Skip to main content

AUDIENŢE. Bătălia Survivor-Insula iubirii. Emisiunea în care s-au sărutat două concurente, locurile doi-trei pentru Antena 1

 
Sursa foro: Facebook/Survivor Romania
Sursa foro: Facebook/Survivor Romania

Insula iubirii nu „supravieţuieşte“ mai departe de Survivor. Bătălia dintre cele două reality-show-uri s-a încheiat cu victoria Pro TV. Asta, deşi pe insula cu "tentaţii" s-a ajuns şi la momente în care două concurente s-au sărutat.

Publicitate

Insula iubirii a strâns în faţa televizoarelor aproape 650.000 de români. Însă Survivor a avut de două ori mai mulţi.

Drept urmare, Pro TV a fost lider de audienţă, iar Antena 1 s-a clasat pe locul trei. Între ele s-a strecurat Kanal D care a avut puţin peste un milion de fani ai serialului turcesc Fiica Ambasadorului.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 9 mai, pe intervalul Survivor:

Naţional. Survivor continuă să fie lider de audienţă, deşi cifrele sunt aproape la jumătate faţă de primele ediţii.

Competiţia din Republica Dominicană a fost urmărită luni seară de aproape 1,4 milioane de români (1.393.000, mai exact), poziţionând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.

În acelaşi timp, show-ul de la Antena 1, Insula iubirii, a avut un public redus la jumătate, fiind vizionat de 646.000 de telespectatori.

Între cele două reality-show-uri s-a poziţionat serialul turcesc Fiica Ambasadorului difuzat de Kanal D, la care s-au uitat puţin peste un milion de români (1.011.000, mai precis).

Locurile patru şi cinci au fost ocupate de televiziunile de ştiri România TV (358.000 privitori) şi Antena 3 (354.000), ambele cu cifre apropiate.

Urban. Pro TV a fost primul şi la oraşe. Aproximativ 653.000 de români s-au uitat la Survivor, timp în care Insula iubirii a avut din nou audienţe aproape la jumătate (346.000 privitori).

Astfel, clasamentul s-a păstrat şi la oraşe: Pro TV primul, Kanal D al doilea şi Antena 1 a treia.

Fiica Ambasadorului s-a poziţionat din nou între cele două show-uri, fiind urmărită de aproape jumătate de milion de români (490.000, mai exact).

Televiziunile de ştiri au făcut schimb de locuri în clasamentul pe oraşe. Antena 3 a trecut înaintea postului România TV, ocupând locul patru cu 223.000 de privitori, iar România TV - locul cinci cu o audienţă de 195.000 de persoane.

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor şi-a asigurat prima poziţie şi pe publicul comercial. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit de 250.000 de tineri de la oraşe, în timp ce Insula iubirii a trecut pe doi, cu o audienţă de 236.000 de privitori.

Kanal D s-a mulţumit cu locul trei, fiind 154.000 de români care s-au uitat la serialul Fiica Ambasadorului.

Locul patru a fost ocupat tot de o televiziune de ştiri, dar nu a fost nici Antena 3, nici România TV. Ci Digi 24 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe segmentul comercial, cu 72.000 de privitori de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Antena 3 a coborât pe locul şase (67.000), în timp ce România TV a ajuns pe nouă (28.000).

