Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, pe primul loc. Insula iubirii, după Fiica Ambasadorului, în ţară şi la oraşe

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Survivor se menţine în continuare lider de audienţă, însă a trecut pe orarul de vară, cu cifre mult mai mici.

Publicitate

Puţin peste 1,3 milioane de români s-au uitat la o nouă ediţie a show-ului din Republica Dominicană.

Aseară Tigrii au fost învinşi, iar unul dintre cei cinci coechipieri va părăsi competiţia. Publicul are de ales între Alex Nedelcu sau TJ Miles.

Destul de aproape de Survivor a fost şi Fiica Ambasadorului, care a ocupat locul doi în audienţe.

Iar Insula iubirii s-a mulţumit cu locul trei, cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de primele două clasate.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor este în continuare pe primul loc, chiar dacă nu mai are audienţele de la debut. Vara a „ras“ în jur de un milion de telespectatori, astfel că show-ul a ajuns la o audienţă de puţin peste 1,3 milioane.

Serialul turcesc Fiica Ambasadorului se ţine aproape, având un public fidel de un milion de privitori. Astfel, Kanal D se poziţionează pe locul doi, cu cifre aproape duble faţă de Antena 1.

Show-ul Insula iubirii a ocupat ultimul loc pe podium, fiind urmărit de 543.000 de români.

Următoarele poziţii din top au fost luate de două posturi de ştiri, cu cifre foarte apropiate: România TV (329.000) şi Antena 3 (328.000).

Urban. Pro TV a fost primul şi la oraşe. Survivor a fost urmărit de 637.000 de români, cifre duble faţă de Insula iubirii, care s-a clasat tot pe locul trei.

Fiica Ambasadorului s-a strecurat pe poziţie secundă, cu 418.000 de fani care s-au uitat la serialul turcesc.

Iar Antena 3 şi România TV au făcut schimb de locuri. Astfel, televiziunea Intact a trecut pe locul patru, cu 209.000 de privitori, în timp ce rivala ei a coborât pe cinci, având 11.000 de telespectatori în minus.

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV nu cedează poziţia de lider nici pe publicul comercial. Survivor a fost urmărit de 273.000 de tineri de la oraşe.

Însă Antena 1 şi-a luat revanşa şi a trecut pe doi, în faţa postului Kanal D. S-au uitat la Insula iubirii 207.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

În acelaşi timp, Kanal D a avut cifre aproape la jumate. Pe publicul comercial Fiica Ambasadorului a fost urmărită de 112.000 de români.

Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.322.000 7.5 20.6
2 Kanal D 1.007.000 5.7 15.7
3 Antena 1 543.000 3.1 8.5
4 Romania TV 329.000 1.9 5.1
5 Antena 3 328.000 1.9 5.1
6 DigiSport 1 196.000 1.1 3.1
7 Happy Channel 188.000 1.1 2.9
8 Prima TV 168.000 1.0 2.6
9 Pro Cinema 159.000 0.9 2.5
10 Antena Stars 148.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
.**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 637.000 6.7 18.9
2 Kanal D 418.000 4.4 12.4
3 Antena 1 313.000 3.3 9.3
4 Antena 3 209.000 2.2 6.2
5 Romania TV 198.000 2.1 5.9
6 DigiSport 1 133.000 1.4 3.9
7 Happy Channel 112.000 1.2 3.3
8 Prima TV 96.000 1.0 2.8
9 Pro Cinema 96.000 1.0 2.8
10 Digi 24 85.000 0.9 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 16 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 273.000 5.8 20.4
2 Antena 1 207.000 4.4 15.4
3 Kanal D 112.000 2.4 8.3
4 Pro Cinema 63.000 1.3 4.7
5 Antena 3 52.000 1.1 3.8
6 Digi 24 43.000 0.9 3.2
7 DigiSport 1 41.000 0.9 3.1
8 Romania TV 37.000 0.8 2.8
9 Prima TV 36.000 0.8 2.7
10 Happy Channel 26.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dați audiențele de aseară a reality-show-ului Insula Iubirii, Emisiua a fost lider de audiență pe publicul comercial urban 18-54 cu 4,8 puncte de rating și 16,7 cotă de piață

    Si Survivor a fost lider postacule. Nu zici asta ?

    Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:33. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.1 puncte de rating și 20.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.4 puncte de audiență și 14.5% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi seri puternice, iar în minutul de aur, la ora 21:38, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!
  • Cifrele arată situația dezastruoasă care a fost creată, anul acesta, pentru "Insula Iubirii". Mai nou, au ajuns să inventeze reguli care fie intră în contradicție cu emisiunea, fie pentru a justifica chestii evidente care în sezoanele trecute nu trebuiau justificate pentru că erau EVIDENTE:
    1)Regula conform căreia un concurent poate vedea singur o filmare e ABERANTĂ!!! O dată că același filmulețe trebuie reluate iar și iar pentru ca toți amețiți, care au vrut sa fie singuri, să le vadă pe toate... (Ceea ce devine enervant și plictisitor!)
    În plus, ceilalți concurenți sunt o componentă importantă a testului!!! Ei pot furniza atât producției, cât și concurentului în cauză păreri care să ajute concurentul (și implicit testul lor) sau, măcar, la conturarea unei imagini mai clare telespectatorului asupra situației existente!!!
    2) Mai nou au inventat o regulă, pentru a justifica situațiile organizatorice!!! Respectiv, dacă în sezoanele trecute, o pereche (sau mai multe) fie nu aveau ce testa de fapt (situația lor fiind bună), fie conștientizând anumite probleme la timp (înainte ca partenerul să pice în ispită), veneau frumos, terminau testul și plecau, eventual cu o cerere în căsătorie.
    Ei bine, acum s-a inventat regula conform căreia "unui singur cuplu i se acordă șansa de către emisiune să plece". Bă fraților! Astfel de situații chiar NU erau surse de speculații negative despre emisiune!!!! Erau situații foarte NORMALE!!! Voi inventând această regulă de nicăieri (neexistând oficial timp de 5 sezoane), nu faceți altceva decât să aruncați emisiunea în derizoriu, aruncând asupra ei "umbre" de îndoială în privința SPONTANEITĂȚII desfășurării testului!!! Ce naiba?!?!
    Chiar ați uitat cum se face emisiunea?!?!?!?!
    De ar fi prostia celor ce dețin "biblia emisiunii"... Cu toate că, la câte greșeli aufăcut de la începutul pandemiei, sunt 99,99% șanse ca prostia să fie la cei din Antena 1 (atât de partea vechilor anteniști care se lasă manipulați de proteviștii ajunși aici, cât și a proteviștilor care nu înțeleg că "Antena nu e PRO!" sau care vor distrugerea postului din interior!)
    P.S.
    1)Nu mai reiau și celelalte greșeli din acest sezon! Se pot găsi pe celelalte articole, comentarii fiind PUBLICE!
    2)Mă scuzați de întârziere, dar unii chiar nu pot sta zilnic pe acest site!!!
  • Dați audiențele de aseară a reality-show-ului Insula Iubirii, Emisiua a fost lider de audiență pe publicul comercial urban 18-54 cu 4,8 puncte de rating și 16,7 cotă de piață
  • Ai dreptate ca R = Mile. Cine intra zilnic pe site, stie ca Mile (adica R), la fiecare fraza, scrie cuvantul "ha" la sfarsit.
  • Dați audiențele de mâine și vineri.dati audiențe ha

    E oficial. R = Mile
  • Insula iubirii ,stă foarte bine pe comercial.

    Ce foarte bine postac. Ca vad ca e sub Survivor. Chiar si sub MasterChef.
  • Când începe sezonul 7 Lectii de viata? Pro tv a anunțat ca filmările sunt în plina desfășurare iar episoadele vor fi mai lungi
  • Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:29 – 23:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.5 puncte de rating și 23.2% cotă de piață, față de locul 2 care avea 3.9 puncte de audiență și 14.1% share.

    De-a lungul difuzării, peste 1.3 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 21:48, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus