Skip to main content

AUDIENŢE. Survivor sau iUmor? Câţi români au preferat meciul FCSB de duminică seară? Digi Sport, înaintea Kanal D

 
Show-ul Survivor din 3 aprilie a fost lider de audienţă. Sursa foto: Facebook/Survivor
Show-ul Survivor din 3 aprilie a fost lider de audienţă. Sursa foto: Facebook/Survivor

Cu Survivor şi iUmor „pe masă“, românii au ales să „consume“ un show cu probe de supravieţuire, nu unul cu numere de comedie. Chiar dacă, duminică seară „s-a servit la cină“ şi un meci de fotbal al echipei FCSB.

Publicitate

Cum au stat staţiile TV la capitolul audienţe? Şi care a fost clasamentul la vârf?

Cifrele arată că Survivor nu iartă nimic, chiar dacă este pus la bătaie cu o emisiune de umor, un meci de fotbal sau un game show.

Pro TV a fost lider de audienţă duminică seară, probele prin care au trecut Faimoşii şi Războinicii fiind urmărite, în medie, de peste 1,7 milioane de români în fiecare minut

Antena 1 şi-a adjudecat locul doi cu o nouă ediţie a show-ului iUmor, însă la distanţă de peste 700.000 de telespectatori faţă de lider.

Iar Kanal D s-a mulţumit cu ultimul loc de pe podium, difuzând game show-ul Roata Norocului de la ora 20.00 şi apoi, de la 22.30, emisiunea tip interviu 40 de întrebări cu Denise Rifai, unde a fost invitată cântăreaţa de muzică populară Mioara Velicu.

Şi postul Digi Sport 1, care a transmis un meci al FCSB, s-a aliniat la start în competiţia pentru audienţe, ajungând până în top 3. Iar Look Sport Plus a intrat în primele zece televiziuni, la nivel naţional, pe intervalul partidei.

Meciul de fotbal al echipei FCSB contra oltenilor de la CSU Craiova a fost urmărit de peste 900.000 de suporteri la nivel naţional.

Partida, care a avut loc în intervalul 19.00 - 21.00, s-a încheiat cu scorul de 0-2 pentru olteni şi a fost transmisă de Digi Sport 1, Orange Sport 1 şi Look Sport Plus.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Survivor din 3 aprilie (20.00-23.30):

Naţional. Competiţia din Republica Dominicană a fost alegerea numărul unu a românilor într-o seară de duminică în faţa televizorului. Show-ul de la Pro TV, care a durat trei ore şi jumătate, a fost urmărit de peste 1,7 milioane de telespectatori, în timp ce la iUmor s-au uitat puţin peste un milion de români.

Totuşi, Antena 1 şi-a adjudecat locul doi, înaintea Kanal D care a difuzat game show-ul Roata Norocului şi apoi emisiunea tip interviu 40 de întrebări cu Denise Rifai.

Postul turcesc a fost urmărit, în medie, de 834.000 de telespectatori, pe intervalul Survivor.

Locul patru a fost ocupat de postul Digi Sport 1 care a transmis derby-ul de liga 1 FCSB-CSU Craiova, încheiat cu victoria oltenilor (scor 0-2).

Partida de fotbal a adunat, la nivel naţional, peste 900.000 de suporteri, cei mai mulţi pe Digi Sport 1 (660.000).

De asemenea, Look Sport Plus a atins şi ea performanţa de a intra în top 10, cu o audienţă de 160.000 de persoane pe intervalul meciului. Alţi 81.000 de români au urmărit meciul pe Orange Sport 1.

În clasamentul general, televiziunea de ştiri Antena 3 s-a clasat pe cinci, după Digi Sport 1, programele sale fiind urmărite de 314.000 de români, în medie, pe intevalul Survivor.

La mică distanţă a fost şi România TV, care a coborât până pe şase, cu 310.000 de privitori

Urban. Survivor a fost lider şi la oraşe. Show-ul de la Pro TV a fost urmărit de 875.000 de români din mediul urban, în timp ce la iUmor de la Antena 1 s-au uitat 591.000.

Pe trei s-a clasat Kanal D, la mare distanţă de primele două posturi din clasament: Pro TV şi Antena 1. Emisiunile difuzate de postul turcesc au fost urmărite de 295.000 de telespectatori, cifre la jumătate faţă de Antena 1 şi de trei ori mai mici faţă de Po TV.

Locul patru a fost în continuare adjudecat de Digi Sport 1. Peste 213.000 de suporteri au urmărit meciul transmis de postul de sport.

Totodată, pe Look Sport Plus au stat 57.000 de suporteri, iar pe Orange Sport 1 - 49.000.

Televiziunile de ştiri Antena 3 şi România TV s-au clasat după Digi Sport 1, ocupând locurile cinci şi şase, programele lor informative fiind urmărite de 205.000 de persoane, respectiv 179.000.

Comercial Urban 21-54 de ani. Survivor a fost prima alegere şi a tinerilor de la oraşe. Competiţia din Republica Dominicană a fost urmărită de 427.000 de români din mediul urban, cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.

Pe acest interval, show-ul iUmor şi-a menţinut poziţia secundă, cu 326.000 de privitori.

Nu la fel putem spune despre Kanal D care a pierdut o poziţie în clasament pe publicul comercial. Postul turcesc a fost întrecut de Digi Sport 1, care a urcat astfel pe podium.

Kanal D a ocupat locul patru cu o audienţă de 92.000 de tineri de la oraşe, iar Digi Sport - locul trei, cu 99.000.

Alţi 25.000 de suporteri au urmărit meciul pe Orange Sport 1, iar 24.000 pe Look Sport Plus.

Televiziunea de ştiri Antena 3 şi-a păstrat locul cinci, fiind urmărită de 57.000 de români, însă România TV a coborât până pe şapte (audienţă de 39.000 de persoane), fiind întrecută de Prima TV (54.000), care a difuzat emisiunea Schimb de mame şi apoi ediţii în reluare din Insider Politic şi Poezie şi delicateţuri.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.719.000 9.8 22.2
2 Antena 1 1.015.000 5.8 13.1
3 Kanal D 834.000 4.7 10.8
4 DigiSport 1 339.000 1.9 4.4
5 Antena 3 314.000 1.8 4.1
6 Romania TV 310.000 1.8 4.0
7 Happy Channel 300.000 1.7 3.9
8 TVR 1 245.000 1.4 3.2
9 Prima TV 221.000 1.3 2.9
10 National TV 188.000 1.1 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:50), la nivel URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 875.000 9.2 21.6
2 Antena 1 591.000 6.2 14.5
3 Kanal D 295.000 3.1 7.3
4 DigiSport 1 213.000 2.2 5.3
5 Antena 3 205.000 2.2 5.0
6 Romania TV 179.000 1.9 4.4
7 Happy Channel 150.000 1.6 3.7
8 TVR 1 113.000 1.2 2.8
9 Realitatea Plus 107.000 1.1 2.6
10 Prima TV 95.000 1.0 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 3 aprilie, pe intervalul Survivor (20:00-23:30), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 427.000 8.9 24.2
2 Antena 1 326.000 6.8 18.5
3 DigiSport 1 99.000 2.1 5.6
4 Kanal D 92.000 1.9 5.2
5 Antena 3 57.000 1.2 3.2
6 Prima TV 54.000 1.1 3.0
7 Romania TV 39.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 38.000 0.8 2.1
9 Pro Cinema 38.000 0.8 2.1
10 Digi 24 33.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Happy Chanel apare în top zece și în weekend. A inebunit lumea asta, se uită numai la seriale turcești.
  • Mile postacule, zi de Bucatarii Zero. Ce au facut ? Sau de Umorul Sec.
  • Expertule, de ce nu mergi în sezonul 4 la Survaivar dacă tot îl lauzi pe aici. Sau să participi la Vocea, RGT, Las Fierti și ce mai are grădina pro
    Iar conținutul de la Survaivar care nu are loc în grilă trebuie difuzat pe ACASĂ, așa mai creste și televiziunea asta uitată, publicitatea de la TV este mai scumpă decât un abonament lunar la o platformă!

    R deja m-am saturat de comentariile tale cu rugăminți despre cifrele de pe un target sau să le bage în nu știu ce rubrică
  • Celentano, atunci când Discovery și National Geographic vor reuși să destindă sufletul oamenilor ca Las Fierbinți, vor avea audiențe mai mari!!!
    Ce nu înțelegi?!?!? Oriunde pe planeta asta, divertismentul, comedia, etc bate cultura!!! Inclusiv pentru oamenii destepți, care vor ceva diferit în timpul liber, față de cultura de care "se lovesc zi de zi"
    Nu e filizofia peștelui pane...
  • Inca nu a aparut Expertul in postacisme Pro TV sa isi faca marja de postari zilnice pline de elogii si patos patrioc pentru conducerea Pro TV ca sa isi justifice salariul de postac? Sa ne spuna cum Las Fierbinti este cel mai bun serial din istoria Roamaniei si cum promoveaza cititul si cultura generala si muzica simfonica si cum Patapievici si Plesu discuta zilnic subiectele din Las Fierbinti? Sau cum Survivor este o continuare a luptelor eroice ale dacilor si romanilor? Sau ce mai are pe lista lui de poezii cu patos Pro TVistic?
    Si in timpul acesta vedem cum canale care promoveaza cultura generala cum sunt Discovery si National Geographic sunt la coada audientelor...
  • O scurta analiza cu plusuri si minusuri despre Survivor Romania sezonul3! Plusuri: 1. La ProTV un mesaj SMS prin care iti votezi concurentul preferat costa doar 0,48 Euro, in timp ce la Kanal D a costat 1,19 Euro. 2. Introducerea din formatul original a insulei exilului a adus mai mult dinamism in show. 3. Introducerea imunitatii personale salveaza concurentii buni pe plan sportiv de la eliminare. 4. ProTV si producatorii au sanctionat violenta verbala, in timp ce la Kanal nu s-a intamplat asta. 5. Survivor este mai curat in acest sezon fara manelisti. 6. La ProTV eliminarile s-au facut corect, daca tinem cont ca pentru producatori si ProTV era mai convenabil sa mentina in show concurentii pusi pe scandal. Minusuri: 1 In acest sezon echipele sunt dezechilibrate, iar ProTV si producatorii n-au reusit sa remedieze asta prin noii concurenti adusi pe parcurs. E tare frustrant sa te uiti la o competitie in care doar o echipa castiga. 2. Un format cu performantele Survivor ar fi trebuit sa primeasca cel putin4 zile in grila ProTV. 3. Continutul Survivor care n-are loc in show-ul de pe TV ar fi trebuit difuzat pe platforma Voyo. 4. Survivor n-ar fi trebuit difuzat in avans pe Voyo, avand in vedere ca retelele sociale sunt pline cu mesaje in care se dezvaluie ce echipa castiga jocurile.
  • Dați și audientele din prime time din luna martie și a mediei pe zi, mulțumesc.
  • Prezentați pe comercialul oficial 21-54 național nu 21-54 urban,vă rugăm.
  • Ediția Survivor România a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 19:58 – 23:29. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.8 puncte de rating și 23.3% cotă de piață, față de locul 2 care avea 6.7 puncte de audiență și 17.6% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români au urmărit cele două victorii ale Războinicilor, iar în minutul de aur, la ora 21:56, aproape 2.2 milioane de telespectatori au ales să-și încheie săptămâna cu ochii pe PRO TV.

Trimite un comentariu

sus