Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor a dominat seara de duminică. Meciul Real Madrid - Barcelona a urcat Digi Sport

 
AUDIENŢE. Survivor a dominat seara de duminică. Meciul Real Madrid - Barcelona a urcat Digi Sport

Duminică este, ca de obicei, seara Survivor. Emisiunea de pe Pro TV a fost urmărită aseară de 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. 

Publicitate

A fost la distanţă de locul secund, ocupat de Antena 1, urmărită de un milion de telespectatori. Televiziunea grupului Intact a pus la bătaie o nouă ediţie iUmor, în care invitat special al juraţilor a fost comediantul Micutzu. 

Kanal D a fost a treia televiziune, la nivel naţional şi la oraşe, cu emisiunea Roata norocului. 

O altă „tradiţie” a serilor de duminică este Digi Sport 1, care urcă bine în audienţe. Dacă în mod normal postul nu se regăseşte în top 10, duminica, în seara de derby, postul prinde locurile trei şi patru în audienţe. Televiziunea de sport a avut aseară două meciuri: Argeş Piteşti - FCSB (19,00 - 21.00) şi Real Madri - Barcelona (22.00 - 23.50)

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de duminică, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor a fost urmărit, duminică seara, de peste 1,8 milioane de persoane din întreaga ţară. Antenei 1 i-a revenit locul al doilea, cu un milion de telespectatori mdia. Iar Kanal D a completat podiumul, cu 870.000 de telespectatori. 

Digi Sport 1 a fost pe poziţia a patra, aseară, în topul televiziunilor, cu aproape 400.000 de telespectatori. 

Romania TV a revenit peste Antena 3, însă cele două televiziuni au avut cifre apropiate. 

Urban. Şi oraşele au ţinut tot cu Survivor. Emisiunea de pe Pro TV s-a apropiat de milionul de telespectatori. Antena 1, de pe poziţia a doua, era urmărită de aproape 600.000 de persoane. Iar Kanal D avea doar 340.000 de privitori. 

Comercial Urban 21 - 54 de ani. Survivor a fost urmărit de 460.000 de persoane, media, pe publicul comercial, de la oraşe, cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

În acelaşi timp, pe Antena 1, cu iUmor, se uitau 360.000 de persoane. Podiumul este completat de Digi Sport 1, urmărit de 135.000 de persoane. Postul de sport a obţinut cifre peste generalistul Kanal D. 

 

Audienţa posturilor TV de dumincă, 20 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.871.000 10.6 23.6
2 Antena 1 1.061.000 6.0 13.4
3 Kanal D 871.000 5.0 11.0
4 DigiSport 1 395.000 2.2 5.0
5 Romania TV 374.000 2.1 4.7
6 Antena 3 360.000 2.0 4.5
7 Happy Channel 246.000 1.4 3.1
8 Prima TV 232.000 1.3 2.9
9 TVR 1 217.000 1.2 2.7
10 Pro Cinema 211.000 1.2 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 937.000 9.9 22.7
2 Antena 1 588.000 6.2 14.3
3 Kanal D 340.000 3.6 8.2
4 DigiSport 1 261.000 2.7 6.3
5 Antena 3 232.000 2.4 5.6
6 Romania TV 207.000 2.2 5.0
7 Happy Channel 126.000 1.3 3.0
8 TVR 1 98.000 1.0 2.4
9 Prima TV 96.000 1.0 2.3
10 Realitatea Plus 90.000 0.9 2.2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 20 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 464.000 9.7 25.6
2 Antena 1 363.000 7.6 20.0
3 DigiSport 1 135.000 2.8 7.4
4 Kanal D 107.000 2.2 5.9
5 Antena 3 74.000 1.5 4.1
6 Pro Cinema 50.000 1.1 2.8
7 Prima TV 44.000 0.9 2.4
8 Digi 24 41.000 0.9 2.3
9 Romania TV 39.000 0.8 2.1
10 Happy Channel 30.000 0.6 1.7

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @sunt anonim, logo-ul Te cunosc de undeva este ca și la Tu cara me suena (logo 2017-2021) - format original.

    Diana Dumitrescu filmează acum serialul, dar puterea dragostei revine pe ecran din Septembrie 2022 numai Acasă.

    Bobonete, ProTV este deținut de PFF Grup de curând + nu au treabă televiziunile Pro cu grupul PFF și ProTV este liderul din 1995 pe când PPF Group era și el la începuturi. Ce ai vrea, ca oamenii să nu se mai uite la ProTV pentru că grupul-șef are relații în Rusia? ProTV a fost singurul canal media — apoi restul — care a luat inițiativa de a sprijini Urainenii
  • Geo, si sigur o sa mai scada Survivor. De ce ? Din cauza concurentilor. Faimosii pierd meciurile in fiecare zi. De ce sa te mai uiti ? Sa te uiti cum castiga o singura echipa ?
  • Te cunosc de undeva are un alt logo acum. Săptămâna asta vor anunța și concurenții.

    DIANA DUMITRESCU joacă în noul serial făcut de Toni Grecu de la Kanal D, strada speranței se numește. Și e programat pentru toamna aceasta.
  • Este interesant cum un post de televiziune care este condus de un grup de investiții cu multe activități imobiliare în Moscova este pe primul loc în audiențe deși toți de pe facebook se dau solitari cu Ucraina și au pose de profil cu steagul Ucrainei și înjură Rusia... Ce să-i faci, așa este românul... falsitatea domină.
  • Si Antena 1 a avut cifre de audienta destul de bune...in comparatie cu duminica precedenta, Pro Tv este intro usoara scadere, pe toate categoriile de public - oare de ce ? - iar Antena 1 este pe crestere. Ma lasa rece comunicatele PR ale Pro TV care ne spune ca ”Survivor România a fost lider absolut de audiență” atata vreme cat, pe publicul comercial, Antena 1 se apropie. Si nu ar fi exclus ca, pe viitor, sa avem parte de surprize !
  • Surse: DIANA DUMITRESCU O SĂ PREZINTE PUTEREA DRAGOSTEI PE ACASĂ TV
  • Ce cifre au fost în ziua de sâmbătă?

    Antena1 are cifre mult mai bune cu Micutzu ca jurat, ar trebui să continue cu el în sezonul următor. Apropo, StandUp Revolution se mai lansează?
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:28. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating și 25.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 7.4 puncte de audiență și 18.9% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.9 milioane de români au urmărit noile provocări prin care au trecut concurenții, iar în minutul de aur, la ora 21:57, peste 2.4 milioane de telespectatori au ales să-și încheie seara cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus