Skip to main content

De 1 Mai muncitoresc, Survivor a avut audienţe ca de vacanţă, dar a fost în continuare lider. iUmorul Antenei 1 a fost şi el lider pe comercial

 
Sursa foto: Pro TV
Sursa foto: Pro TV

Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit rolurile de lider de audienţă în prime-time, în duminica de 1 mai cu show-urile Survivor şi  iUmor.

Publicitate

Pro TV a condus cu Survivor, dar cifrele au fost sub mediile obişnuite. Dacă în mod normal emisiunea depăşea 1,6 milioane de telespectatori şi ajungea chiar la 1,9 milioane, aseară, Survivor a atras 1,4 milioane de telespectatori. 

În acelaşi timp, show-ul iUmor, care s-a întins pe patru ore, a fost primul pe publicul comercial. Chiar şi pe targetul comercial al Pro TV. 

Kanal D, cu Roata norocului pe interval, a obţinut cifre slabe de audienţă, la distanţă de Pro TV şi Antena 1. 

În plus, pentru că duminică a fost seară de meci, Digi Sport s-a regăsit destul de sus în audienţe, cu meciul CFR Cluj - Farul Constanţa. Postul a fost pe locul al treilea pe publicul comerca

Paginademedia.ro prezintă audienţele de duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor: 

Naţional. Survivor a fost urmărit de 1,4 milioane de telepectatori din întreaga ţară, în timp ce Antena 1, cu iUmor, se apropia de un milion de privitori.

Kanal D a fost pe locul al treilea, la distanţă de primele două televiziuni, cu o medie de 470.000 de telespectatori din toată ţara. 

Prezenţă rară în top cincin audienţe. Este vorba de TVR 1 care a fost imediat după Kanal D. Postul a obţinut cu emisiunea Vedeta Populară, prezentată de Iuliana Tudor, o medie de 420.000 de telespectatori, la nivel naţional. 

Urban. Show-ul de supravieţuire a atras, la oraşe, o medie de 730.000 de persoane. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 580.000 de persoane. 

Podiumul este completat de Antena 3, urmărită de 220.000 de persoane de la oraşe şi abia apoi, pe patru, este Kanal D care aseară a coborât sub 200.000 de orăşeni. 

Comercial Urban 21-54 de ani. iUmor a fost mai tare ca Survivor pe targetul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Show-ul Antenei 1 a fost urmărit de 350.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 310.000 de persoane. 

Locul trei, la mare distanţă de primele două televiziuni, i-a revenit postului Digi Sport 1, urmărit de 73.000 de persoane. Postul a avut pe interval meciul de fotbal dintre CFR Cluj şi Farul Constanţa. 

Pe targetul comercial al Pro TV, naţional 21-54 ABCD, Pro TV şi Antena 1 au fost aproape umăr la umăr, cu un avans pentru Survivor. Scorul a fost de 480.000 la 450.000 de telespectatori (7% vs 6,5% rating).  

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.449.000 8.2 20.3
2 Antena 1 958.000 5.4 13.4
3 Kanal D 473.000 2.7 6.6
4 TVR 1 416.000 2.4 5.8
5 Antena 3 352.000 2.0 4.9
6 Romania TV 344.000 2.0 4.8
7 DigiSport 1 317.000 1.8 4.4
8 Happy Channel 262.000 1.5 3.7
9 TVR 2 195.000 1.1 2.7
10 Prima TV 172.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 733.000 7.7 19.3
2 Antena 1 580.000 6.1 15.3
3 Antena 3 219.000 2.3 5.8
4 Kanal D 195.000 2.1 5.1
5 Romania TV 188.000 2.0 5.0
6 DigiSport 1 187.000 2.0 4.9
7 TVR 1 181.000 1.9 4.8
8 Happy Channel 128.000 1.3 3.4
9 TVR 2 91.000 1.0 2.4
10 Realitatea Plus 91.000 1.0 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 1 mai, pe intervalul Survivor România (20:00-22:55), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 352.000 7.4 22.2
2 Pro TV 313.000 6.6 19.7
3 DigiSport 1 73.000 1.5 4.6
4 Kanal D 63.000 1.3 4.0
5 TVR 1 58.000 1.2 3.7
6 Antena 3 53.000 1.1 3.3
7 Romania TV 44.000 0.9 2.8
8 Prima TV 38.000 0.8 2.4
9 Digi 24 35.000 0.7 2.2
10 Realitatea Plus 28.000 0.6 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • eu unul tin cu tigrii! mai ales ca ei i-au batut o parte din timp pe vulturi! dar asta este s-a schimbat roata de cand a plecat relu panescu de la ei! dar lasa ca si la vulturi a plecat crbl! asa ca eu oricum ii consider slabi mai mult pe ei!
  • mare pacat ca a plecat aia mari fica acasa! eu am crezut ca pleaca aia oana ciocan! da ma rog de ce sa plece aia acasa cand evident putea pleca mari fica! ma rog daca a plecat ea acasa! realizati nu-i asa ca vine randul lui tj miles! nu cred ca poate castiga el surviror! sa fim seriosi!
  • Acum e Antenuta Zero lidera, cand e Pro TV in vacanta. Ha ha ha !
  • Felicitări tcdu de unde nu te aștepți ha

    Felicitari la pensionari, exact. La bataie cu filme, Antenuta Zero are 1 punct comercial peste.
    Vineri, Pro TV la bataie cu filme are triplu comercial. Deci, umilinta pe Antenuta.

