Skip to main content

Breaking news a dat audienţele peste cap. Survivor rămâne primul. Antena 3, peste Antena 1

 
Breaking news a dat audienţele peste cap. Survivor rămâne primul. Antena 3, peste Antena 1

În ultimele seri, în contextul războiului din Ucraina, intervenţiile Breaking news au dominat programele de la televiziuni şi au făcut schimbări radicale în peisajul audienţelor de la noi.

Publicitate

Românii continuă să stea cu ochii pe ştiri, să afle ultimele noutăţi din războiul iniţiat de Rusia. Jurnalele posturilor dedicate, dar şi cele ale televiziunilor generaliste au făcut audienţe peste media obişnuită.

Pe ce posturi au urmărit românii ştirile serii, în prime-time? Cei mai mulţi s-au uitat la Pro TV - peste două milioane. Pe locul doi a fost Observatorul Antenei 1, cu cifre la jumătate (un milion de privitori), iar pe trei jurnalul de la Kanal D, cu peste 800.000 de telespectatori.

Ce s-a întâmplat după programul ştirilor? Într-o seară cu Breaking news, Survivor s-a menţinut pe primul loc, însă cu o audienţă sub media obişnuită.

Pe de altă parte, Antena 3 a trecut peste „sora“ lui, Antena 1, atât la nivel naţional, cât şi la oraşe.

Cele mai urmărite posturi de ştiri, la nivel naţional, pe intervalul Survivor:

  • Antena 3 - 624.000 de telespectatori
  • România TV - 386.000 de telespectatori
  • Digi 24 - 256.000 de telespectatori
  • Realitatea Plus - 201.000 de telespectatori


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul Survivor, (20.30-24.00):

NAŢIONAL. Survivor s-a menţinut pe primul loc în topul audienţelor, însă cu cifre mai mici faţă de ediţiile precedente.

Astfel, marţi seară, aproape 1,7 milioane de români s-au uitat la show-ul din Republica Dominicană de la Pro TV (1.694.000, mai precis).

Pe locul doi s-a clasat Kanal D care a difuzat, în acest interval, serialul turcesc Fiica Ambasadorului până la ora 23.00 şi apoi serialul Ramo. Puţin peste un milion de fani ai filmelor turceşti au urmărit aceste producţii - 1.020.000.

Surprinzător, pe trei a urcat televiziunea de ştiri Antena 3, înaintea  „surorii“ sale, Antena 1. Astfel, 624.000 de români au ales Breaking News, cu 50.000 mai mulţi faţă de cei care s-au uitat la Chefi fără limite.

URBAN. Survivor a rămas prima alegere şi a celor de la oraşe. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit 857.000 de români, în timp ce la serialele turceşti de la Kanal D s-au uitat 437.000.

Emisiunea Chefi fără limite a fost depăşită şi pe acest segment de programele de ştiri de la Antena 3, care a avut cu 70.000 mai mulţi telespectatori.

Astfel, la Antena 1 s-au uitat 324.000 de români, în timp ce la Antena 3 - 395.000.

COMERCIAL. Pro TV a rămas liderul serii şi pe acest segment de public, însă locul doi a fost adjudecat, de data asta, de Antena 1.

Astfel, dacă la Survivor s-au uitat aproape jumătate de milion de tineri de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (425.000, mai exact), audienţa Chefi fără limite
a fost la jumătate. Show-ului culinar a fost urmărit de 189.000 de persoane.

Antena 3 s-a menţinut pe trei şi pe acest segment, cu 143.000 de telespectatori, peste Kanal D care a avut puţin peste o sută de mii (103.000, mai precis).

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.694.000 9.6 23.2
2 Kanal D 1.020.000 5.8 14.0
3 Antena 3 624.000 3.5 8.6
4 Antena 1 587.000 3.3 8.1
5 Romania TV 386.000 2.2 5.3
6 Digi 24 256.000 1.5 3.5
7 Prima TV 234.000 1.3 3.2
8 Pro Cinema 208.000 1.2 2.8
9 Realitatea Plus 201.000 1.1 2.8
10 DigiSport 1 160.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30 - 00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 857.000 9.0 22.0
2 Kanal D 437.000 4.6 11.2
3 Antena 3 395.000 4.2 10.1
4 Antena 1 324.000 3.4 8.3
5 Romania TV 209.000 2.2 5.4
6 Digi 24 163.000 1.7 4.2
7 Prima TV 155.000 1.6 4.0
8 Realitatea Plus 112.000 1.2 2.9
9 DigiSport 1 104.000 1.1 2.7
10 Pro Cinema 101.000 1.1 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul Survivor (20:30-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 425.000 8.9 25.4
2 Antena 1 189.000 4.0 11.3
3 Antena 3 143.000 3.0 8.5
4 Kanal D 103.000 2.2 6.2
5 Digi 24 97.000 2.0 5.8
6 Romania TV 75.000 1.6 4.5
7 Prima TV 71.000 1.5 4.2
8 Pro Cinema 57.000 1.2 3.4
9 Realitatea Plus 48.000 1.0 2.9
10 DigiSport 1 43.000 0.9 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Ştirile Pro TV, cele mai urmărite

Serile cu breaking news sunt atipice pentru posturile de televiziune, aşa că au produs modificări majore în clasamentul audienţelor.

Cum era de aşteptat, românii s-au uitat mai mult şi mai des zilele acestea la programele de ştiri, dornici să afle noutăţi legate de războiul din Ucraina.

Pe ce post au ţinut românii televizoarele deschise la ora 19.00?

Cele mai urmărite au fost Ştirile Pro TV, cu o audienţă de peste două milioane de persoane (2.059.000, mai exact), la nivel naţional.

Pe locul doi a fost Observatorul Antenei 1, cu cifre la jumătate - 1.091.000 de telespectori din întreaga ţară.

Următorul în topul preferinţelor a fost jurnalul de la Kanal D, cu 827.000 de privitori.

Televiziunea de ştiri Antena 3 a fost pe locul patru, în intervalul 19.00-20.30, cu aproape 600.000 de urmăritori (589.000).

De asemenea, la România TV (locul cinci) s-au uitat 431.000 de români, iar la Digi 24 - 248.000 (locul opt).

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.059.000 11.7 24.4
2 Antena 1 1.091.000 6.2 13.0
3 Kanal D 827.000 4.7 9.8
4 Antena 3 589.000 3.3 7.0
5 Romania TV 431.000 2.4 5.1
6 Happy Channel 355.000 2.0 4.2
7 Antena Stars 292.000 1.7 3.5
8 Digi 24 248.000 1.4 2.9
9 National TV 227.000 1.3 2.7
10 DigiSport 1 223.000 1.3 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.052.000 11.1 24.7
2 Antena 1 481.000 5.1 11.3
3 Antena 3 350.000 3.7 8.2
4 Kanal D 315.000 3.3 7.4
5 Romania TV 240.000 2.5 5.6
6 Digi 24 196.000 2.1 4.6
7 Happy Channel 195.000 2.0 4.6
8 DigiSport 1 157.000 1.7 3.7
9 Antena Stars 154.000 1.6 3.6
10 National TV 129.000 1.4 3.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de marţi, 1 martie, pe intervalul principalelor jurnale de ştiri (19:00-20:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 514.000 10.8 29.5
2 Antena 1 233.000 4.9 13.4
3 Antena 3 129.000 2.7 7.4
4 Digi 24 122.000 2.6 7.0
5 Kanal D 107.000 2.3 6.1
6 Romania TV 73.000 1.5 4.2
7 DigiSport 1 61.000 1.3 3.5
8 Antena Stars 56.000 1.2 3.2
9 Happy Channel 50.000 1.1 2.9
10 National TV 41.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cum tinerii prefera antena 3 la știri

    Ce visezi postac ? 3,3 national si 2,7 comercial. Pensionarii nu postac ?

    Dar lasa Antenuta 3. Zi de Bucatarii Zero. Sub MasterChef. Aici dezastru monumental !
  • Antena 3 nr 1 la știri

    La pensionari da. Dar Survivor a sters pe jos cu Bucatarii Zero.
  • @B.A.M.
    Ea s-a dat de gol singura intr-un comentariu. Il caut si pun link daca-l gasesc. :)
  • Acum o informatie pe care Soby o va primi cu urale:Digi24 s-a facut de *** pe pagina lor de Facebook,prin care ulterior a dat scuzele de rigoare:intr o postare pentru pagina fostului DigiFilm actualmente FilmNow l-a confuzat pe Tom Cruise cu Steven Seagal care s-a intalnit cu Vladimir Putin(ca tot e la moda subiectul)
  • De ce tot EVITAȚI să vorbiți/scrieți/etc despre B 1 TV și Aleph News??? Sunt și ele posturi de știri. Degeaba vă bate omul apropouri, că voi "nu puteți" să prindeți de asta.
    P.S.
    Încă sunteți datori cu ziua de luni!
  • Doamna Soby e p-aici? Sa ne mai zica de Digi 24 ca in ea avem mai mare incredere decat in Petrisor.
  • Deja pot face o predicție. Sunt mari șanse ca în martie Kanal D să fie depășit de Antena 3 și Digi 24. Și pe toată ziua și Prime Time
  • La audiențe nu mă mai gândeam că puneți la ora asta. Mulțumim!!!

Trimite un comentariu

sus