Skip to main content

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, în seara fără Facebook? Două milioane de oameni erau pe Las Fierbinţi

 
Foto - Pro TV
Foto - Pro TV

AUDIENŢE. România a ars-o pe comedie, luni, în seara fără Facebook, Instagram şi WhatsApp. Las Fierbinţi a fost cel mai urmărit program al serii, cu aproape două milioane de oameni în medie.  

Publicitate

Cu serialul de comedie, Pro TV a fost lider detaşat. După ce a început Vlad lucrurile s-au mai echilibrat, în sensul că postul din Pache a mai pierdut din public şi Antena 1, cu Asia Express, a recuperat. 

De notat că Asia Express a câştigat oraşele şi tinerii, în bătălia directă cu Vlad. Cu toate acestea, raportat la media celor patru ore, Asia Express a pus Antena 1 pe locul doi în topul audienţelor. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30):

Naţional. Aproape 1,9 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la episodul din Las Fierbinţi de luni seara. Timp de o oră, Pro TV a fost lider detaşat în topul celor mai urmărite televiziuni. 

Locul doi pe interval era ocupat de Kanal D, cu o audienţă medie de aproape 1,2 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu aproape 950.000 de privitori pe minut. 

Urban. Pro TV a fost lider detaşat şi la oraşe, cu peste un milion de oameni în medie. Kanal D a fost următorul post clasat, cu 606.000 de persoane din mediul urban. 

Antena 1 s-a clasat pe trei, pe intervalul Las Fierbinţi, de unde a adunat 601.000 de telespectatori. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri, dintre cei cu vârste cuprinse între 18 şi 49, se uitau la Pro TV. Serialul era urmărit de peste 400.000 de persoane pe minut. 

Locul doi aparţinea Antenei 1, cu peste 280.000 de privitori pe minut. De pe trei, Kanal D aduna 175.000 de telespectatori. 

Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.952.000 11.1 23.3
2 Kanal D 1.198.000 6.8 14.3
3 Antena 1 943.000 5.4 11.3
4 Romania TV 627.000 3.6 7.5
5 Antena 3 400.000 2.3 4.8
6 Happy Channel 285.000 1.6 3.4
7 Antena Stars 253.000 1.4 3.0
8 Realitatea Plus 213.000 1.2 2.5
9 TVR 1 195.000 1.1 2.3
10 DigiSport 1 179.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.010.000 10.5 22.9
2 Kanal D 606.000 6.3 13.7
3 Antena 1 601.000 6.3 13.6
4 Romania TV 301.000 3.1 6.8
5 Antena 3 235.000 2.5 5.3
6 Happy Channel 175.000 1.8 4.0
7 Antena Stars 116.000 1.2 2.6
8 Realitatea Plus 110.000 1.1 2.5
9 DigiSport 1 106.000 1.1 2.4
10 TVR 1 74.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 417.000 10.0 28.2
2 Antena 1 282.000 6.8 19.1
3 Kanal D 175.000 4.2 11.8
4 Antena 3 53.000 1.3 3.6
5 Happy Channel 49.000 1.2 3.3
6 TVR 1 30.000 0.7 2.0
7 Digi 24 29.000 0.7 2.0
8 Antena Stars 28.000 0.7 1.9
9 DigiSport 1 27.000 0.7 1.9
10 Romania TV 26.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Vlad, depăşit de Asia Express în mediul urban şi la tineri

Naţional. Vlad a pus Pro TV pe primul în topul audienţelor, în toată ţara. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat aseară. 

Locul doi a fost adjudecat de Kanal D, cu o medie de aproximativ un milion de oameni. Antena 1 s-a clasat pe trei, de unde număra 950.000 de privitori. 

Urban. Lucrurile s-au schimbat în mediul urban. Pro TV, care aduna o medie de 580.000 de persoane, a fost depăşit de Antena 1.

Din poziţia de lider la oraşe, pe intervalul Vlad, Antena 1 număra peste 600.000 de telespectatori pe minut. Jumătate de milion de telespectatori în fiecare minut aduna şi Kanal D, când Vlad era la TV. 

Comercial. Pro TV a fost depăşit de Antena 1, cu un avans mic, şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Aproximativ 300.000 de oameni se uitau, în medie, la fiecare din cele două posturi TV pe intervalul Vlad.

