Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la eliminarea lui Alexandru Nedelcu din Survivor?

 
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania
Sursa foto: Facebook/Survivor Romania

Survivor a intrat în linie dreaptă pe final de sezon. Chiar dacă are audienţe de vară, continuă să-şi păstreze un public de peste 1,5 milioane de români.

Publicitate

Penultima ediţie Survivor a stabilit cine intră în marea finală. După o serie de probe şi votul telespectatorilor, Alexandru Nedelcu a părăsit competiţia. A fost la o ediţie distanţă de competiţia finală.

„Ăsta a fost drumul meu până aici. Sunt mândru de mine şi sunt sigur că şi cei de acasă sunt.

Mi-aş fi dorit să ajung în Finală, dar dacă atât mi-a fost scris... atât a fost să fie”, a declarat Alexandru Nedelcu pentru protv.ro.

Aşadar, show-ul Survivor a fost lider de audienţă pe toate targeturile. Dar cum s-au descurcat celelalte posturi? Ce audienţe au avut show-ul Insula iubirii de la Antena 1 şi serialele turceşti de la Kanal D?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de duminică, 22 mai, pe intervalul Survivor

Naţional. Show-ul Survivor a fost lider de audienţă, fiind urmărit de aproape 1,6 milioane de români.

Cu cifre la jumate, serialele turceşti de la Kanal D (Mă numesc Zuleyha şi apoi, de la 22.30, Ramo) s-au clasat pe locul doi în topul audienţelor. Acestea au strâns în faţa televizoarelor aproape 800.000 de fani.

Insula iubirii de la Antena 1 s-a poziţionat pe locul trei, cu cifre de trei ori mai mici decât Survivor. Astfel, reality-show-ul cu cupluri a fost urmărit de puţin peste jumătate de milion de români.

Urban. Survivor a fost lider şi la oraşe. Show-ul de la Pro TV a stâns 772.000 de privitori, având cifre de două ori mai mari faţă de Kanal D şi Antena 1.

Locul doi a fost ocupat de serialele turceşti de la Kanal D, cu 344.000 de privitori. Iar pe trei a fost Insula iubirii, cu cifre destul de apropiate - 333.000.

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor nu a cedat locul întâi nici pe publicul comercial. Show-ul de la Pro TV a strâns 328.000 de tineri de la oraşe, cu aproape 100.000 mai mulţi faţă de Insula iubirii, care s-a poziţionat pe doi. Astfel, Antena 1 a avut o audienţă de 236.000 de telespectatori de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Pe trei a coborât Kanal D, serialele sale fiind urmărite de aproape 100.000 de fani.

Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.577.000 9.0 25.0
2 Kanal D 791.000 4.5 12.5
3 Antena 1 510.000 2.9 8.1
4 Romania TV 345.000 2.0 5.5
5 Antena 3 336.000 1.9 5.3
6 Happy Channel 182.000 1.0 2.9
7 National TV 168.000 1.0 2.7
8 Pro Cinema 151.000 0.9 2.4
9 Prima TV 144.000 0.8 2.3
10 Antena Stars 134.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 772.000 8.1 22.9
2 Kanal D 344.000 3.6 10.2
3 Antena 1 333.000 3.5 9.9
4 Antena 3 213.000 2.2 6.3
5 Romania TV 193.000 2.0 5.7
6 Happy Channel 100.000 1.1 3.0
7 Prima TV 93.000 1.0 2.7
8 National TV 91.000 1.0 2.7
9 Digi 24 87.000 0.9 2.6
10 Antena Stars 70.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 30 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 328.000 7.0 23.3
2 Antena 1 236.000 5.0 16.8
3 Kanal D 99.000 2.1 7.0
4 Digi 24 49.000 1.0 3.5
5 National TV 46.000 1.0 3.3
6 Antena 3 44.000 0.9 3.2
7 Prima TV 37.000 0.8 2.7
8 Romania TV 37.000 0.8 2.6
9 Pro Cinema 36.000 0.8 2.5
10 Antena Stars 25.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Te faci de ras , nu o sa aveți asemenea public , antena e singura care are public educat , chiar la esomar peste național

    Ce visezi postac ? Ce aberezi ? Uite ca ti-am aratat rating cu Imperiul cu 8.6 comercial. Acolo public educat. Deci ce visezi ?
  • Te faci de ras , nu o sa aveți asemenea public , antena e singura care are public educat , chiar la esomar peste național
  • Am crezut ca este un canal tv mai serios decât multe altele, dar dupa aranjamentele din Survivor cu Elena, m-ați scârbit total.
  • Insula mai educat public decât imperiul

    Uite aici public educat postacule, peste Insula Zero. Cu 8.6 comercial.

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-printul-persiei-antena-1-20607326
  • Insula mai educat public decât imperiul

    Imperiul mai educat public decat accesati factorati miresici adelinari cunoscuti. Nu zici asta postac ?
  • Bai mile , tu si alti cu varste intre 48-54 care duc lipsa de ceva se mai uita si ei la emisiunea ta iubita in lipsa de altceva , nu tineretul educat care se uita la ceva muuuult mai interesant .
  • Digi 24 lider pe comercial, bravo!

    Să-și tripleze audiența pe toate targeturile, ar fi bine să depășească și România TV, și Antena 3!
  • Asta e azil, dacă era de 3 ori și la educați, numai pensionari , la antena e invers , dublu la educați ca la național

    Si de Marinica Factorati Accesati Cunoscuti Adelinari nu ai curaj sa zici postacule ? Acolo nu zici de pensionari ? Hai curaj postacule !

    Si de Happy Zero si Antenuta Zero Stele nimic ? Ai vazut acolo pensionarii ?
    Pro Cinema cu publicul educat. Nu zici asta postac ?
  • @Sabina Ce mai știi despre noul serial în legătură cu distribuția?
  • Asta e azil, dacă era de 3 ori și la educați, numai pensionari , la antena e invers , dublu la educați ca la național
  • Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:56. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating și 25.6% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.1 puncte de audiență și 14% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.6 milioane de români au urmărit penultima seară a competiției, iar în minutul de aur, la ora 22:40, aproape 2.2 milioane de telespectatori au ales să trăiască cu sufletul la gură cel mai puternic sezon Survivor.

Trimite un comentariu

sus