Skip to main content

AUDIENŢE. Show-ul Survivor rămâne lider de audienţă, dar cu cifre mai mici faţă de prima ediţie

 
AUDIENŢE. Show-ul Survivor rămâne lider de audienţă, dar cu cifre mai mici faţă de prima ediţie

AUDIENŢE. A doua ediţie Survivor, difuzată luni seară pe Pro TV, a adus în faţa televizoarelor puţin peste două milioane de telespectatori, la nivel naţional. De notat însă că a reuşit să atragă mai puţini români, în minus cu cel puţin jumătate de milion faţă de prima ediţie, difuzată duminică, la aceeaşi oră

Publicitate

Show-ul a fost şi de această dată lider detaşat de audienţă, cu cifre aproape duble faţă de Kanal D (un milion de telespectatori) şi Antena 1 care s-a clasat pe locul trei (1,4 milioane). 


AUDIENŢE. (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat


Faimoşii şi Războinicii s-au confruntat aseară într-un joc de imunitate. Scorul a fost de 10 la 6 pentru Războinici, aşa că Faimoşii s-au văzut nevoiţi apoi să lupte pentru imunitatea individuală. 

Luni seara s-au făcut şi primele propuneri pentru eliminare. Singurii care au stat liniştiţi pe parcursul nominalizărilor au fost Emil Rengle şi Elena Chiriac. În schimb, Roxana Ciuhulescu, Xonia şi Cătălin Zmărăndescu şi-au auzit numele şi au fost propuşi să iasă din show. Soarta lor va fi decisă de public, în această seară, în cea de-a treia ediţie Survivor.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa principalelor posturi de luni, 17 ianuarie, când a fost difuzată a doua ediţie Survivor (20.30-23.30):

Naţional. Survivor a clasat Pro TV pe primul loc în topul celor mai urmărite televiziuni, luni seara, cu cea de-a doua ediţie din noul sezon. Emisiunea a reuşit să adune mai bine de 2 milioane de telespectatori în fiecare minut. Astfel, Pro TV a avut o cotă de piaţă de 25% şi un rating de 11,5. Cifrele sunt mai mici decât cele de duminică, de la debutul show-ului, când postul TV a înregistrat 2,6 milioane de privitori, o cotă de piaţă de 31% şi un rating de 14,8, după cum a relatat Paginademedia.ro

Pe locul doi s-a clasat Kanal D, la o distanţă destul de mare de lider. Astfel, 1,4 milioane de telespectatori se uitau, în fiecare minut, la programele sale, pe intervalul Survivor. Postul a avut programat serialul turcesc Fiica Ambasadorului.

Şi Antena 1 a ocupat un loc pe podium, dar cu cifre la jumătate faţă de Pro TV. Astfel, aproximativ un milion de telespectatori din întreaga ţară se uitau la programele Antenei pe intervalul emisiunii cu Daniel Pavel. 

Urban. Survivor a rămas lider şi la oraşe. Astfel, mai bine de un milion de români se uitau, în fiecare minut, la cea de-a doua ediţie Survivor, difuzată de Pro TV în acest sezon.

Podiumul a rămas neschimbat şi la nivel urban. Kanal D a reuşit să atragă peste 626.000 de telespectatori, iar Antena 1, pe trei, aproape jumătate de milion (492.000 de persoane). 

Comercial 21-54 Urban. Pro TV a condus detaşat şi în rândul tinerilor. Peste 512.000 de persoane din mediul urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, au preferat Survivor luni seară. 

Însă Antena 1 făcut rocada cu Kanal D şi, pe această categorie, s-a clasat pe locul doi. Aproximativ 282.000 de români s-au uitat la „Poftiţi pe la noi“, în timp ce 171.000 au ales serialul turcesc „Fiica Ambasadorului“.

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de România TV (56.000) şi Antena 3 (48.000).

Citeşte şi: Cine este Andreea Tonciu, din echipa Faimoşilor, în show-ul Survivor


Citeşte şi: Cine este Laura Giurcanu, din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Otilia Bilionera, din echipa Faimoşilor, la Survivor 2022


Citeşte şi: Cine este CRBL, din echipa Faimoşilor de la Survivor


Citeşte şi: Cine este TJ Miles, concurent la Survivor în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Emil Rengle din echipa Faimoşii de la Survivor


Citeşte şi: Cine este Elena Chiriac, concurentă la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Cătălin Zmărăndescu, concurent Survivor România, în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Robert Niţă, concurent la Survivor România în echipa Faimoşii


Citeşte şi: Cine este Xonia, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Roxana Ciuhulescu, concurentă în echipa Faimoşilor la Survivor România 2022


Citeşte şi: Cine este Radu Itu de la Survivor România, din echipa Faimoşii

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.021.000 11.5 25.3
2 Kanal D 1.471.000 8.4 18.4
3 Antena 1 1.037.000 5.9 13.0
4 Romania TV 436.000 2.5 5.5
5 Antena 3 329.000 1.9 4.1
6 Prima TV 214.000 1.2 2.7
7 Pro Cinema 180.000 1.0 2.3
8 Happy Channel 178.000 1.0 2.2
9 Realitatea Plus 153.000 0.9 1.9
10 National TV 147.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.012.000 10.6 24.6
2 Kanal D 626.000 6.6 15.2
3 Antena 1 492.000 5.2 12.0
4 Romania TV 252.000 2.6 6.1
5 Antena 3 215.000 2.3 5.2
6 Prima TV 112.000 1.2 2.7
7 Happy Channel 98.000 1.0 2.4
8 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.2
9 Diva 77.000 0.8 1.9
10 Pro Cinema 73.000 0.8 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de luni, 17 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 512.000 10.7 30.5
2 Antena 1 282.000 5.9 16.8
3 Kanal D 171.000 3.6 10.2
4 Romania TV 56.000 1.2 3.3
5 Antena 3 48.000 1.0 2.9
6 Diva 38.000 0.8 2.3
7 Digi 24 38.000 0.8 2.3
8 Prima TV 35.000 0.7 2.1
9 Pro Cinema 35.000 0.7 2.1
10 National TV 28.000 0.6 1.7

