Skip to main content

AUDIENŢE. Românii, interes crescut în continuare pentru televiziunile de ştiri. Survivor îşi păstrează primul lor în audienţe

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Duminică, în prime-time. Survivor a fost, ca de obicei, programul serii. Pe fondul interesului crescând al românilor pentru programele de ştiri, emisiunea a avut, la nivel naţional, cifre sub alte dăţi când se apropia de două milioane de telespectatori.

Publicitate

Aseară, Pro TV a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane. 

Şi Antena 1, cu iUmor mutat duminica, a reuşit să mai recupereze din audienţe. Postul a fost umăr la umăr cu Kanal D, la nivel naţional şi a trecut chiar pe poziţia a doua la oraşe şi pe publicul comercial urban 21-54 de ani. 

Pe zona televiziunilor de ştiri, toate posturile au avut cifre peste media lor obişnuită, cu evenimentele din Ucraina. 

Interesant de remarcat că Antena 3 a avut cea mai importantă creştere de audienţă. Dacă în mod normal, televiziunea Intact era sub Romania TV, în ultimele zile, publicul a fost mai interesat de Antena 3. 

Creşteri au fost, însă, şi la Digi24 şi Romania TV. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor de televiziune de duminică, 6 martie, pe intervalul prime-time, Survivor: 

Naţional. Survivor a atras peste 1,7 milioane de telespectatori din întreaga ţară, cu ediţia de duminică seara. A fost la o distanţă confortabilă de locurile doi şi trei, ocupate de Kanal D şi Antena 1, cu câte 920.000 de telespectatori. 

Antena 3 a fost a patra televiziune, aseară, cu o medie de 530.000 de telespectatori. În mod normal, postul condus de Mihai Gâdea, avea în jur de 300.000 de telespectatori, duminica, pe acelaşi interval, şi se situa constant sub Romania TV. 

Romania TV a avut aseară o medie de 380.000 de telespectatori, cifre sub media obişnuită a postului. 

Urban. Survivor a obţinut, la oraşe, cifre apropiate de duminicile trecut. 950.000 de orăşeni a fost media Pro TV, aseară, pe intervalul Survivor. 

Antena 1, de pe poziţia secundă, s-a apropiat de jumătate de milion de orăşeni, urmat de Kanal D, cu o medie de 360.000 de persoane. 

Şi aici Antena 3 a stat bine, cu aproape 320.000 de telespectatori, în mediul urban, cifre peste media obişnuită a postului, în prime-time. În plus, contrar „tradiţiei” din ultima perioadă, Antena 3 a fost peste Romania TV şi la oraşe. 

Digi24 a fost în top zece, cu cifre peste medie: 130.000 de telespectatori. Amintim că aceasă, Cosmin Prelipceanu l-a avut invitat în emisiune pe premierul Nicolae Ciucă. 

Comercial urban 21-54 de ani. Pro TV şi-a menţiunut audienţa pe publicul comercial-urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Survivor a fost urmărit aseară de 480.000 de persoane. Locul secund i-a revenit Antenei 1, cu 280.000 de telespectatori. Kanal D a fost al treilea, cu o medie de 130.000 de persoane. 

Antena 3 a fost a patra televiziune pe acest target, cum rar se întâmplă, urmat de Digi Sport 1, care a difuzat aseară un meci între FCSB şi Voluntari.  

Audienţa posturilor TV de dumincă, 6 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.761.000 10.0 22.3
2 Kanal D 925.000 5.3 11.7
3 Antena 1 921.000 5.2 11.7
4 Antena 3 528.000 3.0 6.7
5 Romania TV 383.000 2.2 4.9
6 DigiSport 1 304.000 1.7 3.9
7 Happy Channel 243.000 1.4 3.1
8 Prima TV 196.000 1.1 2.5
9 Realitatea Plus 187.000 1.1 2.4
10 TVR 1 186.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 6 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 950.000 10.0 23.0
2 Antena 1 493.000 5.2 12.0
3 Kanal D 358.000 3.8 8.7
4 Antena 3 318.000 3.3 7.7
5 Romania TV 215.000 2.3 5.2
6 DigiSport 1 182.000 1.9 4.4
7 Digi 24 131.000 1.4 3.2
8 Realitatea Plus 109.000 1.1 2.6
9 TVR 1 107.000 1.1 2.6
10 Happy Channel 105.000 1.1 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 6 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 483.000 10.1 26.7
2 Antena 1 283.000 6.0 15.7
3 Kanal D 133.000 2.8 7.4
4 Antena 3 95.000 2.0 5.2
5 DigiSport 1 78.000 1.6 4.3
6 Digi 24 74.000 1.6 4.1
7 Romania TV 60.000 1.3 3.3
8 Prima TV 40.000 0.8 2.2
9 TVR 1 33.000 0.7 1.8
10 Realitatea Plus 31.000 0.7 1.7

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eu sunt curios cum vor evolua audiențele după ce dispare starea de alertă...
  • Oare ați putea posta curând Audiențele Prime Time din februarie?
  • Reportajul Indiferența cutremurătoare a condus duminică seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 5.3 puncte de rating și 15.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a obținut 3.5 puncte de rating și 10.1% share.
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.7 puncte de rating și 24.2% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.4 puncte de audiență și 16.0% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.8 milioane de români au urmărit aventurile concurenților, iar în minutul de aur, la ora 22:01, aproape 2.5 milioane de telespectatori au ales să fie cu ochii pe Survivor România.

Trimite un comentariu

sus