Skip to main content

Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

 
Survivor, încă o seară pe primul loc în audienţe. Peste 1,6 milioane de persoane, cu ochii pe show-ul de supravieţuire. Audienţe bune şi pentru Digi Sport

Show-ul Survivor a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe şi duminică seara. Peste 1,6 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit o nouă ediţie a show-ului de supravieţuire. 

Publicitate

Antena 1 a fost a doua pe podium, cu o nouă ediţie iUmor, în timp ce Kanal D a fost pe trei, cu emisiunea de divertisment Roata norocului. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţă. Postul a difuzat aseară meciul Universitatea Craiova - CFR Cluj. Pe intervalul meciului (20.30 - 22.30) Digi Sport  avut cifre chiar mai bune decât a înregistrat pe intervalul Survivor (20.00 - 23.30).

Astfel, partida dintre Universitatea Craiova şi CFR Cluj a fost urmărită de ăeste 530.000 de persoane, dintre care 290.000 erau de la oraşe. Pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, Digi Sport 1 a fost urmărit de 120.000 de telespectatori.

Totodată, meciul a fost urmărit, la nivel naţional, de 155.000 de persoane pe Look Sport şi de 65.000 pe Orange Sport. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor de televiziune de duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor a atras pe Pro TV peste 1,6 milioane de telespectatori, duminică seara. A avut peste 700.000 de telespectatori în plus faţă de al doilea clasat, Antena 1, care a pus aseară la bătaie o nouă ediţie a show-ului iUmor. 

Kanal D a avut locul al treilea pe podium, cu aproape 800.000 de telespectatori. 

Ca de obicei, Digi Sport 1 a avut poziţie bună în audienţe, pentru o televiziune de nişă. Televiziunea cu programe sportive a avut 440.000 de telespectatori media. 

Urban. Pro TV a marcat în audienţe şi la oraşe, cu o medie de 820.000 de telespectatori pentru show-ul Survivor. Locul secund a fost al Antenei 1, urmărită de 545.000 de orăşeni, media, în timp ce pe Kanal D erau 306.000 de persoane. 

Pe Digi Sport 1, cu derby-ul serii plus emisiunile de dezbatere, au fost 240.000 de telespectatori din mediul urban. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost cap de afiş şi e publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde a atras o medie de 405.000 de persoane. 

Antena 1, de pe poziţia secundă, a fost urmărită de 320.000 de persoane, în timp ce Kanal D a obţinut o medie de 110.000 de persoane. 

Digi Sport 1 n-a fost departe de Kanal D. A avut puţin peste 100.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.644.000 9.3 20.3
2 Antena 1 899.000 5.1 11.1
3 Kanal D 797.000 4.5 9.9
4 DigiSport 1 443.000 2.5 5.5
5 Antena 3 391.000 2.2 4.8
6 Romania TV 368.000 2.1 4.6
7 Happy Channel 352.000 2.0 4.4
8 Pro Cinema 258.000 1.5 3.2
9 Prima TV 225.000 1.3 2.8
10 National TV 196.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel URBAN:

FIELD1 URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 824.000 8.7 19.5
2 Antena 1 545.000 5.7 12.9
3 Kanal D 306.000 3.2 7.2
4 DigiSport 1 240.000 2.5 5.7
5 Antena 3 217.000 2.3 5.1
6 Romania TV 207.000 2.2 4.9
7 Happy Channel 163.000 1.7 3.8
8 Prima TV 102.000 1.1 2.4
9 Pro Cinema 98.000 1.0 2.3
10 National TV 93.000 1.0 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 DE ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 405.000 8.5 22.1
2 Antena 1 321.000 6.7 17.5
3 Kanal D 108.000 2.3 5.9
4 DigiSport 1 102.000 2.1 5.6
5 Prima TV 56.000 1.2 3.0
6 Pro Cinema 51.000 1.1 2.8
7 Antena 3 46.000 1.0 2.5
8 Happy Channel 38.000 0.8 2.1
9 Digi 24 38.000 0.8 2.1
10 Realitatea Plus 31.000 0.7 1.7
 
