Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor, tot pe primul loc. Serialul turcesc de la Kanal D a pus limită Chefilor de la Antena 1

 
AUDIENŢE. Survivor, tot pe primul loc. Serialul turcesc de la Kanal D a pus limită Chefilor de la Antena 1

Survivor continuă să aibă un public de două, trei ori mai mare faţă de celelalte programe tv ale serii. Ce audienţe a înregistrat emisiunea Chefi fără limite de la Antena 1 şi câţi români se mai uită la Breaking News pe posturile de ştiri?

Publicitate

Aproape 1,8 milioane de români au urmărit luni seara jocul Faimoşilor şi Războinicilor din competiţia Survivor de la Pro TV.

Ediţia s-a încheiat cu trei nominalizări pentru eliminare, din echipa Faimoşilor: TJ Miles, Cătălin Zmărăndescu şi Mari Fica. Unul dintre ei va părăsi competiţia marţi, 22 martie, în urma voturilor celor de acasă.

Pe de altă parte, Chefi fără limite nu au reuşit să treacă de serialul turcesc de la Kanal D - Fiica Ambasadorului, la nivel naţional şi la oraşe.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de luni, pe intervalul Survivor:

Naţional. O seară cu Survivor este o seară în care Pro TV e, din nou, lider de audienţă. Show-ul din Republica Dominicană a fost urmărit de aproape 1,8 milioane de români (1.761.000, mai precis). Adică de două ori mai mulţi decât cei care s-au uitat la serialul turcesc Fiica Ambasadorului, de la Kanal D (998.000).

Show-ul culinar de la Antena 1, cu Chef Sorin Bontea, Chef Cătălin Scărlătescu şi Chef Florin Dumitrescu, a avut cifre de trei ori mai mici faţă de Survivor şi la jumătate faţă de serialul turcesc.
Astfel, în medie 574.000 de români, la nivel naţional, au ales Chefi fără limite.

Clasamentul este completat de trei posturi de ştiri, în această ordine:

  • Antena 3 (locul patru, 450.000 de telespectatori)
  • România TV (locul cinci, 366.000 de telespectatori)
  • Realitatea Plus (locul şase, 195.000 de telespectatori)

Postul Digi 24 se poziţionează pe locul zece, cu 147.000 de privitori.

Urban. Pro TV este lider şi la oraşe. Show-ul Survivor a fost urmărit de 865.000 de români, cifre duble faţă de următoarea clasată - Kanal D.

Serialul turcesc a strâns 434.000 de fani în faţa televizoarelor, în timp ce Chefii s-au situat la o distanţă de 100.000 de privitori. Show-ul culinar de la Antena 1 a avut o audienţă de 329.000 de persoane la nivel urban.

Următoarele clasate au fost posturile de ştiri. Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de acest gen şi la oraşe, cu 290.000 de români care s-au uitat la programele sale, pe intervalul Survivor.

România TV a ocupat locul cinci, având în minus 100.000 de telespectatori faţă de Antena 3, iar Digi a urcat câteva poziţii, până pe şase, cu 112.000 de privitori. Practic, a făcut schimb cu Realitatea Plus care a ajuns pe 10, cu 80.000 de privitori din mediul urban.

Comercial Urban 21 - 54 de ani. Pro TV a dominat seara şi în rândul publicului comercial. Tinerii de la oraşe au preferat să se uite la Survivor - aproape o jumătate de milion au urmărit competiţia (447.000, mai exact).

Iar Antena 1 a trecut peste Kanal D în rândul tinerilor de la oraşe. Chefii au fost urmăriţi de 184.000 de români din mediul urban cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Fiica Ambasadorului a trecut, aşadar, pe trei, cu un public de 118.000 de români.

Şi posturile de ştiri şi-au adjudecat următoarele locuri în clasament:

  • Antena 3 (locul patru, 86.000 de telespectatori)
  • România TV (locul cinci, 66.000 de telespectatori)
  • Digi 24 (locul şase, 59.000 de telespectatori)

Pe acest target de audienţă, Realitatea Plus nu a mai intrat în primele zece cele mai urmărite televiziuni.

Audienţa posturilor TV de luni, 21 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.761.000 10.0 25.3
2 Kanal D 998.000 5.7 14.3
3 Antena 1 574.000 3.3 8.2
4 Antena 3 450.000 2.6 6.5
5 Romania TV 366.000 2.1 5.3
6 Realitatea Plus 195.000 1.1 2.8
7 Happy Channel 186.000 1.1 2.7
8 Antena Stars 181.000 1.0 2.6
9 Prima TV 155.000 0.9 2.2
10 Digi 24 147.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 21 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 865.000 9.1 23.8
2 Kanal D 434.000 4.6 11.9
3 Antena 1 329.000 3.5 9.1
4 Antena 3 290.000 3.0 8.0
5 Romania TV 183.000 1.9 5.0
6 Digi 24 112.000 1.2 3.1
7 Happy Channel 102.000 1.1 2.8
8 Antena Stars 90.000 0.9 2.5
9 Prima TV 85.000 0.9 2.3
10 Realitatea Plus 80.000 0.8 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 21 martie, pe intervalul Survivor (20:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 447.000 9.4 28.9
2 Antena 1 184.000 3.9 11.9
3 Kanal D 118.000 2.5 7.6
4 Antena 3 86.000 1.8 5.5
5 Romania TV 66.000 1.4 4.3
6 Digi 24 59.000 1.2 3.8
7 Prima TV 33.000 0.7 2.1
8 DigiSport 1 33.000 0.7 2.1
9 Antena Stars 32.000 0.7 2.1
10 National TV 30.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • surprinzator e ca nu știu sa fi răspuns cineva de "dispariția" canalelor tvr din top10. Toată lumea e la post;) Un asemenea dezastru arata cât de profesioniști sunt oamenii de acolo care se impaneaza cu funcții. NU MAI SINTETI RELEVANTI PENTRU NIMENI! Și nu e din cauza ca faceți reportaje sau emisiuni care nu sunt în grila tv urilor comerciale. Ca faceți f putine. E lipsa de profesionalism. Și nimeni nu analizează ce e în studiourile regionale unde e plafonare maxima. Rușine tuturor! Poate ar fi interesanta o analiza a audientelor canalelor publice în ultimii 15 ani cu prezentarea directorilor generali și a directorilor de programe etc sa vedem cine a făcut TVR irelevant în piața.
  • Tvr nu mai exista. Se va aneantiza de tot după angajarea lui Ciocazanu, Mazilu, Barbu, Muzgoci. Turturica își va duce la îndeplinire misiunea.

Trimite un comentariu

sus