Aproape 150.000 de telespectatori număra si Kanal D, pe acelaşi interval.

Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.102.000 6.3 16.5
2 Kanal D 1.002.000 5.7 15.0
3 Antena 1 947.000 5.4 14.1
4 Romania TV 484.000 2.7 7.2
5 Antena 3 448.000 2.5 6.7
6 Prima TV 192.000 1.1 2.9
7 DigiSport 1 176.000 1.0 2.6
8 Happy Channel 155.000 0.9 2.3
9 Antena Stars 150.000 0.9 2.2
10 Realitatea Plus 149.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 627.000 6.5 16.8
2 Pro TV 579.000 6.0 15.5
3 Kanal D 507.000 5.3 13.6
4 Antena 3 309.000 3.2 8.2
5 Romania TV 240.000 2.5 6.4
6 Prima TV 105.000 1.1 2.8
7 Happy Channel 98.000 1.0 2.6
8 DigiSport 1 92.000 1.0 2.4
9 Antena Stars 84.000 0.9 2.2
10 Digi 24 75.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV  luni, 4 octombrie, pe intervalul emisiunii Vlad (21:30-23:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 303.000 7.3 22.5
2 Pro TV 300.000 7.2 22.3
3 Kanal D 144.000 3.5 10.7
4 Antena 3 68.000 1.6 5.0
5 Antena Stars 28.000 0.7 2.1
6 National TV 27.000 0.7 2.0
7 Prima TV 24.000 0.6 1.8
8 National Geographic 24.000 0.6 1.7
9 Digi 24 23.000 0.5 1.7
10 Romania TV 21.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce legătură are Facebook cu televiziunea? Audientele sunt la fel ca și săptămâna trecută când Facebook Inc. funcționa.

    Apropo, TikTok este liderul aplicațiilor în 2020-prezent.

    Să mai zic că există Netflix și alte site-uri, nu doar televiziune și Facebook?
  • Flag,nu ai de unde sa stii cate inele avea?Nu crezi ca i la dat din simplu fapt ca avea altul?
  • Postacii antenisti in frunte cu Mile mile aberau pe aici ca Asiaticii rup tot. Se vede...
    Anul trecut, noroc cu pandemia si Bontea. Dar anul asta, vedete zero, ce audiente sa faca emisiunea ?
  • Narcis, si daca scrii cu CAPS crezi ca detii adevarul absolut? Las Fierbinti nu este o emisiune, ci un serial de comedie care va continua, atata timp cat va scoate audienta buna. Crezi ca intereseaza pe cineva din ProTV parerea ta despre serial? E un business si atata timp cat aduce bani (ma refer la orice televiziune din lume), nimic nu se va schimba.
  • @Narcis nu conteaza sa fii superproductie, conteaza sa oferi continut care se intreaba la publicul din Romania. Degeaba vii cu ceva foarte bine gandit daca nu produce audiente si implicit bani. Mai bine vii cu ceva ce atrage super audienta si automat si bani. Iar in Las Fierbinti produsul care iese pe ecrane poate nu multumeste pe toata lumea, dar in spate e la fel foarte multa munca, oamenii care apar sunt actori si nu au nicio legatura cu personajele, totul e foarte muncit si acolo ca la oricare alta productie de la PRO.
  • Postacule, trebuie sa te duca "bibilica" ca sa intelegi Las Fierbinti...
  • Narcis dacă nu înțelegi serialul Las Fierbinți și te uiți la acces direct sau la regia de Asia express ( și aici poți verifica cum mama Alexandrei Ungureanul a apărut cu un inel la mâna la finalul emisiuni asta după ce acel inel a fost lăsat unui localnic ca răscumpărare iar la final culmea avea inelul la mâna )
  • PROSTIA SUPREMA E CU LAS FIERBINTI. ***OSTACII SA SE ABTINA! SUNT FAN PROTV, DAR NU INTELEG PENIBILITATEA ASTA DE PSEUDOEMISIUNE. RAT, THE VOICE, DANSEZ PENTRU TINE AU FOST, SUNT SI VOR FI PRODUSELE NR. 1 IN ROMANIA DE LA PROTV, ATAT!

Trimite un comentariu

sus