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ne este dor să mai postați audiențele serialelor tv așa cum făceați înainte. Dar și a filmelor și a emisiunilor tv. Un top 25 ar fi perfect.
  • Eu sunt curios dacă mixarea echipelor va avea vreun efect în audiențe
  • Cu siguranta ultimul sezon. Cred ca nici All Stars nu se mai face.
  • @Expertul, au fost lideri detașati de audiență pentru că nu au avut concurență, să fim serioși. Asta în timp ce anul trecut Kanal D s-a chinuit cu Chefi La Cuțite, Las Fierbinți și Românii Au Talent. Iar ca cifre mie îmi par sub cele de anul trecut
  • Asta care cere mereu audiențe...tu nu ai nimic de făcut cu viața ta? Vai mama ta. Și în general când văd atâta polemica pe aici...daca stai sa citești mereu ce fac televiziunile ,ori ești pensionar ori prea sărac sa faci și altceva în viața în afara de tv. Trist!
  • @Dragoș,asta zic ,ar trebui să dea pe targetul 21-54 național Esomar ABCD
  • R, fiecare telrviziune (la fel si-n cazul radiourilor) prezinta ce-i convine, ca doar cu asa ceva se lauda si la cei care fac parte din industria advertisingului. Fiecare televiziune sau post de radio e interesat sa ia o bucata cat mai mare din publicitate, asa ca n-ar trebui sa ne surprinda ca fiecare prezinta ce segment de public vrea. Pana una alta, segmentul cel mai solicitat de catre cei din publicitate este Comercial National Esomar ABCD cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani.
  • @B.A.M Nu cred ca intelegi ce inseamna cuvantul plagiat! Citeste aici definitia acestui cuvant: https://dexonline.ro/definitie/plagiat Fiind un articol despre audientele Survivor, nu cred ca e gresit sa pun in comentarii scurta analiza actualizata despre Survivor sezonul 3. @Anonim Survivor nu se mai intoarce la Kanal D pentru ca ProTV e foarte multumit de audiente, iar Acun Medya a intrerupt colaborarea cu Kanal D. Insula exilului a fost imprumutata din formatul original Survivor si chiar a fost un castig pentru show. In sezonul 3 Survivor producatorii si ProTV au facut cateva greseli, dar este sezonul cu cele mai bune audiente. Cele 37 editii Survivor Romania din sezonul 3, au fost lider pe toate targeturile, la distanta mare de concurenta.
  • Nicio televiziune nu prezintă în comunicate cu analize ale audiențelor targetul comercial 21-54 urban,spre exemplu Pro tv prezintă pe targetul comercial Național 21-54 iar Antena 1 pe targetul 18 -54 urban,voi cei de la paginademedia de ce dați pe acest target (21 -54 urban)?
  • Am vazut ca pe 24 aprilie ,pro are in program Survivor dupa Misiune imposibila 2 eu cred ca au cheltuit bani cu revelionul si nu are bani sa cumpere un film mai nou , dupa ce a fost tocit de ei pe urma a fost tocit de antenuta acum il dau din nou ei si in zi de sarbatoare rusine , nici pe 23 aprilie nu este cine stie ce , doar daca mai schimba ceva pana atunci , in legatura cu Survivor era o discutie ca se vor bate cu echipe din alte tari se mai face sau nu?
  • survivor e gata ha

    Ce gata ? Tot e lider postac. Are 2 rating comercial peste Umor Sec. Si dublu comercial peste Bucatarii Zero.
  • Iată ca public educat e la antena , la postaci sunt pensionari , pe intervalul iumor nu prezentați, survivor e gata ha

    Ce educat ? Ce visezi ? Ai vazut pensionarii cu cei cu 8 clase de joi ? Cu Adelinara Zero lider la pensionari ? Si Dansul Zero lider la pensionari ?
  • Ca nu este oficial este de postsci Target

    Ce visezi postac ? Ce oficial ? Trebuie target-ul ales de Antenuta Zero ? Deci, cum am zis, Pro Cinema peste Antenuta 3 Pensionari si Happy Zero la tineret.
    Plangi !
  • Cel mai penibil sezon din Survivor. Reguli total aiurea, fără nicio noimă, fără sens. Exilul, acum faza de aseară. Deci nu, e cel mai nașpa sezon Survivor de până acum. Să se întoarcă emisiunea pe Kanal D. Hoții de la ProTV au distrus complet farmecul acestui show

Trimite un comentariu

sus