Skip to main content

AUDIENŢE. O nouă ediţie de Românii au talent, o nouă seară cu Pro TV pe primul loc. Iisus din Nazareth, din nou pe trei. Ce a făcut Survivor?

 
AUDIENŢE. O nouă ediţie de Românii au talent, o nouă seară cu Pro TV pe primul loc. Iisus din Nazareth, din nou pe trei. Ce a făcut Survivor?
AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii, vineri seară? Au avut şi din ce să aleagă: Pro TV a pus la bătaie Românii au talent, Antena 1 a avut Iisus din Nazareth, iar Kanal D a dat show-ul Survivor
Publicitate
 
Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, iar Românii au talent a fost show-ul serii. Postul din Pache a fost lider şi cu Ştirile de la 19:00, dar şi cu filmul de Oscar Spotlight, dat după ora 23:00. 
 

Pe de altă parte, Antena 1 a fost doar pe trei cu Iisus din Nazareth la fel ca şi săptămâna trecută. 
 
Suvivor a pus Kanal D între Pro TV şi Antena 1, pe doi. Show-ul din Dominicană prezentat de Daniel Pavel s-a terminat aproape de miezul nopţii, iar media de audienţă s-a învârtit între 1,7 milioane şi 1,9 milioane în funcţie de intervalul despre care vorbim. 
 
Românii au talent şi Iisus din Nazareth s-au intersectat până la ora 23:00, când s-a terminat filmul Antenei 1. Show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş s-a terminat zece minute mai târziu, la 23:10. 

Citeşte şi: Românii au talent, programul serii. Cât de urmărit a fost Iisus din Nazareth pe Antena 1?


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţelea de seară, pe intervalul de intersecţie Românii au talent-Iisus din Nazareth (20:30-23:05):

NAŢIONAL. Românii au talent a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori, aseară. Pro TV a fost lider pe intervalul de intersecţie dintre show-ul de talent şi Iisus din Nazareth. 
 
Locul doi pe acelaşi interval a fost ocupat de Kanal D, cu Survivor, de unde a scos o medie de 1,9 milioane de persoane pe minut. Podiumul a fost completat de postul Antena 1, cu cifre la jumătate faţă de primele două clasate, adică aproximativ un milion de telespectatori pe minut. 
 
URBAN. Clasamentul primelor trei s-a menţinut şi în mediul urban. Pro TV a condus, cu Românii au talent, show care a numărat peste un milion de oameni din mediul urban pe minut, pe intervalul de intersecţie cu filmul de Paşte al Antenei 1. 
 
Kanal D a ocupat locul doi, cu 830.000 de persoane, urmat de Antena 1 care a scos o medie de aproape jumătate de milion de persoane
 
Comercial. Tinerii nu au schimbat topul, la vârf. Primul post clasat a fost Pro TV, care număra peste 360.000 de tineri pe minut pe intervalul de intersecţie. 
 
Kanal D a înregistrat, de pe locul doi, o medie de aproape 340.000 de persoane pe minut
 
Locul al treilea a aparţinut Antenei 1, cu 170.000 de tineri pe acelaşi interval. 

