Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider cu ultimele audiţii Superstar. România TV, peste Kanal D în ţară şi la oraşe

 
AUDIENŢE. Pro TV, lider cu ultimele audiţii Superstar. România TV, peste Kanal D în ţară şi la oraşe

AUDIENŢE. Ultimele audiţii Superstar au adus rating bun pentru Pro TV, iar postul din Pache Protopopescu a fost lider pe toate segmentele de public, în seara de sâmbătă, 23 octombrie. O seară în care România TV a depăşit Kanal D în ţară şi la oraşe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Peste 1,2 milioane de români au ales să urmărească Superstar, aseară. Pro TV a câştigat detaşat „bătălia”cu celelalte televiziuni.

iUmor era cel mai apropiat „adeversar” al Superstar. Antena 1 a fost toată seara pe locul secund.

De notat şi că România TV a avut rating mai bun decât Kanal D în ţară şi la oraşe, fiind pe locul trei.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Vineri, seara Superstar. Ce audienţe a scos X Factor?

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Superstar (20:00-23:05):

NAŢIONAL. Audiţiile Superstar s-au încheiat cu bine pentru Pro TV. Postul din Pache a câştigat „bătălia” audienţelor cu celelalte televiziuni, cu 1.284.000 de telespectatori.

Antena 1 avea 931.000 de privitori pe minut cu iUmor, pe intervalul Superstar. România TV a scos audienţe bune sâmbătă seara, fiind pe trei cu 810.000 de urmăritori.

URBAN. Cei mai mulţi români de la oraşe au ales să urmărească ultimele audiţii de la Superstar. Aproximativ 663.000 de telespectatori se uitau pe Pro TV, aseară.

Antena 1 era a doua televiziune din top, cu 468.000 de privitori. România TV completa podiumul, cu 423.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Şi pe publicul tânăr a câştigat Pro TV, cu 272.000 de telespectatori pe minut pe intervalul Superstar.

La iUmor pe Antena 1 se uitau 221.000 de privitori tineri. Postul Intact ocupa locul secund. Cifre mai bune pentru Kanal D pe acest segment de public. Postul Dogan ocupa locul al treilea, cu 113.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23.05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.284.000 7,3 16,8
2 Antena 1 931.000 5,3 12,2
3 Romania TV 810.000 4,6 10,6
4 Kanal D 652.000 3,7 8,5
5 DigiSport 1 406.000 2,3 5,3
6 Antena 3 341.000 1,9 4,4
7 TVR 1 183.000 1,0 2,4
8 Pro Cinema 181.000 1,0 2,4
9 TVR 2 173.000 1,0 2,3
10 Realitatea Plus 151.000 0,9 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23.05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 663.000 6,9 16,5
2 Antena 1 468.000 4,9 11,6
3 Romania TV 423.000 4,4 10,5
4 Kanal D 293.000 3,1 7,3
5 DigiSport 1 250.000 2,6 6,2
6 Antena 3 219.000 2,3 5,4
7 TVR 1 104.000 1,1 2,6
8 TVR 2 104.000 1,1 2,6
9 Realitatea Plus 84.000 0,9 2,1
10 Film Cafe 64.000 0,7 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 octombrie, pe intervalul emisiunii SuperStar (20:00-23.05), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 272.000 6,6 20,3
2 Antena 1 221.000 5,3 16,5
3 Kanal D 113.000 2,7 8,4
4 DigiSport 1 71.000 1,7 5,3
5 Romania TV 64.000 1,5 4,7
6 TVR 1 29.000 0,7 2,2
7 Antena 3 27.000 0,6 2,0
8 Pro Cinema 25.000 0,6 1,9
9 Prima TV 25.000 0,6 1,9
10 Film Cafe 25.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • De unde aflați va faceți ca nu sunteți angajați, sunteți puși de post cică sa răspândiți, nu mai fiți agenți secreti

    Ca tine postacule. Nu te vezi in oglinda ? Umorul Sec nu il mai lauzi ? Lider cand va mai fi ?
  • Marseille - PSG, buna audienta pentru Digi. Mai ales ca audienta cuprinde si emisiunea de dinaintea meciului.
  • Am văzut aseară o reclama cu Bartoș, Smiley, Ruby, Mihaela Rădulescu la "Singura Casa", o emisiune pentru Halloween. Știți despre ce e vorba?
  • B.A.M, sincer asta ar trebui să ne panicheze. Că se uită atâta lume la România Tv
  • Adevărata știre e România TV. Nu știu dacă sunt audiențe istorice dar mai rar 800.000 pe național și 64.000 pe comercial. E deja a N oară când sâmbăta România TV reușește asemenea poziționare pe locul 3. Încă puțin și ajungea pe locul 2!
  • De unde aflați va faceți ca nu sunteți angajați, sunteți puși de post cică sa răspândiți, nu mai fiți agenți secreti
  • Această emisiune nu performează deloc.
    Cred că ProTV avea audiența mai mare dacă punea un film redifuzat.

    Toamna asta doar Las Fierbinți adună audiențe record dintre toate emisiunile TV de la ProTV și Antena1
  • Daca citesti tot articolul, nu te uiti doar la tabelele denaudienta. Îți spune in articol A1 a fost pe locul secund toata seara
  • Da, si eu am auzit ca Protv va produce un serial istoric anul viitor. Sunt curioasa ce va iesi. In alte tari, serialele de acest gen sunt foarte bine primite de public.
  • Pai prezentați și pe intervalul iumor , ca nu e pe același interval , nu aveți voie , iată ca nu este vocea ca rating teapa

    SuperStar peste Adelinara. Ha ha ha !
  • Pai prezentați și pe intervalul iumor

    Pai si pe intervalul ala tot Pro TV lider. Plangi ! NU stie Antenuta cum sa prinda locul 1. Umorul Sec si Factoratii se termina mai devreme ca SuperStar. Doar doar prindem locul 1. Si Asiaticii pana pe la ora 00:00 sa prinda pozitia de lider.
    Fricosii !
  • Eu zic că cu această toamnă se încheie era show-rilor muzicale, care efectiv nu mai prind.

Trimite un comentariu

sus