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audienta-romanii-au-talent-29-aprilie-20690040
  • Bune emisiuni are antena, cum sa fiți umiliti de iumor , dacă era chefi la cuțite, era jale la survivor dar vine toamna ha

    Pai nu au fost Bucatarii Zero postacule ? Ce visezi ? Daca au schimbat numele e alta emisiunie ? Ce visezi ?
    Pai si Umorul Sec a fost umilit de Talentosi la debut. Umor Sec a avut 4 comercial. Ai uitat postac ?

    Dar aici unde ai fost ? Cand Umor Sec a fost umilit de Survivor ?
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-meci-fcsb-iumor-20662010
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-20-martie-20645473

    In barlog ascuns de rusine ? Cu Survivor 10 comercial si Umor Sec 6-7. Ai fost ascuns ?
  • Felicitări te cunosc de undeva , care după 17 sezoane tot performeaza , postac nu ți a ieșit prezicerea ha ha ha

    Pai a fost lidera la pensionari. Asta am zis postacule. Nu vezi bine ?
    Si Anonimii Zero sub Talentosi si Survivor.
  • Vai angajata e disperata , ați crezut ca dacă nu era chefi la cuțite, nu sunt emisiuni ieftine , dar rating uriaș ha

    Bucatarii Zero au fost postacule. Ce visezi ? Bucatarii Zero sub Survivor mereu. Bucatarii Zero peste Survivor NU !
  • Televiziunile câștigă milioane și voi va agitați atâta pentru nimic.depuneti atâta pasiune inutilă.chiar nu aveți mai bun de făcut în viața decât să aberații pe aici cine pe primul loc? Cu ce vă ajută pe voi în viața emisiunile astea ? Sunt 2 pe aici care bănuiesc că au mari probleme psihice...dar ceilalți de ce le intrați in joc? Cred că majoritatea care comentează sunt săraci și triști pentru că altfel nu vad scopul de a depune atâta efort pt nimic. Cred că administratori acestei pagini ar trebui sa fie mai exigenți cu aprobarea comentariilor.voi face niste copii după unele comentarii și le posta pe anumite forumuri și cred că voi trimite și unor televiziuni aberațiile de pe aici.poate așa veți intele ce penibili sunteți(unii).
  • Postac Mile, mai poluator decat tine nu e nimeni pe site-ul asta. Te lauzi ca a prins Antenuta locul 1 pe un segment de public care nu prea e bagat in seama de publicitari. Retine: PUBLIC COMERCIAL NATIONAL DIN CATEGORIA 21-54 ANI ESOMAR ABCD este publicul care CONTEAZA. Sa-ti desenez? In a 2-a ordine de idei, publicul tanar (ala care conteaza) e plecat in vacanta (mare parte din el) din iunie, dar ce sa stii tu? Tu esti doar un pensionar trist si atat. Alt scop in viata n-ai decat Antenuta.
  • Asteptăm și sintezele pe luna aprile cu audiențele din prime time și din whole day
  • Bune emisiuni are antena, cum sa fiți umiliti de iumor , dacă era chefi la cuțite, era jale la survivor dar vine toamna ha
  • De cateva saptamani am inceput sa va citesc si ma amuza teribil cearta voastra pe audiente. Can urca Pro-ul sar fanii antena ca emisiuni jalnice, cand urca Antena sar fanii Pro-TV ca toti batranii :)) Adevarul e ca timp de 5 luni (ianuarie-mai) dupa ora 8 Pro-ul a sters pe jos cu concurenta (toata, nu doar Antena). Antnea a castigat o seara cu TCDU, dar asta nu salveaza jumatate de an. ...oricum ar fi viitorul e al platformelor precum Netflix, Disney, Amazon, HBO Max si multe altele...dar spor in continuare in a lua apararea celor doua posturi. Keep up the good work!
  • Eu zic că e corect să publicați pe publicul pe care marile televiziuni (Pro tv,Antena 1,Kanal D) dau comunicate , mă refer la publicul comercial ,Pro tv,liderul prezintă pe publicul comercial National 21-54 Esomar ABCD, iar Antena 1 și Kanal D prezintă pe publicul comercial urban 18-54 . VĂ ROG SA FACETI UN EFORT SI SA PREZENTATI MACAR 1 DIN ACESTE 2 TARGETURI OFICIALE ( ESENTIALE)

Trimite un comentariu

sus