Skip to main content

AUDIENŢE. Singura Casă nu este Singur Acasă! Câţi români s-au uitat la găselniţa Pro TV de Halloween? Asia Express, show-ul serii

 
AUDIENŢE. Singura Casă nu este Singur Acasă! Câţi români s-au uitat la găselniţa Pro TV de Halloween? Asia Express, show-ul serii

AUDIENŢE. Singura Casă nu este Singur Acasă! Găselniţa Pro TV de Halloween nu a pus postul din Pache pe primul loc în audienţe. A fost sub Antena 1 şi la egalitate cu Kanal D, care difuza emisiunea lui Denise Rifai cu liderul AUR George Simion. 

Publicitate

Cu Asia Express, postul Intact a fost lider detaşat duminică seara. A avut un avans considerabil faţă de principalele rivale, mai ales pe intervalul de intersecţie cu show-ul Singura Casă. 

Înainte de producţia cu Smiley, Ruby, Mihaela Rădulescu, Bartoş şi Alex Bogdan, Pro TV a avut pelicula Equalizer - Puterea Dreptăţii. Filmul a fost pe trei în ţară, pe doi când vorbim de oraşe şi de tinerii cu vârste între 18 şi 49 de ani şi lider pe noul comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Remintim că Pro TV a pierdut filmul cu audienţe record Singur Acasă, pelicula fiind dată de Antena 1 în acest an, dar s-a adaptat: a difuzat un show numit Singura Casă. S-a întâmplat cu ocazia Halloween-ului, conceptul fiind gândit de Magic Maker Media House (MMMH), casa de producţie parte a grupului UNTOLD. 


Citeşte şi: Pro TV a pierdut Singur Acasă, dar face Singura Casă. Un show de Halloween


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30):

Naţional. Show-ul Pro TV de Halloween a pus postul din Pache Protopopescu pe locul trei în topul audienţelor de aseară, la nivel naţional. Emisiunea cu Smiley, Mihaela Rădulescu, Pavel Bartoş, Ruby şi Alex Bogdan a scos o medie 440.000 de telespectatori pe minut. 

Pe primul loc era Antena 1, cu 880.000 telespectatori pe minut. Cu programul Pro TV de Halloween se intersecta Asia Express, show-ul care a adus primul loc Antenei 1.

Şi Kanal D a depăşit Pro TV, duminică noaptea. Postul Dogan a adunat o medie de aproape jumătate de milion telespectatori la nivel naţional în fiecare nu. 

Urban. Show-ul Pro TV a stat ceva mai bine în mediul urban. A fost tot sub Antena 1, depăşind la limită Kanal D. A ocupat locul doi, cu o medie de 234.000 de telespectatori. 

Antena 1 avea cifre duble faţă de Pro TV, pe intervalul Singura Casă. Postul Intact înregistra o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut. 

Locul trei era ocupat de Kanal D, post care s-a clasat foarte aproape de Pro TV, cu 230.000 de persoane. 

Comercial 18-49. Situaţia a fost similară şi pe segmentul tânăr, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Pro TV nu a reuşit să urce mai sus de locul doi. A fost chiar la egalitate cu Kanal D.

Lider, pe interval, era Antena 1, cu mult peste cele două rivale. 

Pro TV număra 114.000 de telespectatori pe minut, la egalitate cu Kanal D, timp în care Antena 1 era pe primul loc cu 250.000. 

Comercial 21-54. Distanţa dintre Pro TV şi Kanal D s-a mărit pe segmentul comercial, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul din Pache a fost tot pe doi, sub Antena 1, dar peste Kanal D. Singura Casă a fost urmărit de 240.000 de telespectatori în medie pe minut. 

Antena 1 avea şi pe acest segment un avans considerabil, ceea ce s-ar traduce printr-o audienţă medie de 400.000 de oameni pe minut. 

Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 878.000 5.0 21.0
2 Kanal D 482.000 2.7 11.5
3 Pro TV 442.000 2.5 10.5
4 Romania TV 282.000 1.6 6.7
5 Antena 3 278.000 1.6 6.7
6 DigiSport 1 136.000 0.8 3.2
7 Realitatea Plus 116.000 0.7 2.8
8 Diva 87.000 0.5 2.1
9 Happy Channel 70.000 0.4 1.7
10 Digi 24 60.000 0.3 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 538.000 5.6 22.4
2 Pro TV 234.000 2.4 9.8
3 Kanal D 230.000 2.4 9.6
4 Antena 3 176.000 1.8 7.4
5 Romania TV 161.000 1.7 6.7
6 DigiSport 1 89.000 0.9 3.7
7 Realitatea Plus 71.000 0.7 3.0
8 Diva 65.000 0.7 2.7
9 TVR 2 39.000 0.4 1.6
10 Digi 24 34.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 247.000 6.0 27.0
2 Pro TV 114.000 2.8 12.5
3 Kanal D 114.000 2.8 12.5
4 DigiSport 1 45.000 1.1 4.9
5 Antena 3 30.000 0.7 3.3
6 Romania TV 21.000 0.5 2.3
7 Diva 20.000 0.5 2.1
8 DigiSport 2 14.000 0.3 1.5
9 Realitatea Plus 13.000 0.3 1.5
10 AMC 13.000 0.3 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 31 octombrie, pe intervalul show-ului Singura Casă (22:35-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 402.000 5.8 26.7
2 Pro TV 239.000 3.5 15.8
3 Kanal D 177.000 2.6 11.7
4 DigiSport 1 68.000 1.0 4.5
5 Antena 3 56.000 0.8 3.7
6 Diva 42.000 0.6 2.8
7 Romania TV 37.000 0.5 2.5
8 AMC 33.000 0.5 2.2
9 Happy Channel 31.000 0.4 2.0
10 Realitatea Plus 18.000 0.3 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertule, parca am mai citit acest comentariu si zilele trecute. Sper ca mesajul tau sa ajunga, cu traducerea corecta, acolo unde trebuie, adica la conducerea Pro TV. Cat priveste aceasta catastrofa, poate ne explica Sabina, a cui a fost ideea si cine va raspunde pentru escul de audienta !
  • Emma Răducanu a dat interviu pentru Știrile Pro tv ? Stie cine ceva?
  • @Expertul, ți-au apărut și la celelalte știri acest comentariu! Stai liniștit! Poate doar lumea nu a avut nimic de zis dar GARANTEZ că acest comentariu a fost postat și la alte știri. NU e nevoie să-l repostezi!
    Totuși ar fi drăguț să vii și cu DOVEZI pentru unele din afirmații! Spre exemplu ceea cu "Pretul cel bun" VS "Ce spun Românii". Nu există foarte multe audiențe publice care să justifice asta...
    Știi și tu asta, nu?
  • La aprox 2 luni, de la debutul grilelor de toamna putem trage cateva concluzii: 1. ProTV este lider in Prime Time, sapte zile din sapte, pe toate segmentele de public. 2. Antena 1 supravietuieste doar datorita Asia Expres. 3. Las Fierbinti este urmarit in medie de peste 2 milioane de telespectatori la fiecare episod, iar pe cele doua targeturi comerciale obtine in jur de 30% market share, fiind unul dintre cele mai bune sezoane. 4. Cabral cu Ce spun romanii sterge pe jos cu Pretul cel bun prezentat de Liviu Varciu. 5. StirileProTV de la 19.00 are audiente aproape duble fata de Observatorul manageriat de Anca Budinschi si felix Draghici. Observator nu poate sa fie jurnalul Nr1 chiar daca ar lua toata redactia de stiri de la ProTV pentru ca familia Voiculescu nu prezinta incredere pentru romani. 6.Masked Singer si Casatoriti pe nevazute sunt doua esecuri pentru ProTV in aceasta Toamna. 7. Superstar a adus pozitia de lider pentru ProTV vineri si sambata, dar ma indoiesc ca se mai face un alt sezon, avand in vedere ca audientele sunt mai slabe ca la Vocea Romaniei si sub media statiei in Prime Time. 8. Vlad are audiente bune , in conditiile in care se bate cu cel mai bun show de la Antena1. 9. Incercarea managementului de a creste audientele Pro2 cu un format asa slab ca Femeia alege se incadreaza tot la esec. Audientele Pro2 pot creste cu ceva seriale asemanatoare cu Lectii de viata care n-ar fi asa de scumpe. Cred ca formatul The Farm sau Big Brother cu difuzarea primului episod pe ProTV si apoi mutat pe Pro2 ar scoate audiente bune. La sfarsit vreau sa precizez ca pentru mine televiziunea clasica a murit, avand in vedere ca am tot ce ma intereseaza pe Netflix si Voyo.
  • In primul rand nu inteleg intentia, motivul existentei acestei emisiuni speciale. *** Ca efectiv nu are nicio legatura cu specificul local. Era evident din start ca nu o sa atraga un public prea larg.
    Decorurile si grafica au fost bunicele. Montajul haotic mi-a amintit ca stil de "Sunt celebru" - poate a fost un fel antrenament pentru echipa de productie care o sa lucreze la sezonul doi, altfel nu imi explic.
    Dar continutul... chiar de speriat, nu alta. Atata cringe n-am mai simtit de mult timp. Scenariu extrem de slab. In cel mai bun caz putea fi o emisiune pentru copii difuzata duminica dimineata, nu in prime time. Iar Alex Bogdan in rolul "vampirului Eduard"... ceva de neprivit!
    Pro TV o ia pe ulei din ce in ce mai rau.
  • Deci Pro are cat Rifai, asta da umilinita
    Sa inteleg ca a fost cat se poate de proastă
  • Dacă Digi a avut 60.000 pe național, 34.000 pe urban, cât au avut pe comercial? 12? :))))))))))))
  • Sincer, ce a fost cu parodia aia de emisiune?! Care nici macar parodie nu a fost. Se vede de la o poștă că departamentul de producție Pro Tv e în cea mai gravă criză din toate timpurile postului.0

Trimite un comentariu

sus