Skip to main content

AUDIENŢE. SuperStar se ţine bine. Show-ul Pro TV, peste X-Factor. Kanal D, pe doi cu serialul turcesc

 
AUDIENŢE. SuperStar se ţine bine. Show-ul Pro TV, peste X-Factor. Kanal D, pe doi cu serialul turcesc

AUDIENŢE. SuperStar nu se lasă dat jos de pe primul loc. Pro TV a fost, din nou, lider detaşat cu show-ul muzical de vineri seara. 

Publicitate

De cealaltă parte, Kanal D a scos cifre foarte bune cu serialul turcesc Doctorul Minune şi s-a clasat pe doi. În schimb, Antena 1 nu urcă mai sus de locul trei cu X-Factor. 

Tot aseară, DigiSport a stat foarte bine pe segmentul de public tânăr. Cu meciul meciul Mediaş-Dinamo, a ocupat locul patru pe comercial.

Cifrele detaliate, mai jos:  

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:25):

Naţional. SuperStar a pus Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV, vineri seară. Peste 1,3 milioane de români s-au uitat, în medie, la emisiunea cu Smiley, Moga, Raluka şi Carla's Dreams în juriu. 

Locul doi a fost ocupat de Kanal D, pe interval, cu peste un milion de români audienţă medie. De notat că rating-ul Kanal D a fost şi mai mare, raportat doar la intervalul Doctorul Minune (20:00-22:30). 

Antena 1 a fost al treilea post din top, cu o medie de aproape 750.000 de telespectatori pe minut. Faţă de SuperStar, X-Factor s-a terminat cu jumătate de oră mai devreme, însă datele de audienţă nu s-au modificat semnificativ. 

Urban. La ce s-au uitat românii de la oraşe? SuperStar a fost cap de afiş şi în mediul urban, cu o medie de aproape 700.000 de privitori în fiecare minut. 

Când Pro TV avea show-ul muzical, locul doi era ocupat de Kanal D - post care număra aproape jumătate de milion de oameni pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, cu o medie de puţin peste 400.000 de persoane. 

Comercial. Nici tinerii nu au schimbat clasamentul. Lider detaşat era tot Pro TV. SuperStar a fost urmărit de aproximativ 285.000 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Postul din Pache a fost lider şi pe segmentul comercial, al celor cu vârste între 21şi 54 de ani. 

Kanal D a fost pe doi, cu 161.000 de privitori, iar Antena 1 a urmat în top, cu o audienţă medie de aproximativ 150.000 de telespectatori. 

Foarte bine pe comercial a stat DigiSport, cu meciul Mediaş-Dinamo (câştigat de sibieni cu 2-1). Partida a fost urmărită, în medie, de 70.000 de tineri pe intervalul SuperStar. 

Audienta posturilor TV vineri, 15 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.325.000 7.5 18.0
2 Kanal D 1.062.000 6.0 14.4
3 Antena 1 747.000 4.2 10.1
4 Romania TV 433.000 2.5 5.9
5 Antena 3 342.000 1.9 4.6
6 DigiSport 1 311.000 1.8 4.2
7 National TV 202.000 1.1 2.7
8 Antena Stars 176.000 1.0 2.4
9 TVR 2 154.000 0.9 2.1
10 Film Cafe 154.000 0.9 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 690.000 7.2 17.5
2 Kanal D 481.000 5.0 12.2
3 Antena 1 403.000 4.2 10.2
4 Antena 3 230.000 2.4 5.8
5 Romania TV 218.000 2.3 5.5
6 DigiSport 1 197.000 2.1 5.0
7 Happy Channel 97.000 1.0 2.5
8 Diva 88.000 0.9 2.2
9 TVR 2 80.000 0.8 2.0
10 Digi 24 79.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 15 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:25-23:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 285.000 6.8 22.6
2 Kanal D 161.000 3.9 12.8
3 Antena 1 147.000 3.5 11.7
4 DigiSport 1 70.000 1.7 5.5
5 National TV 35.000 0.8 2.8
6 Antena 3 32.000 0.8 2.6
7 Romania TV 32.000 0.8 2.6
8 Antena Stars 30.000 0.7 2.4
9 Digi 24 30.000 0.7 2.4
10 Pro Cinema 29.000 0.7 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Deci cârcotașii nu prind nici locul 10,sunt sub pro cinema.poate vede huidu ratingurile sa realizeze cum a disttus emisiunea
  • o rugaciune pentru Prima tv , 2 rugaciuni pentru cine aranjeaza programele pentru ca e dezastru, 3 rugaciuni pentru Saizu comentator. atat de multa prostie nu poti sa vezi nici daca lucrezi la stat. prima tv din cluj a ajuns rau.
  • nu filmeaza nimeni in siberia, survivor se face tot in dominicana, doar au cumparat drepturile de difuzare. va fi produs exact de aceeasi turci
  • Allex Siberia numai este ce a fost . anul asta au ars padurile , au fost temperaturi mari , ar fi ceva sa faca acolo sa-i vezi pe participanti cu subele pe ei
  • Andreas, încă nu s-a luat o decizie! Nu știu de unde știi aceste detalii, însă Cehia, Slovacia și Bulgaria vor filma într-o zonă caldă, așa că este probabil ca și Pro Tv să urmeze aceeași direcție și să folosească același set (fapt ce ar reduce semnificativ costurile de producție). Într-adevăr se discută și posibilitatea desfășurării acțiunii într-o zonă cu climat rece, de iarnă, dar este puțin probabil. Dacă Pro Tv va filma Survivor în condiții de iarnă, ar fi prima televiziune din lume care face acest lucru. Vom vedea, dar e greu de crezut.
  • Castingul la X factor in 2020 si 2021 este facut de fosta echipa de casting de la Vocea Romaniei, iar show-ul este produs de Claudiu oprea si Maria Marinescu, fosti producatori la ProTV, dar X factor a fost si este doar un show obosit cu toate implanturile de la ProTV. @Andrei Poti sa explici, de ce crezi ca rocada propusa de tine ar fi in avantajul ProTV? Anul trecut, X factor s-a batut de la egal la egal cu ProTV cand a concurat cu Masked Singer.
  • și în general hai să nu Ne mințim emisiunile astea de muzică sau cam epuizat și au conservat un public dar nu vor mai avea creșteri spectaculoase formatele astea până nu se vine cu modificare majoră pe un nou format internațional
  • câțiva dintre oamenii decidenți la nivel de producție și chiar și management programe din Antena 1 sunt oameni ai Pro TV Eu nu pot să cred că nu văd și nu înțeleg cât de slab este formatul ăsta X Factor au văzut că este un format slab și când erau la Pro TV și îl băteau de rupeau Și acuma cât sunt acolo Nu înțeleg de ce se insistă pe formatul ăsta Care e mort
  • Eu as fi facut rocada. Puneam Masked vineri, iar SuperStar joi.

Trimite un comentariu

sus