Audienţa posturilor TV de luni, 9 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.393.000 7.9 20.4
2 Kanal D 1.011.000 5.7 14.8
3 Antena 1 646.000 3.7 9.5
4 Romania TV 358.000 2.0 5.3
5 Antena 3 354.000 2.0 5.2
6 Prima TV 249.000 1.4 3.7
7 DigiSport 1 237.000 1.3 3.5
8 Pro Cinema 210.000 1.2 3.1
9 Happy Channel 189.000 1.1 2.8
10 Digi 24 165.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 9 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 653.000 6.9 18.7
2 Kanal D 490.000 5.2 14.0
3 Antena 1 346.000 3.6 9.9
4 Antena 3 223.000 2.3 6.4
5 Romania TV 195.000 2.0 5.6
6 DigiSport 1 146.000 1.5 4.2
7 Prima TV 130.000 1.4 3.7
8 Digi 24 110.000 1.2 3.1
9 Happy Channel 102.000 1.1 2.9
10 Pro Cinema 94.000 1.0 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de luni, 9 mai, pe intervalul Survivor (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ANI:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 250.000 5.3 17.5
2 Antena 1 236.000 5.0 16.5
3 Kanal D 154.000 3.3 10.8
4 Digi 24 72.000 1.5 5.0
5 DigiSport 1 70.000 1.5 4.9
6 Antena 3 67.000 1.4 4.7
7 Prima TV 60.000 1.3 4.2
8 Pro Cinema 45.000 1.0 3.2
9 Romania TV 28.000 0.6 2.0
10 Antena Stars 24.000 0.5 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • AB AB
    @unu, stii cumva daca Zarug e trans? Nu e comentariu homofob, imi place mult de el si sunt curioasa daca s-a nascut barbat.
  • unu unu
    in 2022 mai vorbim de prezenta LGBTQ în programe tv? Jenant e ca Antena folosește asta pt a crea controversa. Intr o lume civilizata, ar fi sanctionati pt genul asta de "folosire". Ca așa au făcut și la Chefi la cuțite cu tipul ala căsătorit cu un britanic.Doar pt PR. În 2022 n-ar trebui sa ne intereseze pe cine baga în pat unul sau altul ci doar ce zice public și ce face respectivul.Nimeni nu s-a scandalizat de prezenta lui Telespan sau a lui Zarug sau a lui Boanta în Asia express pt ca acolo nu conta faptul ca sunt gay și erau apreciați pt caracterul lor. Deșteptarea! sintem în 2022. Mircea Solcanu oare ce mai face? Ca a fost primul gay declarat care a prezentat un jurnal în prime time pe acasă, televiziune de familie;)
  • B.A.M B.A.M
    O completare pentru CH+:
    Momentul era un joc de "Adevăr și provocare", NU că ar fi ele din LGBT. (La momentul acela și actual)
  • B.A.M B.A.M
    Această emisiune e terfelită din ce în ce mai tare!!!! Cum să pui 3 ceremonii ale focului (2 complete și o cincime din a treia) într-o singură seară?!?!?!?
    În celelalte sezoane se chinuiaiu să aibe materiale calumea, cu o lungime adecvată. Acum nici măcar un minut nu aveau!!! Înțeleg că nu ai ce să pui la montaj, ca ai gasit niste concurenti mai stabili psihic, dar nu înțeleg de ce distrugi și celelalte lucruri ale emisiunii!!!
    Dar de', inteligența e pe moarte la toate posturile...
    P.S.
    @CH+, ciudată preocupare! (Și o afirm eu, care sunt acuzat că am preocupări ciudate.)
    Oricum... Nu e prima chestie cu tentă LGBT de la Insula Iubirii, doar că omul nu știa ce e :)) (Sezonul 5, pe undeva DE LA mijlocul sezonului)
    Oricum nu fac altceva decât să-și alunge publicul care nu suportă/digeră/acceptă/etc astfel de "practici"!!! (Inteligență "maximă" marca Antena 1)
  • Micul R Micul R
    Asta R a văzut că nu îl bagă nimeni în seamă cu aberatiile lui și în lipsa de atenție în viața reală vrea sa i ia locul lui Mile.sa para că ține cu antena ... bagă cu "bătrânii" exact că Mile urmează chestia cu "cei educați" și la sfârșit impecilitatea "ha". Mare e gradina ...
  • Catalin Catalin
    @CH+, a mai fost reprezentata acea comunitate si in show-ul 4 nunti si-o provocare de la pro tv, un cuplu de gay facandu-si nunta in cadrul emisiunii
  • Aruvit Aruvit
    Audiente duble fata de Insula iubirii pe national și urban iar pe comercial sunt aproape la egalitate , se vede că Survivor are un public bătrân

    Pai si de Dansati, Cunoscuti, Miresici, Factorati, Accesati nu ne zici nimic ? Nu zici ce public batran are ?
  • MucCelMic MucCelMic
    R (sau sa-ti zic Mile?), asta e targetul care conteaza si care e prezent peste tot in lume (numai Antenuta se face ca nu stie) pana si la Kanal D:
    "Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.1 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 14.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.4 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 21:55, peste 1.8 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV! " Du-te la dom' profesor sa-ti mai dea un covrig! Ha!
  • R R
    Audiente duble fata de Insula iubirii pe national și urban iar pe comercial sunt aproape la egalitate , se vede că Survivor are un public bătrân
  • CH+ CH+
    Am văzut momentul cu sărutul celor două pe YouTube. Nici nu mă așteptam la o emisiune reality care pentru prima dată în România, reprezintă comunitatea LGBT. Au mai fost emisiuni reality din America care reprezintă comunitatea menționată, dar Insula Iubirii este prima emisiune reality românească la acest lucru. Măcar nu am urmărit și nici nu urmăresc emisiunea menționată.

    *** Insula Iubirii e interzisă copiilor, *** există producții pentru copii care reprezintă comunitatea LGBT: Casa Loud (măcar episoadele cu tații lui Clyde, dar și cele cu apariția lui Sam (iubita Lunei) nu au fost și nici nu sunt difuzate în grilă), Casa Bufniței, Clarence, Copilărie nesfârșită, Avatar: Legenda lui Korra etc. (am scris etc. pentru că mai sunt și altele, dar care prefer să nu le menționez).

    Totuși mai sunt și alte două emisiuni românești care au reprezentat o singură dată comunitatea LGBT: Masterchef (unde în sezonul 4 a participat concurentul transsexual Paul Nicolae "Cora") și Chefi la cuțite (unde într-un sezon a participat un cuplu de homosexuali: un tânăr român și un bătrân englez; măcar nu am urmărit nici emisiunea aceea, în schimb am urmărit acel moment pe YouTube).
  • Marin Jurca Marin Jurca
    Tare rău Tvr1. TARE TURTURICA -Fitness, Saseanu-Coafura, marxista Tompea și Modalca-ex Șomaj. Lefuri mari degeaba, emisiuni fără importanta, interes zero.
  • Sabina Sabina
    Ediția de aseară a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:30. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.1 puncte de rating și 19.8% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 14.7% share. De-a lungul difuzării, aproape 1.4 milioane de românii au trăit cu sufletul la gură Jocul de Imunitate, iar în minutul de aur, la ora 21:55, peste 1.8 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor, cu ochii pe PRO TV!
  • MucCelMic MucCelMic
    Nu zicea pensionarul mile ca Insula iubirii e educativa? Ha!
  • SobySobea SobySobea
    E bine că Digi 24 are audiență mai mare.
    Vrem Digi 24 să fie lider de audiență la posturi de știri!

Trimite un comentariu

sus