa scada de la an la an. Acum avem YouTube, TikTok, Netflix, HBO. Nu mai sta lumea la TV.
  • @Daniel, și Profit News, un Bloomberg de România eșuat marcă Tomșa.
  • rupe Tomsa tv audientele. Falimwnt rv de la cluj e pe val… sa mai dea afara 10 oameni ca sa scada cheltuielile.

Trimite un comentariu

sus