Totul despre SURVIVOR. Cine sunt Faimoşii şi Războinicii


 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ANAF urmărește Fundația Mereu Aproape pentru spălare de bani
  • Seara care a adus și prima eliminare în show-ul Survivor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:26. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.1 puncte de rating și 31% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.9 puncte de audiență și 19.4% share. De-a lungul difuzării, 2.1 milioane de românii au trăit cu sufletul jocul de imunitate, iar în minutul de aur, la ora 21:45, aproape 3 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • @Comentatorul, subscriu! Survivor ar trebui să aibă o durata mai mare. Atât ca număr de zile, cât și ore.
    Oricum știrile de la 11 sunt o reluare a celor de la ora 7. Mai bine baga Survivor. Ar putea baga și în locul Masterchef, sau a unui film, de ex sambata.
    Mie îmi place ce vad la tv. Și devine din ce în ce mai interesant.
  • @Un fan Survivor
    Imunitatea personala e preluata de la formatul Survivor original, cel american. A fost si la ultimul sezon de Exatlon. Ai dreptate cu privire la timpul alocat emisiunii. Parerea mea e ca 4 zile sunt minime pentru un astfel de show si, de asemenea, ar trebui prelungita pana la miezul noptii pentru a putea fi prezentata si partea de camp mai mult, reality.
  • felicitati pro tv pentru ce? survivor e ridicat de kanal d. iar ce au facut ei e sa strice formatul. partea de reality e practic inexistenta. se vorbeste in consiliu despre niste chestii pe care publicul nici nu le-a vazut
  • @Un fan Survivor: La ProTV publicitatea e mai scurta, pentru ca e si mai scumpa, asa ca nu-si permit prea multi sa dea. Mai bine mai putina, dar mai banoasa.
  • Nu stiu ce tot ziceti,a scazut muult fata de debut si diseara sigur va mai scadea,si ma indoies ca nu o va face in viitor, showul nu are nicio chimie,concurenții sunt fara haz,de obicei trebuia sa fie unu,doi mai prosti sa radem dar ei,dar nu...exista
    Totodată trebuiau sa fie si cei foarte buni si nici aceia nu exista....
    Pur si simplu nu vad nimic colorat la acest sezon
  • Format diferit la PRO TV! Doi concurenți se salvează (în caz că echipa lor pierde) la vot ajung doar 3 concurenți nominalizați. Publicul votează doar în cazul în care preferatul îi este la vot. E mult mai bine așa față de cum era la Kanal unde votai dinainte, neștiind dacă preferatul/preferații tăi vor fi scoși s-au nu în față. La Kanal D se votau toți concurenții la grămadă! Mi se pare mult mai mișto ca un băiat și o fată să câștige imunitatea personală. Altă chestie: Foarte bine gândit și tariful fiecărui SMS! Doar 0,48 EURO/SMS (TVA INCLUS). La Kanal D era 1,19EURO/SMS (TVA INCLUS). Pauzele sunt mai multe, dar scurte! Nu lungi să adormi între timp. La Kanal D aveam timp să mă duc până la GPL din apropiere să-mi cumpăr țigări, și la venire Survivor tot nu începea.
  • Survivor nu e emisiune de 2 ore și 30 de minute. Nu ajung nici 3 ore, dar 2? E nevoie și de partea sportiva, și de cea socială, din camp pt a vedea dinamica grupului. În doua ore jumătate, nu apuci sa vezi nimic, mai ales ca trebuie sa fie și publicitate.
  • Eu am mari dubii vis a vis de acea Chefi fara limite. E posibil ca Mona să fi dat kix. Amintiți-vă că telespectatorii Chefi la cuțite au dat jet ușoarelor adaptări de format, cum a fost ediția Familii la cuțite. Antena 1 e în mare pericol primăvara asta.
  • Este clar ca, atata vreme cat va fi acest Survivor pe Pro TV , A 1 se va multumi cu locurile 2 si 3, cu cifre de audienta modeste.
  • Maxim, in costume de sport a fost Ninja Warrior si ce audienta au scos? Ca ne place sau nu, chilotareala prinde, si nu vorbesc doar despre telespectatorii romani. Asa e natura umana, fetele sa se uite la muschi si baietii la bikini, ca n-am voie sa spun mai mult. E doar parerea ta ca e un concurs cu obstacole fara niciun haz. Nu-ti place, nu te uiti, e simplu! Ma asteptam la o scadere de audienta. 1. Clar duminica e mai ridicata audienta 2.Prima editie atrage intotdeauna curiosii, dupa care unii aleg altceva, altii raman sa vada in continuare. In acelasi timp, spre final si nu numai, e posibil sa creasca din nou audientele. Conteaza foarte mult promovarea si felul in care e filmata si montata o emisiune.

Trimite un comentariu

sus