Skip to main content

Audienţele serii. Pro TV rămâne lider cu Survivor. Kanal D, peste Antena 1. Digi Sport 1, pe locul trei la tinerii de la oraşe

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Pro TV rămâne lider de audienţă cu show-ul Survivor care aduce în fiecare ediţie aproape două milioane de români în faţa televizoarelor.

Publicitate

Pe locul doi, surpriză, a fost emisiunea Roata Norocului de la Kanal D, cu audienţe peste filmul Columbiana difuzat de Antena 1. Iar în rândul tinerilor de la oraşe, meciul FCSB, transmis de Digi Sport 1, a depăşit programele postului turcesc.

Survivor a strâns, în fiecare minut, aproape două milioane de telespectatori pe Pro TV, din toată ţara. Show-ul a intrat în a cincea săptămână şi nu cedează locul întâi în clasamentul audienţelor. 

Iar ediţia de duminică seara a adus în competiţie patru noi concurenţi. Astfel, Marian Drăgulescu şi Natalia Duminică joacă în echipa Faimoşilor, în timp ce Doru Răduţă şi Oana Ciocan s-au alăturat Războinicilor. 

Filmul de duminică seară de la Antena 1, Columbiana, şi o reluare a show-ului iUmor au dus postul de televiziune pe locul trei în clasament, la nivel naţional, cu aproape 900.000 de telespectatori.

În schimb, la Kanal D, care a difuzat emisiunile Roata Norocului şi 40 de intrebari cu Denise Rifai, s-au uitat mai bine de un milion de români. Astfel, postul turcesc a ocupat locul secund în top.

Şi televiziunea Digi Sport 1 a avut audienţe peste media sa cu meciul de Liga 1 dintre FCSB şi Chindia Târgovişte. În rândul tinerilor de la oraşe, postul de sport a ocupat locul trei în clasamentul audienţelor, cu aproape 120.000 de telespectatori.

De altfel, mai bine de jumătate de milion de suporteri din întreaga ţară au urmărit meciul pe trei canale: Digi Sport 1, Look Sport Plus şi Telekom Sport 1. Partida de fotbal s-a încheiat cu scorul 3-2, pentru FCSB.

Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţele serii de duminică, pe intervalul Survivor (20.00-23.00):

Naţional. Survivor continuă să fie lider de audienţă pe toate targeturile. Ediţia de duminică seară a înregistrat aproape două milioane de telespectatori din întreaga ţară, dublu faţă de următoarea clasată. Şi nu a fost Antena 1, ci Kanal D care a difuzat, pe intervalul Survivor, emisiunile Roata Norocului şi 40 de intrebari cu Denise Rifai. 

Astfel, postul turcesc a câştigat locul doi în clasament, cu peste un milion de privitori la nivel naţional (1.054.000, mai exact).

Antena 1, care a difuzat filmul de acţiune Columbiana şi o reluare iUmor, s-a poziţionat pe trei, la distanţă de aproape 200.000 de telespectatori faţă de Kanal D. Mai precis, 871.000 de oameni s-au uitat la programele Antenei 1, pe intervalul Survivor.

Digi Sport 1, care a transmis partida FCSB, s-a clasat pe locul cinci, cu 371.000 de suporteri în faţa micilor ecrane, după televiziunea de ştiri România TV, care a avut cu 90.000 mai mulţi privitori.

Urban. Survivor a fost programul serii şi pentru cei de la oraşe. Reality-show-ul a fost urmărit de aproape un milion de români din mediul urban, dublu şi chiar triplu faţă de următoarele clasate.

Pe acest segment de audienţă Antena 1 n-a mai cedat locul doi postului turcesc. Astfel, filmul şi iUmor (reluare) au strâns aproape jumătate de milion de privitori (438.000, mai exact), cu 66.000 mai mulţi faţă de Kanal D. Cele două emisiuni difuzate pe postul turcesc au adus 372.000 de români în faţa micilor ecrane.

Digi Sport 1 şi-a menţinut locul cinci în clasament cu meciul de fotbal, având 236.000 de suporteri de la oraşe, după televiziunea de ştiri România TV care a avut 281.000.

Comercial 21-54 de ani, Urban. Pro TV şi Antena 1 îşi păstrează poziţiile, însă surpriza este la locul trei. 

Survivor a fost urmărit, în fiecare minut, de aproape jumătate de milion de români de la oraşe, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, în timp ce filmul şi reluarea iUmor au poziţionat Antena 1 pe locul doi, cu o audienţă de 254.000 de persoane.

Pe acest segment de public, locul trei nu mai este al televiziunii Kanal D, ci a fost câştigat de Digi Sport 1 care a transmis partida FCSB şi a avut 4.000 de telespectatori în plus. 

Astfel, 119.000 de suporteri au fost, minut cu minut, în faţa televizoarelor, pe Digi Sport 1, în timp ce la programele Kanal D s-au uitat 115.000 de tineri de la oraşe. 

Audienţa posturilor TV de dumincă, 13 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.959.000 11.1 24.0
2 Kanal D 1.054.000 6.0 12.9
3 Antena 1 871.000 5.0 10.7
4 Romania TV 461.000 2.6 5.7
5 DigiSport 1 371.000 2.1 4.5
6 Antena 3 280.000 1.6 3.4
7 TVR 2 239.000 1.4 2.9
8 Realitatea Plus 227.000 1.3 2.8
9 Happy Channel 213.000 1.2 2.6
10 Prima TV 169.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 949.000 10.0 22.5
2 Antena 1 438.000 4.6 10.4
3 Kanal D 372.000 3.9 8.8
4 Romania TV 281.000 3.0 6.7
5 DigiSport 1 236.000 2.5 5.6
6 Antena 3 173.000 1.8 4.1
7 Happy Channel 123.000 1.3 2.9
8 Realitatea Plus 121.000 1.3 2.9
9 TVR 2 112.000 1.2 2.6
10 TVR 1 78.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de duminică, 13 februarie, pe intervalul Survivor (20:00-23:00), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 474.000 9.9 26.2
2 Antena 1 254.000 5.3 14.1
3 DigiSport 1 119.000 2.5 6.6
4 Kanal D 115.000 2.4 6.4
5 Romania TV 56.000 1.2 3.1
6 TVR 2 47.000 1.0 2.6
7 Realitatea Plus 38.000 0.8 2.1
8 Prima TV 37.000 0.8 2.0
9 Antena 3 33.000 0.7 1.8
10 TVR 1 33.000 0.7 1.8

 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Audiențele pentru dezastrul de la Selecția Naționala Eurovision - TVR, nu le aveți?
  • tvr2 bate prima tv. tomsa adrian nici cu bani nu poate sa duca prima tv mai sus decat este acum. in realitate o duce din ce in ce mai jos iar marele trust clever e o gluma foarte proasta.
  • CME se intoarce pe piata din Croatia! Dupa ce in 2018 si-a vandut retelele de televiziune din Croatia pentru 86,4 milioane de euro, in 2022 CME cumpara televiziunile detinute de RTL pentru 50milioane de euro. Cred ca se poate observa foarte limpede intentia CME de extindere pe noi piete.
  • Surpriză... TVR 2 are audiențe mai multe decât TVR 1. Bravo TVR, locul 7 la național, locul 9 la urban și locul 6 la comercial pentru TVR 2.

    Se pare că TVR 2 prinde mult mai bine decât TVR 1 la audiențe, o mare bucurie pentru TVR.
  • @abc+: Nu cred ca e ultimul sezon, abia au refacut studioul. Cred ca vor mai face cel putin un sezon, ca din 2023 ii expira contractul lui Bendeac. Care, fie vorba intre noi, numai de placere nu sta la Antene.
  • Emisiunea de aseara a ținut 2 ore și 12 minute fără reclame. Acum cateva săptămâni ținea și 2 ore și 24 de minute. Durează din ce în ce mai puțin. Cea din seara asta tine cu 2 minute mai mult. Mi se pare insuficient, la cât de mult filmează ei, si având în vedere ca sunt doar 3 zile pe săptămână.
  • Mă așteptam să aducă mai multe fete la faimoși. Nu doar una. Și la războinici mai puteau aduce.
    Nu e nimeni din cei care se zicea că vor veni.
  • Antena1 are cifre mai bune cu un film decât cu umorul obosit!

    Am citit comentariile de pe pagina iUmor — toată lumea are contra Ilonei (aia cu voce de bărbat) și a Rodicăi Bitănescu
    Cred că este ultimul sezon iUmor.
  • Reportajul Botoșani în paragină a condus duminică seară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 7.4 puncte de rating și 22.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, de două ori mai mult decât televiziunea de pe poziția secundă, care a obținut 3.7 puncte de rating și 11% share. La nivel național, peste 1.3 milioane de români au urmărit România, te iubesc!.
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 22:59. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.3 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.4 puncte de audiență și 16.6% share. De-a lungul difuzării, aproape 2 milioane de românii au fost cu ochii pe Survivor România, iar în minutul de aur, la ora 20:47, peste 2.5 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

Trimite un comentariu

sus