Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, din nou, pe primul loc. Fiica Ambasadorului, mai urmărită ca Jennifer Lopez

 
AUDIENŢE. Survivor, din nou, pe primul loc. Fiica Ambasadorului, mai urmărită ca Jennifer Lopez

O nouă seară cu Survivor. O nouă seară în care Pro TV este lider de audienţă în prime-time. Iar Antena 1 a cedat, din nou, locul secund postului turcesc Kanal D pe două categorii de public din trei. 

Publicitate

Show-ul din Republica Dominicană îşi menţine un public de 1,9-2 milioane de telespectatori pentru fiecare ediţie. Astfel, Pro TV a fost luni seara lider de audienţă pe toate targeturile.  

Fanii emisiunii au urmărit cum Faimoşii au pierdut în faţa Războinicilor, fiind nevoiţi să intre în jocul pentru imunitatea personală. Radu Itu, Otilia Bilionera şi CRBL au fost propuşi spre eliminare. Unul dintre ei va părăsi competiţia.

În schimb, Antena 1 s-a clasat pe locul trei, după Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe. 

Aşadar, Fiica Ambasadorului, serialul difuzat de postul turcesc, a strâns mai mulţi fani în faţa televizoarelor decât Jennifer Lopez şi Jason Statham, care au jucat în filmul Parker, difuzat de Antena 1.

La Kanal D s-au uitat aproape un milion şi jumătate de telespectatori la nivel naţional, cu cel puţin jumătate de milion în plus faţă de Antena 1.

Singurul segment de public unde televiziunea Antena 1 a făcut rocada cu postul turcesc şi a ocupat poziţia secundă a fost în rândul tinerilor de la oraşe, cu o audienţă de 240.000 de persoane, dublu faţă de Kanal D. 

Şi postul Digi Sport 1 a avut audienţe peste medie luni seară, cu meciul de Liga 1, dintre CSU Craiova şi U Craiova 1948, încheiat cu scorul 2-0. Televiziunea de sport a fost urmărită de peste 300.000 de români, la nivel naţional.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de luni, pe intervalul Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Nici Jason Statham nu i-a supravieţuit aseară show-ului Survivor. Reality-ul de la Pro TV a fost, din nou, liderul serii, cu aproape 1,9 milioane de români în faţa televizoarelor, 1.851.000, mai exact.

Fiica Ambasadorului a fost a doua alegere. Astfel, serialul turcesc difuzat de Kanal D, a înregistrat o audienţă de aproape un milion şi jumătate de fani (1.439.000).

Iar filmul difuzat de Antena 1, cu Jennifer Lopez şi Jason Statham în rolurile principale, a fost pe locul trei, fiind urmărit de aproape un milion de români (937.000, mai exact).

Pe locurile patru şi cinci s-au clasat televiziunile de ştiri România TV şi Antena 3, cu aproape 100.000 de telespectatori diferenţă între ele. Astfel, România TV a avut 412.000 de privitori, în timp ce la Antena 3 s-au uitat 320.000.

Pe şase a fost Digi Sport 1, cu 302.000 de suporteri care au urmărit meciul dintre CSU Craiova şi U Craiova 1948.

Urban. Clasamentul se menţine în aceeaşi ordine şi la oraşe: Pro TV, Kanal D şi Antena 1. La fel şi proporţiile.

Survivor a strâns în faţa micilor ecrane aproape un milion de români (938.000), dublu faţă de următoarele clasate.

Astfel, Fiica Ambasadorului de la Kanal D a avut peste jumătate de milion de fani (561.000), cu aproape 80.000 mai mulţi decât filmul Parker de la Antena 1 (484.000). 

Comercial 21-54 de ani, Urban. Survivor s-a menţinut lider de audienţă şi în rândul tinerilor de la oraşe. Show-ul din Republica Dominicană a adus în faţa micilor ecrane aproape jumătate de milion de români (492.000, mai precis).

În schimb, Antena 1 nu a mai cedat locul doi din clasament postului turcesc. Astfel, 280.000 de români s-au uitat la filmul serii de la Antena 1, cu Statham, un număr dublu faţă de fanii serialului Fiica Ambasadorului, de la Kanal D.

Pe acest segment de public, şi postul Digi Sport 1, care a transmis meciul de Liga 1, s-a clasat de locul patru, înaintea televiziunilor de ştiri România TV şi Antena 3.

Astfel, partida de fotbal a strâns 60.000 de suporteri de la oraşe, cu vârsta de la 21 la 54 de ani. Cu 1.000 de români mai mulţi faţă de Antena 3 şi cu 24.000 în plus faţă de România TV.

Audienţa posturilor TV de luni, 14 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.851.000 10.5 23.8
2 Kanal D 1.439.000 8.2 18.5
3 Antena 1 937.000 5.3 12.0
4 Romania TV 412.000 2.3 5.3
5 Antena 3 320.000 1.8 4.1
6 DigiSport 1 302.000 1.7 3.9
7 Happy Channel 175.000 1.0 2.2
8 Prima TV 152.000 0.9 1.9
9 Realitatea Plus 149.000 0.8 1.9
10 Antena Stars 140.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 14 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 938.000 9.9 23.6
2 Kanal D 561.000 5.9 14.1
3 Antena 1 484.000 5.1 12.2
4 Romania TV 232.000 2.4 5.8
5 Antena 3 217.000 2.3 5.5
6 DigiSport 1 154.000 1.6 3.9
7 Happy Channel 97.000 1.0 2.4
8 Prima TV 85.000 0.9 2.1
9 Antena Stars 75.000 0.8 1.9
10 Realitatea Plus 66.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 14 februarie, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 492.000 10.3 30.4
2 Antena 1 280.000 5.9 17.3
3 Kanal D 140.000 2.9 8.6
4 DigiSport 1 60.000 1.3 3.7
5 Antena 3 59.000 1.2 3.7
6 Prima TV 44.000 0.9 2.7
7 Romania TV 36.000 0.8 2.3
8 Digi 24 29.000 0.6 1.8
9 Antena Stars 25.000 0.5 1.6
10 National TV 25.000 0.5 1.5

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Care cea mai slaba bolovane ? Ce visezi ?
    Are cea mai mare audienta din toate difuzate la noi. Ce visezi bolovane ?
  • Corect, e cea mai slabă dar au furat startul și se pare ca au undeva la 10% pe noul comercial destul de stabil. Pe vechiul nu cred ca faceau mai mult de 8%, cam asta e diferenta intre un break even cu ceva in plus si un semieșec adică relativ mică. Cât despre celalalte televiziuni nu prea ai ce zice că nu ai la ce te uita de ani de zile aceleași formate fumateși reinventate, aceleași moace de așa zise vedete, aceleași balcanisme pe care le scot in față. Eu unul nu cred ca am vazut un episod din las fierbinți sau din romanii au talent și nici n-o voi face vreodată, când ajung pe protv mă plictisesc rapid, la fel de enervanți ca și exarhu de la rock fm, un umor de 2 bani și glume de șantier, comerciale.
  • Editia de acum a Survivor este cea mai proasta de pana acum si plictisitoare,dar ne mai uitam sporadic pt. ca filmele de la A1 sunt vechituri in reluare cel putin a3-4 oara sau au numai batai cu pac pac a eroilor in costume de "otel".Atunci ce sa vezi?!
  • Doamne fereste! Cati postaci are grupul Pro! Vorbiti intre voi sa copieze si sa posteze in comentariu, numai unu dintre voi, comunicatele Pro Tv in legatura cu audientele!

    Postacule, mai bine zi ce face Antenuta Zero. Sau zi ceva de Survivor. Vad ca spulbera Antenuta ta zi de zi.
    Lasa comentariile. Zi ce face Antenuta Zero postacule.
  • Doamne fereste! Cati postaci are grupul Pro! Vorbiti intre voi sa copieze si sa posteze in comentariu, numai unu dintre voi, comunicatele Pro Tv in legatura cu audientele! =))
  • Editia 15 din sezonul 3 Survivor a fost lider absolut de audienta! In intervalul orar 20:29 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.0 puncte de rating și 29.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.5 puncte de audiență și 17.2% share. De-a lungul difuzării, peste 1.9 milioane de români au trăit noile provocări, iar în minutul de aur, la ora 21:37, peste 2.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

    Au trecut cinci săptămâni din show-ul fenomen, iar publicul din România a trăit fiecare secundă la intensitate maximă alături de membrii celor două triburi. Despre rezultatele înregistrate, până acum, în acest sezon, Antonii Mangov, Programming Director PRO TV declară: ”Survivor este cel mai de succes format de tip reality, de aventură, din lume și era deja extrem de iubit de publicul din România. Ne bucurăm să vedem că acest sezon este mai performant decât orice alt sezon anterior, iar calitatea emisiunii a atins noi standarde”.
  • Ediția care s-a încheiat cu o nouă eliminare din rândul Faimoșilor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:29 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.0 puncte de rating și 29.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.5 puncte de audiență și 17.2% share. De-a lungul difuzării, peste 1.9 milioane de români au trăit noile provocări, iar în minutul de aur, la ora 21:37, peste 2.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

    Iar au fost umiliti postacii Mile mile.
  • Ediția care s-a încheiat cu o nouă eliminare din rândul Faimoșilor a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:29 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 11.0 puncte de rating și 29.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.5 puncte de audiență și 17.2% share. De-a lungul difuzării, peste 1.9 milioane de români au trăit noile provocări, iar în minutul de aur, la ora 21:37, peste 2.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Ddd,
    La toamnă Pro incearcă un reality cu ideea show ului surprize surprize. Doar ca nu va fi un show de platou, ci un reality filmat in diverse locații.
  • Domne trebuie să recunoaștem că și cu largul sprijin al conducerii de la Praga și o mare contribuție a conducerii de la Praga actualul bord Pro TV și-au Cam salvat imaginea acum rămâne să fie și ei puțin creativi în grila de toamnă și să dea și acolo o mare lovitură fără a mai veni o mână dinspre compania mama

    cam toată grila și chiar trecerea pe Voyo este în total pariul câștigat și asumat de echipa de la Praga în toamnă cred că e momentul ca și echipa de aici să aibă oare care libertate și să nu mai dea accept la eșec peste eșec peste eșec și să vină cu un produs de forță
  • Primăvara aceasta Antena1 își ia bătaie serioasă de la ProTV pe toate targeturile zilei.
    Dimineața Stirile ProTV trec peste Neatza cu audiențe duble
    Știrile 13 depășește lejer Observator 12/13
    Știrile 17 sunt peste Observator17
    Ce spun românii peste Prețul corect
    De Știrile de la 19 nici nu se pune problema (până și Vremea cu Busu are cifre mai mari decât OBS 19)
    În Prime-Time în zilele de duminică, luni și marți Survivor o să fie peste Chefi la limite, dar cu cifre de 3/4 ori peste iUmor
    Miercurea Las Fierbinți peste Chefi, Chefi peste Imperiul Leilor
    Joia Las Fierbinți peste Adela, Adela peste MasterChef dar egal-egal la Comercial
    Vinerea Românii au talent dă de pământ cu filmele alea bune (care se difuzau la greu pe Pro)
    În ziua de sâmbătă se știe că filmul bun e la Pro, iar iRoast cu Bitănescu o să fie un fiasco!
  • De când au băgat pe voyo în avans, și sunt mii de spoilere, nu au mai prins doua milioane.
    Ar trebui scos de pe voyo, mai ales ca începe și Chefi fără limite. Asa, poți vedea în avans pe voyo, și la tv Chefii. Oare asta își doresc și ei?
  • Vad ca se mentine audienta Survivor in zilele de luni: 31 ianuarie pe comercial cu 475.000, 10.0, 30.1. 7 februarie pe comercial cu 500.000, 10.5, 30.4. Aseara comercial cu 492.000, 10.3, 30.4.
    10 rating comercial urban constant. Daca are un 8-9 (primul loc) la bataie cu Chefi fara limite; e foarte bine.
  • EXCLUSIV! Incepand de saptamana viitoare, Survivor va fi difuzat luni si marti in intervalul 20:30 - 00:00. Aceasta mutare s-a facut pentru ca Survivor sa acopere tot intervalul in care este difuzat Chefi fara limite. Eu preferam ca editiile Survivor sa ramana de 3 H, dar sa fie difuzat si sambata.

Trimite un comentariu

sus