Audienta posturilor TV vineri, 23 aprilie, pe intervalul de intersecţie Românii au talent-Iisus din Nazareth (20:30-23:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.112.000 12.0 25.0
2 Kanal D 1.910.000 10.8 22.6
3 Antena 1 987.000 5.6 11.7
4 Romania TV 402.000 2.3 4.8
5 Antena 3 276.000 1.6 3.3
6 DigiSport 1 208.000 1.2 2.5
7 TVR 1 151.000 0.9 1.8
8 DigiSport 2 148.000 0.8 1.8
9 TVR 2 146.000 0.8 1.7
10 National TV 133.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 aprilie, pe intervalul de intersecţie Românii au talent-Iisus din Nazareth (20:30-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.035.000 10.8 24.6
2 Kanal D 827.000 8.6 19.7
3 Antena 1 469.000 4.9 11.2
4 Romania TV 203.000 2.1 4.8
5 Antena 3 160.000 1.7 3.8
6 DigiSport 2 108.000 1.1 2.6
7 DigiSport 1 104.000 1.1 2.5
8 Happy Channel 87.000 0.9 2.1
9 TVR 2 69.000 0.7 1.7
10 TVR 1 69.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 aprilie, pe intervalul Românii au talent-Iisus din Nazareth (20:30-23:00), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 364.000 8.7 26.0
2 Kanal D 337.000 8.0 24.0
3 Antena 1 170.000 4.0 12.1
4 DigiSport 2 32.000 0.8 2.3
5 DigiSport 1 27.000 0.6 1.9
6 AXN 24.000 0.6 1.7
7 Romania TV 24.000 0.6 1.7
8 AMC 21.000 0.5 1.5
9 Antena 3 17.000 0.4 1.2
10 Pro 2 17.000 0.4 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • JFK JFK
    De cate ori sa mwi moara si sa invie Iisus asta :)))
  • Andrei Andrei
    exact ca postul tau iubit umilit luni marti joi sambata filme scumpe degeaba

    Si postul tau iubit umilit joi vineri sambata si duminica postacule. LOCUL 3 COMERCIAL 4 zile din 7. Nu vezi asta postacule ?
    Si miercuri la fel, sub Lei.
    Si vezi ca luni, Talentele peste Bucatari. Ai uitat asta postacule ?
  • Andreas Andreas
    ABC+, stii si unde o sa se filmeze semifinalele Rgt? Ca studioul in care se filma in mod normal, din Stefanesti e ocupat cu emisiunea Ce spun Romanii.
  • mile mile
    exact ca postul tau iubit umilit luni marti joi sambata filme scumpe degeaba
  • Andrei Andrei
    Apropo, Spotlight a sters pe jos cu Antenuta ta. Ha ha ha !

    Filmul Spotlight, regizat de Tom McCarthy, cu Mark Ruffalo și Michael Keaton în rolurile principale, a făcut ca seara românilor să fie una perfectă. Filmul a obținut 5.1 puncte de rating și 26.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD față de locul 2 care avea 3.0 puncte de rating și 15.6% share.

    Și la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani, din mediul urban, PRO TV a fost lider de audiență, înregistrând 4.0 puncte de audiență și 22.5 cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 2.7 rating și 15.2% share.
  • Andrei Andrei
    Cei fără venituri visează la hbo postac

    Gresit, cei fără venituri visează la Netflix postacule. Netflix mult mai scumpa ca HBO saracilor...
    Antenuta umilita 4 zile din 7, locul 3 comercial nu postacule ?
  • Mile Mile
    Cei fără venituri visează la hbo postac
  • Andrei Andrei
    Te cunosc de undeva lider în urban

    Degeaba, locul 3 pe comercial oare ? Ha ha ha !
  • Andrei Andrei
    Filme deja pe hbo postac

    Nu conteaza postacule. Macar avem filme noi. Antenuta oare cand ?
  • Mile Mile
    Te cunosc de undeva lider în urban
  • je je
    eu vreau sa stiu unde sunt trambitele care spuneau ca daca a plecat jador scade la jumate audienta la survivor? unde sunt?
  • Eu Eu
    Mile HBO nu mai este ce era, HBO Go este mai bun acum, asta daca ai netul bun.
  • Mile Mile
    Filme deja pe hbo postac
  • Marian Marian
    Andreas , hai sa nu exageram , poate nu au putut cu pandemia sa faca dar nu poti sa zici ca este o parodie, trebuiau sa vina si ce-i din strainatate si decat sa stea in carantina mai bine nu , formatul samai uzat un pica dar se mentine bine , sa vedem deseara ce va face pro cu filmele de oscar reuseste sa invinga canalul sau TDCU ?
  • Andrei Andrei
    Talentosii la minim , dar tot survivor nu reușește să îi întreacă, poate când se încheie preselecții, pe alte intervale nu

    La fel ca Bucatarii tai postacule. Diferenta e ca Talentele 9 rating comercial, Bucatarii Zero 6 rating la bataie cu Survivor.
    Ha ha ha !

Trimite un comentariu

sus