Skip to main content

Audienţe Survivor 2023. Debut în forţă pentru Survivor: peste două milioane de români, triplu faţă de Nea Mărin

 
Audienţe Survivor 2023. Debut în forţă pentru Survivor: peste două milioane de români, triplu faţă de Nea Mărin

AUDIENŢE Survivor. Debut mult în faţa celorlalte staţii pentru noul sezon Survivor, de pe Pro TV. Emisiunea cu Daniel Pavel prezentator a avut cifre cam de două ori mai mari decât locul al doilea şi triple în comparaţie cu poziţia a treia.

Publicitate

La nivelul întregii ţări, de exemplu, s-au uitat la Survivor, în medie pe minut, peste 2,1 milioane de români, iar cota de piaţă s-a apropiat de 30%.

Care a fost concurenţa Survivor (pe intervalul 20.30-23.25)?

  • Antena 1 - Poftiţi pe la noi: Poftiţi la târg
  • Kanal D - serial turcesc Totul pentru familia mea
  • Prima TV - film Un pod prea îndepărtat şi Starea naţiei (de la 22.00)
  • TVR 1 - Câştigă România, apoi Dosar România (22.00) şi Nocturne (23.00)
  • Antena Stars - Star News şi Xtra Night Show, cu Dan Capatos
  • Happy Channel - Jocurile iubirii şi, de la 22.00 serial turcesc. Furtună pe Bosfor

Înainte de cifrele de debut ale noului sezon, cum a fost startul anul trecut?

În ianuarie 2022, prima ediţie Survivor ajungea la 2,6 milioane de telespectatori din toată ţara în faţa micilor ecrane. Show-ul cu Daniel Pavel era liderul detaşat al serii, cu cifre de trei-patru ori mai mari decât concurenţa - Antena 1 (cu 1 milioane la nivel naţional) şi Kanal D (cu 700.000 de oameni din ţară pe interval).  

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de luni, 9 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor (20.30-23.25):

Naţional. Survivor 2023 a fost urmărit în fiecare minut de 2,13 milioane de români. În acelaşi timp, pe Kanal D, cu serial turcesc, se uitau 1,2 milioane de telespectatori.

Nea Mărin, de pe Antena 1, a ocupat poziţia a treia, cu 820.000 de telespectatori, adică o audienţă de aproape trei ori mai mică decât Survivor. 

Urban. Primul loc detaşat şi la oraşe pentru Survivor: aproape 1,1 milioane de telespectatori, de două ori mai mulţi decât la Kanal D şi de trei ori peste Antena 1.

Topul urban la prima ediţie Survivor din 2023 e completat de România TV, Antena 3 CNN, Pro Cinema şi Prima TV.

Comercial 21-54. Publicul comercia 21-54 de ani urban s-a dus spre Survivor: peste jumătate de milion de telespectatori din acest target la emisiunea de pe Pro TV.

Antena 1 a fost pe comercial pe poziţia a doua, cu o audienţă de trei ori mai mică decât Pro TV, urmată, aproape la egalitate, de Kanal D.

Distanţă mare apoi de celelalte staţii: Antena 3 CNN, locul patru, a avut pe comercial o audienţă de doar 40.000 de telespectatori, adică de aproape 14 ori mai puţini ca Survivor. 

Startul Survivor 2022 pe Pro TV: (RE)start cu dreptul! Survivor, lider detaşat la reîntoarcerea pe Pro TV: 2,6 milioane de români s-au uitat

Startul Survivor 2021 pe Kanal D: Ce debut pentru Survivor! Audienţe care s-au apropiat de 2,5 milioane şi cifre duble faţă de Pro TV chiar şi la tineri

Audienţa posturilor TV luni, 9 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor din 2023 (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:

  NAŢIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.130.000 12.2 28.6
2 Kanal D 1.246.000 7.2 16.7
3 Antena 1 822.000 4.7 11
4 Romania TV 394.000 2.3 5.3
5 Antena 3 CNN 255.000 1.5 3.4
6 Pro Cinema 206.000 1.2 2.8
7 Happy Channel 185.000 1.1 2.5
8 Prima TV 158.000 0.9 2.1
9 Realitatea Plus 137.000 0.8 1.8
10 National TV 112.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 9 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor din 2023 (20.30-23.30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.070.000 11.4 28
2 Kanal D 565.000 6 14.8
3 Antena 1 337.000 3.6 8.8
4 Romania TV 219.000 2.3 5.7
5 Antena 3 CNN 176.000 1.9 4.6
6 Pro Cinema 98.000 1 2.6
7 Prima TV 95.000 1 2.5
8 Happy Channel 81.000 0.9 2.1
9 Realitatea Plus 80.000 0.9 2.1
10 Digi 24 67.000 0.7 1.8

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV luni, 9 ianuarie, pe intervalul primei ediţii Survivor din 2023 (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 544.000 11.9 35.6
2 Antena 1 190.000 4.1 12.4
3 Kanal D 183.000 4 11.9
4 Antena 3 CNN 40.000 0.9 2.6
5 Pro Cinema 37.000 0.8 2.4
6 Romania TV 31.000 0.7 2
7 Prima TV 30.000 0.7 2
8 Digi 24 27.000 0.6 1.8
9 AMC 26.000 0.6 1.7
10 TVR 1 22.000 0.5 1.4

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus