Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe fierbinţeni. Milioane s-au uitat, marţi. Cum s-a văzut a doua ediţie specială de Chefi?

 
AUDIENŢE. Românii, cu ochii pe fierbinţeni. Milioane s-au uitat, marţi. Cum s-a văzut a doua ediţie specială de Chefi?

AUDIENŢE. Milioane de români s-au uitat, din nou, la Las Fierbinţi. Serialul de comedie a fost producţia serii de marţi, cu cifre ce au sărit de 2,3 milioane de telespectatori pe minut. 

Publicitate

Astfel, Pro TV s-a clasat peste Antena 1 timp de oră. Postul din Pache deţinuse supremaţia şi pe zona de ştiri, înainte de Las Fierbinţi. În schimb, lucrurile au stat altfel când pe Pro TV a început filmul Asasin American. 

Duelul direct dintre filmul de acţiune şi Chefi la cuţite (ediţia specială de Sfântul Andrei) a fost câştigat de show-ul culinar al Antenei 1, în care au gătit concurenţii din Asia Express. 

De notat că cifrele Chefi la cuţite au fost constantante toată seara, însă diferenţa a fost dată de audienţa mare adusă de Las Fierbinţi Pro TV-ului, audienţă care mai apoi a scăzut considerabil.

Cu aproape un milion de telespectatori a avut mai puţin Pro TV când a început filmul, faţă de momentul în care dădea Las Fierbinţi. 

De notat că foarte bine în clasament, pe publicul tânăr, au stat posturile Diva, Antena Stars, Happy Channel şi Warner TV. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):

Naţional. Las Fierbinţi a scos o medie de peste 2,3 milioane de telespectatori, marţi. Pro TV a fost lider detaşat, fiind urmat la mare distanţă de Kanal D şi Antena 1. 

Postul Dogan aduna 1,3 milioane de persoane, în timp ce Antena 1 număra 1,1 milioane. 

Urban. Pro TV a fost singurul post care a sărit la oraşe de un milion de persoane în medie. Las Fierbinţi era programul serii în mediul urban.

Pe acelaşi interval, Antena 1 înregistra 727.000 de români, iar Kanal D aproximativ 565.000. 

Comercial. Pro TV a stat foarte bine pe segementul tânăr, când înregistra o medie de 416.000 de persoane. Bine a stat şi Antena 1, postul de pe locul doi, dar cu cifre mai mici faţă de Pro TV. 

Postul Intact aduna o audienţă medie de puţin peste 300.000 de telespectatori, pe intervalul Las Fierbinţi. Kanal D (cu 130.000) şi Diva (45.000) şi Antena Stars (35.000) completau următoarele locuri din top. 

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.310.000 13.1 26.5
2 Kanal D 1.322.000 7.5 15.1
3 Antena 1 1.166.000 6.6 13.4
4 Romania TV 470.000 2.7 5.4
5 Happy Channel 284.000 1.6 3.3
6 Pro Cinema 240.000 1.4 2.7
7 Antena 3 223.000 1.3 2.5
8 Antena Stars 202.000 1.1 2.3
9 Realitatea Plus 178.000 1.0 2.0
10 DigiSport 1 129.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.083.000 11.3 24.3
2 Antena 1 727.000 7.6 16.3
3 Kanal D 565.000 5.9 12.6
4 Romania TV 249.000 2.6 5.6
5 Antena 3 155.000 1.6 3.5
6 Happy Channel 139.000 1.5 3.1
7 Antena Stars 100.000 1.0 2.2
8 Diva 99.000 1.0 2.2
9 Realitatea Plus 96.000 1.0 2.2
10 DigiSport 1 81.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 416.000 10.0 29.8
2 Antena 1 302.000 7.3 21.7
3 Kanal D 129.000 3.1 9.2
4 Diva 45.000 1.1 3.2
5 Antena Stars 35.000 0.8 2.5
6 Happy Channel 26.000 0.6 1.9
7 Warner TV 20.000 0.5 1.5
8 Pro Cinema 18.000 0.4 1.3
9 National TV 18.000 0.4 1.3
10 Digi 24 15.000 0.4 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Asasin American vs. Chefi la cuţite: bucătarii au fost „felul principal”

Naţional. Antena 1 a trecut pe primul loc după ce s-a terminat Las Fierbinţi, iar audienţa Pro TV a scăzut. Peste 1,3 milioane de oameni se uitau la Chefi, pe intervalul Asasin American. 

Pro TV aduna o medie de 1,29 milioane de persoane, iar Kanal D aproape un milion. 

Urban. Antena 1 era pe primul loc şi la oraşe, cu 860.000 de telespectatori. Pro TV era pe doi, cu 586.000. 

Comercial. Tinerii s-au mutat pe Antena 1, după ce s-a terminat Las Fierbinţi. Nici Pro TV nu a stat rău. Antena 1 număra aproape 400.000, iar Pro TV aproximativ 300.000 de telespectatori. 

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.365.000 7.7 19.3
2 Pro TV 1.290.000 7.3 18.2
3 Kanal D 1.063.000 6.0 15.0
4 Romania TV 459.000 2.6 6.5
5 Antena 3 252.000 1.4 3.6
6 Prima TV 173.000 1.0 2.4
7 Realitatea Plus 164.000 0.9 2.3
8 Pro Cinema 152.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 137.000 0.8 1.9
10 Happy Channel 136.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 863.000 9.0 22.8
2 Pro TV 586.000 6.1 15.5
3 Kanal D 493.000 5.1 13.0
4 Romania TV 266.000 2.8 7.0
5 Antena 3 136.000 1.4 3.6
6 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.4
7 Prima TV 80.000 0.8 2.1
8 Antena Stars 77.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 65.000 0.7 1.7
10 DigiSport 1 63.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 30 noiembrie, pe intervalul Asasin American (21:35-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 398.000 9.6 30.1
2 Pro TV 302.000 7.3 22.9
3 Kanal D 122.000 2.9 9.2
4 Diva 35.000 0.8 2.6
5 Antena Stars 29.000 0.7 2.2
6 Pro Cinema 26.000 0.6 1.9
7 Comedy Central 20.000 0.5 1.5
8 Romania TV 18.000 0.4 1.3
9 Digi 24 18.000 0.4 1.3
10 AXN 16.000 0.4 1.2

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai media generala postac, nu media care o vrea Antenuta. De ce crezi ca lungesc ei emisiunile ? Sa iasa ei lider pe intervalul stabilit de ei.
  • Stai liniștit a prezentat antena rating , nu știi cum se calculează media , 1 ora aduni cu 2 ore , asa crezi ai rezolvat ha
  • Bucatarii Zero locul 2 comercial ? Plange Mile...
    Media Pro TV 20:30-23:35 este de 8,65 comercial. Antenuta Miluta doar 8,45.
  • Sabina bocitoarea mica începe hai

    Deci marti Pro peste Antenuta Zero.
  • Postac invers proportional cu rating ha

    Bucatarii Zero locul 2 comercial. Ha ha ! Fa media comercial 20:30-23:35. Cine a fost lider ? Pro TV.
  • PRO TV A LUAT DIN NOU BĂTAIE DE ZIUA LOR!
    COMERCIAL
    Conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Chefi la cuţite (20:25-23:32), o audiență medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 29.8%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci doar 4.7 puncte de rating și o cotă de piață de 15.2%.

    URBAN
    Și în mediul urban, Chefi la cuţite a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9 puncte de rating şi 21.6% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de această dată de Kanal D, cu 5.2 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV, la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 5.1 puncte de rating şi 12.3% cota de piaţã.

    NAȚIONAL
    Şi la nivel naţional, ediţia specială Chefi la cuţite s-a impus ca lider detaşat de audienţă, cu 8 puncte de rating şi 18.3% cota de piaţă, poziţia secundă fiind ocupată de Pro TV, cu 6.2 puncte de rating şi 14.2% cota de piaţă.
  • @Xenox Prelipceanu cu încă cineva (nu știm cine) vor prezenta edițiile de crăciun și de revelion la Digi 24.
    Pe județ vor fi un cor de cântat și un ansamblu de dans care sunt cei mai talentați din România.
    Am înțeles că vor fi și vedete ca invitați, iar echipa Digi 24 care vor rămâne și nu pleacă la B1 TV vor fi în spoturi pentru Românii talentați.
    Cine nu poate să vină în studio-ul Digi 24, trebuie să facă prin videocall din cauza la pandemie. Cine poate să vină în studio-ul Digi 24, trebuie să cânte ori să danseze, depinde care vor fi.
    Înscrieriile se vor face între 6 decembrie și 17 decembrie, iar pe 18 decembrie și pe 19 decembrie se anunță câștigătorii cine vor participa la edițiile de crăciun și de revelion prezentat de Prelipceanu și de încă cineva.
    Cine pierde nu vor mai participa la ediția de crăciun și la ediția de revelion organizat de Prelipceanu și încă cineva.
  • @Mark: Da, au decoruri mici, dar macar se chinuie. Antena 1 are acelasi studio/decor la toate emisiunile.
  • Decorul din Live urile Superstar mi se pare cel mai frumos si grandios decor din ultima vreme. In sfarsit au reusit sa încadreze foarte eficient spatiul din studioul de la Kentauros, astfel incat studioul pare imens. Parca e cel mai frumos decor din ultima vreme, comparabil cu cel din ultimele sezoane Dansez pt tine, care dupa parerea mea a fost cel mai grandios decor de televiziune din Romania
  • Înscrieri pentru Românii talentați din toate județele pentru a participa cu Prelipceanu și Românii talentați din toate județele ale României vor fi între 6 decembrie și 17 decembrie din câte am înțeles.
    Pe 19 decembrie se anunță câștigătorii cine vor participa la Românii talentați ai lui Prelipceanu, iar pe 24 decembrie, 25 decembrie, 31 decembrie și 1 ianuarie, vor fi prezenți Românii talentați ai lui Prelipceanu în studio din fiecare județ, iar cine nu poate să vină face prin videocall.
  • @B.A.M Da, pe bune.
    Am înțeles că vor participa Românii talentați din fiecare județ, inclusiv Bucureștiul.
  • @Soby, pe bune?!?! Se apucă "deontologii" televiziunilor de știri să facă și ei program de Revelion????????
    Păcat că arunc calendarul pe 1! Că voi încercui ziua de 31, dacă se dovedește adevărat...

Trimite un comentariu

sus